Dzisiaj jest 18 lis 2024, 6:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2013, 11:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Witam. Otóż mam problem z moim Jogiem. Nie jestem żółtodziobem w tej dziedzinie, więc mam nadzieje ze nie będzie postow typu wyreguluj gaźnik albo przeczyść go. Mój problem polega na tym że w ciągu 5 lat wszystko włożyłem w skuter. W tym momencie poza paroma małymi częściami nie ma częsci seryjnych. A skuter jedzie tylko 80km/h z czego tą prędkość moge wycisnąć odkręcając manetke do 50-60% dalsze przekrecenie manetki poza zmianą obrotów nic nie daje. słychac że troche inaczej jedzie ale na osiągi się to nie przenosi.
Setup:
->wariator Malossi Multivar 2000
->rolki nie jestem pewien ale koło 5-6g
->sprzęgło Malossi Fly
->dzwon sprz. Polini Speed Bell
->spr. centralna żółta malossi, (byla w zestawie z wariatorem)
->Gaźnik 17,5mm
->filtr Polini AirBox gąbkowy stożek
->membrany Polini jakieś tam
->wydech gianelli
->Cylinder Airsal tylko nie jestem pewien poniewaz w tamtym roku mialem wymieniany 2x bo raz mechanik spierdzielił sprawe. (50ccm klasy sport albo 70ccm)
->moduł TEC w pełni odblokowany
->cewka Motoracing + świeca NGK R sport
Moje problemy(najpradopodobniej) leżą w:
-pasek( nie wiem jaki mam rozmiar paska, stary uległ zniszczeniu i nie byłem w stanie odczytać danych, kupiłem tani chiński na wymiar znaleziony na internecie) uważam że przy zmianie sprzęgła i wariatora możliwa jest zmiana rozmiarów paska różniący się od serii, tylko na jaki. pasek ten nie wkręca się do końca wariatora. Jeśli ma któś podobny setup i krótkie minarelli niech poda długość paska.
-dysza główna, zawsze miałem problem z dopasowaniem. W tym momencie jest (chyba) 100
-wydech, jest możliwość żeby w pełni odblokowany gianelli miał problem z przepływem spalin przy cylindrze 70cm?
- ostatnio posypał mi się kranik, jakiś chiński zamiennik. Razem z okablowaniem będę zamawiał nowy. Ale jak narazie nie mogę żadnego znaleźć:/ Chodzi o kranik paliwa podciśnieniowy, jeśli ktoś ma propozycję chętnie zobaczę.
W innych przypadkach jest wszystko posprawdzane i działa jak należy. problem musi być gdzieś w powyższych. Mam nadzieję że jest w stanie ktoś mi pomóc, Nie wszystkie wymienione części dokładnie pamiętam. Będę wszsytko po woli uzupełniał w miarę możliwości. SKUTER Planuje sprzedać, nie wiem do kogo już się z tym zwrócić więc zwracam się do was! Zanim skuter sprzedam, chciałbym przejechać się chodź raz tak, na jaki go zrobiłem. Włożyłem wiele serca i pracy w niego. Ale niestety moja sytuacja mi na to nie pozwala żebym go zatrzymał. Pozdrawiam Jacek "bananqrox" !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 6:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
@Ref.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 9:13 
**

Rejestracja: 18 lis 2012, 8:04
Posty: 484
Pojazd:
Kod:
wydech, jest możliwość żeby w pełni odblokowany gianelli miał problem z przepływem spalin przy cylindrze 70cm?


na serii powinien jechac szybciej

mi to wyglada na jakas blokade moze czy cos?




_________________

Sprzedam Stage 6 Pro Replica do Minarelli !

http://tablica.pl/oferta/stage6-pro-rep ... 3gU4b.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 9:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
no i jechał;) ale potem zmieniłem cylek na większy i jeszcze pare gratów i osiągi się nie poprawiają. A nawet powiem że przed wymianą paska i gaźnika na 17,5mm leciał mi na nim 95km/h. Potem juz takiej formy z lepszymi czesciami nie moge odzyskac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 9:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Blokada była. Ale została zdemontowana ;) Mówisz o serii wydechu ? Nie poleci więcej. Teraz myślę że jedyną opcją żeby sprawdzić czy to wina wydechu to jechac na wies i zdjąć cały tłumik i przejechać się. Jak pogoda się rozpogoci to będe pisał co i jak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 11:17 
**

Rejestracja: 18 lis 2012, 8:04
Posty: 484
Pojazd:
nieee nie rob tak bo pierscienie sobie rozjebiesz, wyreguluj gaznik wyczycsc go moze, sprawdz moze zawor membranowy i z tym pasek pokabinuj ew centralka




_________________

Sprzedam Stage 6 Pro Replica do Minarelli !

http://tablica.pl/oferta/stage6-pro-rep ... 3gU4b.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2013, 16:25 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
Jogi mają małą przekładnie. Zmień na większą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 0:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Kamil118877 pisze:
Jogi mają małą przekładnie. Zmień na większą.


@
A większe przełożenie nie było razem z wałem ? zmieniałem na wzmacniany RMS'a jakiś najtańszy. Wiesz coś może na ten temat Kamil118877? ew. możesz coś polecić?


Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, 0:27 przez BanaNqRox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 7:05 
**

Rejestracja: 18 lis 2012, 8:04
Posty: 484
Pojazd:
Kod:
A większe przełożenie nie było razem z wałem ?


niee, przelozenia masz po drugiej stronie, ten walek na ktory zakladasz korektor momentu obrotowego sprzeglo i dzwon




_________________

Sprzedam Stage 6 Pro Replica do Minarelli !

http://tablica.pl/oferta/stage6-pro-rep ... 3gU4b.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 15:21 
*

Rejestracja: 20 paź 2012, 10:35
Posty: 69
Pojazd:
BanaNqRox, Tak jak pisał user powyżej przełożenia nie są razem z wałem.


http://www.shop.mieloch.pl/przekladnia- ... 0816.bhtml

Niech się ktoś inny wypowie,bo nie wiem czy ta przekładnie będzie pasować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
po napisaniu posta zorientowałem się że to nie jest to co przy wale. Ale już nie miałem czasu żeby edytować post. Ale nie sądziłem jednak że to jest to na co idzie sprzęgło i dzwon :). Jakby ktoś mógł polecić jakie przełożenia moge założyć ? Setup wypisany wyżej. Jeszcze jak ktoś posiada multivara to chciałbym się dowiedzieć jaki pasek ma założony- wymiary. Ja mam 747/16,5 o ile się nie myle.

@edit
ta przekładnia to jest to na czym siedzi koło czy sprzęgło ? szczerze to spotykam się z tym pierwszy raz:)


Ostatnio zmieniony 26 maja 2013, 16:00 przez BanaNqRox, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy