Dzisiaj jest 07 lut 2025, 0:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2013, 23:12 
*

Rejestracja: 20 maja 2013, 22:59
Posty: 3
Pojazd:
Witam.

Interesował by mnie tuning mechaniczny mojej vitalki w granicach 2000zł.
Obecnie to czysta seria (+ zdjęte blokady) z 8000 km przebiegu.

Generalnie chciałbym pójść w 70ccm. Oczekiwałbym zwiększenia v-max (100km/h to byłoby marzenie) jak i przyśpieszenia. Jest to realne ? Obecnie vitalka śmiga ok. 70-75 na prostej drodze i na przyśpieszenie w początkowej fazie nie narzekam ;]

Co i jakie polecacie założyć ? Nie mam ani sprzętu ani miejsca ani cierpliwości, więc jak ktoś się orientuję ile by wyniósł taki tuning z montażem i regulacją to niech też napisze. Oczywiście na tuning jest 2k, a na robociznę to osobna pula.

Całkiem możliwe, że rozłożę tą kwotę na dwa razy. W sensie w tym miesiącu porobić coś za około tysiaka i w kolejnym za resztę.

Z góry dzięki za pomoc ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 12:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Ładny budżet ,sprecyzuj się czego oczekujesz.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 18:35 
*

Rejestracja: 02 maja 2012, 14:19
Posty: 106
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Cylinder Malossi Sport 70cc łozyska NARAKU wydech Stage6 pro replica, tecnigas rs ll Wariator MALOSSI MULTIVAR lub HEBO NG Gaznik 17.5-19 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Dzarko, Nie słuchaj tego wyżej ,za taką kwotę można spokojnie o wiele fajniejszy set zmajstrować.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 12:33 
*

Rejestracja: 20 maja 2013, 22:59
Posty: 3
Pojazd:
MIMIK, czekam na Twoją opinie ;) Przeglądałem forum i widzę, że ogarniasz temat ;)

Co do budżetu to jak za duży to nie musi być w pełni wykorzystany ;] Jak coś zostanie to dobrze ;]

Odnośnie moich oczekiwań to nie wiem jak Ci jeszcze je sprecyzować. Tak jak pisałem:
Cytuj:
Oczekiwałbym zwiększenia v-max (100km/h to byłoby marzenie) jak i przyśpieszenia.


Czego można jeszcze oczekiwać ;) ? Oczywiście nie chce też aby palił jak smok. Ale liczę się ze wzrostem spalania, wiadome.

edit:
Dzisiaj widziałem skuter z takim wydechem nie zawiniętym. Taki krótki jak w 4 suwach. Bardzo fajnie brzmial i jak odpuszczało się gaz to nawet strzelał ;] Ale widzę, że w 2suwach jeśli takie wydechy są to ze zwężoną końcówką i tak a nie kawałem dziury jak ten w/w ;) Jest opcja założenia takiego wydechu do 2suwów ?

http://www.racing-planet.de/images/gros ... d1lhkp0n8s) - coś w tym stylu.


Ostatnio zmieniony 22 maja 2013, 12:41 przez Dzarko, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 13:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Dzarko,
Dzarko pisze:
Co do budżetu to jak za duży to nie musi być w pełni wykorzystany ;] Jak coś zostanie to dobrze ;]

SHUE SHUE SHUE

Dzarko pisze:
Dzisiaj widziałem skuter z takim wydechem nie zawiniętym. Taki krótki jak w 4 suwach. Bardzo fajnie brzmial i jak odpuszczało się gaz to nawet strzelał ;] Ale widzę, że w 2suwach jeśli takie wydechy są to ze zwężoną końcówką i tak a nie kawałem dziury jak ten w/w ;) Jest opcja założenia takiego wydechu do 2suwów ?

To jest wydech do 4t. Każdy sportowy 2t jest pozawijany ,tego wymaga zasada działania wydechu.W 2t jeśli strzela to znaczy ,że zaraz umrze albo jest mega źle wyregulowany i dusi go i dławi. Więc nie da rady. Co najwyżej leovince GT ale to właściwie seria według mnie.

Skoro 100km/h ci wystarcza i chcesz dobre przyśpieszenie. To polecam ci :
Malossi sport 70 (żeliwny więc polatasz trochę)
dellorto 17,5 + ewentualnie stożek polini air box/ revo s-type+ ssanie ręczne polini/s6
malossi multivar /polini speed control
tec evo racing 107mm
stage 6 wing cooler 107mm
moduł odblokowany naraku
Nowy pasek bando /dayco
komplet wężyków ,filtr
łożyska NTN/SKF c3 + opcjonalnie wał mocniejszy ale na takim secie seria pośmiga bez problemu.
wydech dałbym raczej niżej obrotowy leosia zx /next-r


Rolki,centralki,sprężynki,dysze i składanko.



Taki set da ci na pewno 100 po regulacji w miarę.Dzięki temu ,że wydech niżej obrotowy to start będzie całkiem fajny też.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 14:34 
*

Rejestracja: 20 maja 2013, 22:59
Posty: 3
Pojazd:
Ok, dzięki za zestawik.

Kupując wydech np. leovince zx, tak jak napisałeś, to trzy dodatkowo trzeba z niego coś wyciachać, tak jak w serii, czy on już jest w standardzie na "pełnej mocy" ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 17:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
A kupujesz z piaggio czy jakiś jest do kymco bo nawet nie wiem tego :lol:




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy