Dzisiaj jest 26 lut 2025, 20:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 12:02 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
Mój gaźnik wygląda tak jak Twój, nie ma jedynie wężyka oznaczonego na zdjęciu żółtym kolorem.
A jak pisałem już wcześniej w wężyku czerwonym jest coś co przypomina olej, teraz już wiem, że to olej bo wężyk biegnie do silnika, czyli do pompki.
A zipek pisze coś innego.

Ale wciąż nikt nie wie jak i co z tą pompką. Dlaczego tak kopci ?
Czyżby podawała zbyt dużo oleju i dlatego silnik jest taki zamulony?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2013, 12:02 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
Czy ktoś wie (zipek liczę na Ciebie :-)) jak wyregulować ilość podawanego oleju przez pompkę??? U mnie jest go ewidentnie za dużo, bo kopci strasznie.

Podejrzewam, że to jest przyczyną złej pracy silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 7:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2012, 8:38
Posty: 386
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Piaggio Zip I
Odkręca się ten dekiel na dwie śruby z pompy oleju (obok wariatora, przeciwtalerza) i się reguluje.

Ja ci proponuję aby wyciągnąć dozownik. Mieszać paliwo samemu w stosunku 1l : 25ml seria,
1l:30ml jakiś sport itp..

PS Jak ci chodzi manetka gazu? Ciężko czy lekko? Mi chodzi ciężko i może to jakaś wada fabryczna :/




_________________

Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK]

FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE :[LINK]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 9:35 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
Witaj Zipek :-)
Manetka w moim też chodzi ciężko. Gdy wymontowałem gaźnik to manetka kręci się lekko. Więc linkę musi blokować kolanko przy przepustnicy.
A wracając do kopcenia :-) Zdjąłem wężyk doprowadzający olej do gaźnika. Skuter stał na stopkach i regulując gaz przez kilka minut też kopcił. Ale to pewnie benzyna wypłukiwała resztki oleju z gaźnika. Sam już nie wiem co jest grane.
Zrobiłem zdjęcie tej pompki (po zdjęciu tej gumowej zaślepki na obudowie napędu) ale nie potrafię zamieścić tu zdjęcia (jedynie link).
Chciałbym, byś na tym zdjęciu mi pokazał, którą śrubką regulować ilość oleju. Ja tylko zluzowałem całkowicie linkę pompki.
Zipek, no powiedz mi dlaczego ten skuter gdy jest zimny, owszem odpali ładnie "na jeden ząbek", ale gdy dodaje gazu to go dusi i gaśnie? Muszę trochę odczekać i delikatnie operować gazem by po jakimś czasie ruszył z miejsca.
I co z nim jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy