Dzisiaj jest 29 lis 2024, 5:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 maja 2013, 10:03 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Witam, kupiłem drugi skuter honda dio ( zx ) z 1992r. rama model AF28, ale silnik jest AF18E ;)

I mój problem polega na tym, ze gdy ja kupiłem iskra raz była i raz jej nie było jak była to była słaba i taka żółta. Zmieniłem świecę na nową i nic wraz to samo. Zmierzyłem miernikiem cewkę i okazało się, ze była padnięta omów powinno być min 0,2 - 0,3 u mnie jest 0,5 czyli było ok, ale kilomów min 8,1 - 9,3, u mnie było 3,0 czyli padnięta. Zmieniłem cewkę na nową, nową cewkę sprawdziłem na innym skuterze czy działa ( yamaha cygnus 125 nxc ) i działa wyśmienicie ;)

To teraz u mnie na nowej świecy jest iskra jasno-niebieska ale słaba :(

modułu nie sprawdziłem, ponieważ moduł nie pasował

Czy moze impulsator jest do wymiany, dziś lub jutro przybliże impulsator bliżej magneta może za duza przerwa jest a może i nie, nie wiem .

Lub iskrownik jest juz na wykończeniu

proszę o pomoc ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 12:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
sz_kamil, sprawdź zapłon dokładnie.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 12:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
sz_kamil, O Dio kupiłeś :D Pewnie tak samo wygląda jak moja :mrgreen:


Jak byś chciał magneto lub iskrownik to pisz mam do tego modelu silnika :D




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
sprawdz mase dobrze czy nie jest urwana




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 22:12 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Czyli tak, mase sprawdziłem i jest ok

mierzyłem impulsator w manualu pisze 50-200 omów u mnie jest 119,3 omy

świeca nowa i przerwa 0,65 ( 0,6-0,7 ) jest ok

odpiąłem moduł i sprawdziłem kabelek czarno-czerwony w manualu 400-800 omów u mnie jest 561 omów

cewkę też sprawdziłem i jest ok oraz działa na innym skuterze.

Na tygodniu kupie na allegro nowy moduł moze to on jest winny, jeżeli nie to kupie nowy impulsator, a jeżeli nadal nic to nowy iskrownik i powinno pomóc.


Zapomniałem dodać, że gość od którego ją kupiłem stała przez zime w nieocieplonym garażu i dopiero pare dni temu próbował ją odpalić ale ma słabą iskrę. Paliwo dochodzi po paru kręceniach rozrusznikiem świeca jest mokra, paliwo dochodzi.


Chce ją powoli znowu przerabiać na chłodzenie cieczą ale ta słaba iskra nie daje spokoju.


DZIŚ KUPIŁEM MODUŁ I SKUTER PALI. TEMAT MOZNA ZAMKNĄĆ ;)


Ostatnio zmieniony 21 maja 2013, 10:22 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy