Dzisiaj jest 16 maja 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2009, 11:51 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Witam Jestem tu nowy szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie a więc:

1.Mam gaźnik Keihim tylko nie wiem dokladnie jaki to jest model...(olej jest podawany do krućca, w gazniku brak regulacji położenia iglicy, pod główną dyszą brak podkładki czy tam oringa czy to tak ma być?)

2. Jak mam rozumieć ustwianie gaźnika chodzi mi o to że standard mieszanka 1,5 obr a obroty 1 obr sróbka ale jak tak ustawie to skut nie chce odpalać z rozrusznika i bardzo cięzko z kopki.. więc do sedna.. jeden obrót śrubą to jest 12 godz czy 6 bo ja ogólnie uważam ze 12ale jeżeli biore to pod uwage za skubańca nie mogę go wyregulować względem tego co inni piszą ze 1,5 obrotu i 1 obrót... obecnie mam ustawione na 1 obrót wzgledem 12 godzin i ja dalej odkręcam to skut w ogóle nie reaguje a potem zaczynają obroty spadac czyli już za mocno odkręcone...

3. Czy brak tej podkładki to może byc problem czy w tym gaźniku ma jej nie być??
jaki to jest gaznik jaki przekoj 14,5mm? ewentualnie jaki gaźnik spasuje mi do tego silnika



proszę mi to jasno opisac znam sie bardzo dobrze na dieslach ale ten 2sów mnie wykańcza


Ostatnio zmieniony 03 paź 2009, 22:27 przez combiasty-86, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 11:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Jeżeli nie znasz się to oddaj do serwisu bo tak na odległość to bardzo ciężko pomóc tobie ; /. Jeżeli chodzi o ustawienie gaźnika to tak wgl masz odblokowany skuter czy zablokowany ? Jeżeli Przemek tutaj zajrzy to on mógł by tobie podać seryjne ustawienia gaźnika w twoim kymco . Jeżeli chodzi o sam obrót śrubki to liczy się go od pełnego wkręcenia czyli np wkręcam śrubkę od mieszanki i nie jest idealnie na środku to zaznaczam zmywalnym markerem położenie górnego końca tego wejścia na śrubokręt i wykręcam licząc .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 11:59 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
combiasty-86 pisze:
standard mieszanka 1,5 obr a obroty 1 obr sróbka
To taka nastawa aby w ogóle zapalił a potem regulujemy mieszankę do uzyskania max obrotów silnika. Można korygować wolnymi aby nie gasł lub trzymać ciągle manetkę. Na koniec ustawiamy wolne, przy włączonych światłach reflektora i gotowe.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 14:51 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
no dobra ale dalej nikt mi nie odpowiedział na moje pytania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 15:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Dostałeś odpowiedź na najważniejsze pytania .. po za tym w każdym gaźniku jest regulacja iglicy tylko trzeba wiedzieć na czym to polega --.--




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 16:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
combiasty-86 pisze:
jeden obrót śrubą to jest 12 godz czy 24 bo ja ogólnie uważam ze 24 ale jeżeli biore to pod uwage za skubańca nie mogę go wyregulować względem tego co inni piszą ze 1,5 obrotu i 1 obrót
To zaczyna być badanie struktury kryształu. 1 obrót=360*=12h ,na specjalnych zegarkach tzw włoskich może być 24h. Ważne ze obrót lub jego część. Co do podkładki pod dyszą. Spróbuj bez i daj znać czy skuter nie wybuchł bez niej.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Oj nie wiem czy ta regulacja iglicy jest w każdym ... Możliwe nie kłócę się z Tobą leonid ale u mnie też tak jakby jej nie było ... Gdyż ta blaszka jest na stałe nie da jej się włożyć wyżej albo niżej wszystko jest na stałe ...




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Coś mi się nie chce wierzyć ,że nie macie regulacji iglicy oO




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 21:25 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Dlaczego nie :?: Niektóre gaźniki w ogóle mają przepustnice bez iglicy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 22:26 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
no dobra to jeżeli ja ustawie te standardowe wartości to skuter cieżko zapala a jezeli zaczne regulacje od standardowych ustawien nie ma zadnych rezultatów tzn.. odkręcając mieszanke obroty nie wzrastają tylko spadaja i słabo zaczyna reagować na manetke gazu tzn. jak odkręcam na maxa to najpierw muli i potem dopiero zaczyna wkręcac sie...
co może byc przyczyną?? jak sie pozbyc tej usterki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2009, 23:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Chyba mamy identyczny gaźnik bo mam taki sam problem ;p




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 17:02 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
michcio247 pisze:
Chyba mamy identyczny gaźnik bo mam taki sam problem ;p


Czyli co konkretnie masz na mysli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2009, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
to samo co napisałeś . Identycznie . "odkręcając mieszanke obroty nie wzrastają tylko spadaja i słabo zaczyna reagować na manetke gazu tzn. jak odkręcam na maxa to najpierw muli i potem dopiero zaczyna wkręcac sie... " u mnie jest tak ... I nie umiem tego wyregulować .




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
W regulacji gażnika ważne są podciśnienia. Czy układ dolotowy jest inny niż orginał? Jeżeli tak to czy nie jest przytkany?
Najlepiej osądzić to po kolorze świecy, powinna być koloru kawy z mlekiem (duzej ilości mleka) to wtedy masz dobre spalanie. Jeżeli jest inaczej no to .... długa historia.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 22:45 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
klaudio79 pisze:
W regulacji gażnika ważne są podciśnienia. Czy układ dolotowy jest inny niż orginał? Jeżeli tak to czy nie jest przytkany?
Najlepiej osądzić to po kolorze świecy, powinna być koloru kawy z mlekiem (duzej ilości mleka) to wtedy masz dobre spalanie. Jeżeli jest inaczej no to .... długa historia.



co masz na mysli podcisnienia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 6:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Kolega nie ma w ogóle pojęcia na temat budowy gaźnika i próbuj "pomóc na siłę " . Z tego co skumałem z jego wypowiedzi to jemu chodzi o to czy miałeś zmieniany filtr na stożkowy albo wymieniałeś króciec ssący w ostateczności sam gaźnik :). Jak by kolega wiedział to jedynie stożek pozwala silnikowi dodać więcej powietrza przez co w gaźniku należy wymienić dyszę główną żeby podawała większą ilość paliwa . A takie rzeczy jak wymiana króćca ssącego nie ma znaczenia no chyba ,że zmienia się kont położenia kolanka to wtedy to też może wprowadzać zawirowania mieszanki przez co jest możliwość nierównego / niedokładnego spalania mieszanki ;).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 19 paź 2009, 6:23 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 8:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Silnik zasysa za każdym ruchem tłoka pewną dawkę mieszanki jak wiadomo. Czyli w układzie ssącym jest wytwarzane podciśnienie , czyli jak zmienisz konstrukcje (gardziel) to będzie inne podciśnienie w układzie, co za tym idzie inaczej będzie działał gaźnik. Także jak chcesz tuningować skuter i zmniejszyć opory przepływu na przykład to wstawienie gaźnika nie wystarczy itd.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 14:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
I tak nadal nie masz pojęcia o czym mówisz ;). Mówimy tutaj o tym jakie są seryjne ustawienia gaźnika w kymco KB50 i o tym czy pod dyszą główną jest taka mała podkładka ....




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 19:51 
*

Rejestracja: 03 paź 2009, 11:40
Posty: 41
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Koledzy tylko spokojnie....:)
To jest Seryjny kb czyli technicznie zx
sciągnięta blokada tylko z tłumika i z modółu
w poprzednim gaźniku nie dało sie wyregulowac tak jak to mowice ze seryjnie jest 1 obrot przepustnicy 1,5 obrotu mieszanka...

Kupiłem gaźnik znowu taki sam to jest orginał czyli Keihin 14
i w starym gazniku dysza gł była 80 w tym jest 86

regulowałem tak jak pisze na kymco.vgh.pl
czyli sruby max wkręcony ustwiałem najnizsze obroty i cwierc obrotu wykręcałem obroty wzrastały to znowu broty w dół i znowu mieszanka w lewo i oszedłem do punktu w którym obroty juz nie wzrosły ale sruba od obrotów jest na prawie 2 pełnych obrotach a od mieszanki na 1,25 poprostu nie doszedłem do takich ustwaien jak wy mówicie..
Kupiłem drugi gaźnik bo mysłałem ze ten ma jakies przedmuchy i dlatego ale na tym jest podobnie...
sprawdzałem dzis kompresje jest prawie że ksiązkowa sprawdzałem membranki nie ciekną jedynie co zauważyłem to to że kranik mi daje paliwo nawet bez zasysania podciśnienia


Pomóżcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
combiasty-86 pisze:
kranik mi daje paliwo nawet bez zasysania podciśnienia
Mogło coś stanąć pod membranką lub jest zdechnięty. Ta instrukcja z ilościa obrotów śrubek to dla kompletnych laików. To się robi na uzyskanie max obrotów silnika ,a nie na liczenie ile obrotów śrubki.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy