Dzisiaj jest 23 lis 2024, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
f5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 17:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Sprawdz czy uszczelniacze nie przepuszczaja i czy wal jest prosty . U mnie si? dzialo podobnie kiedy wal byl krzywy i lapal lewe powietrze od strony magneta. Mozna to poznac latwo kiedy cieknie z uszczelniacza.

skoro ten cylinder był wymieniany to coś tu jest podejrzane, na pewno widziałeś osobiście że ma 10 bar ?
Na moje to łapie Ci lewe powietrze bo świeca nie powinna być taka jasna, zresztą powinieneś czuć że jest źle wyregulowany gaźnik, w sensie że ma za małą dawke paliwa.


Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, 17:55 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Wiesz co do wału to takie testy robiłem i nie ma luzów.. bardziej stawiam na źle wyregulowany gaznik bo sam jakos profesjonalnie nie potrafie ale wedlug mnie bylo ok i sadzilem ze taka swieca jest ok..
Co do tych 10-11bar to sam mierzylem i to w dodatku barometrem takim na gume dociskanym wiec na wkrecanym pokazalo by jeszcze dokladniej :)
Ale mimo wszystko czy to aż taka wina była by gaźnika? Bo według mnie to jak wysokie obroty kreci np na stopce itp czy nawet na lzejszych rolkach to powinien te moc przeniesc na kolo bo co mi z drugiej strony po tym ze np faktycznie nie jest idealnie wyregulowany gaznik i wzrosna obroty jak ich i tak nie przeniesie na kolo..
To sa takie moje logiczne domysły.. ://
Wiec w takim razie co bys polecił zrobić?
Czy bawić się w ustawianie iglicy na najwyzszym poziomie??
Czy to coś da czy tylko to ze szybciej obroty wzrosna a poza tym nic hmm??
Bo az tak dokladnie nie czaje tylko zabkow na iglicy?
Czy jak najwyzej to mniej dostanie paliwa niz na najnizszej??
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 21:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
zrób taki test, zatknij dopływ powietrza w filtrze powietrza ręką i jeżeli nie zgaśnie po chwili to znaczy że jest nieszczelność, chociaż nie do konca musi to być wiarygodne bo u mnie też gasł po 2-3 sekundach a jednak nieszczelność była od strony magneta przy uszczelniaczu, najpierw sprawdź a później szukaj dalszych przyczyn, trzeba wykluczyć wszystko, odkręcenie magneta to 5 minut...
co do gaźnika to chyba pisałem, zakręć śrubkę obrotów i odkręć o 1 obrót, później ew. reguluj, nie bede pisał o regulacji bo są gdzieś dobre tematy i z nich skorzystaj :)
życzę powodzenia ;)
na pewno mieszanka jest zbyt uboga :) widać po świecy ewidentnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
No postaram się w najbliższym czasie to zrobić bo dzisiaj deszczowa pogoda i lipa z rozgrzaniem silnika na jakims dystansie..
A i co do tego testu to po powinien zgasnąć gdy zasłonie dopływ powietrza gdzieś tak po paru sekundach i nie dłużej niż ile? :P
Drugie pytanie: to jak okazało by się, że jest nieszczelność np. od strony magneta to ile by kosztowało jego uszczelnienie? I czy trzeba było jakieś uszczelki kupować czy wystarczyło by jakoś silikonem odpornym na temp. zalepić?
A i byłbym wdzięczny gdybyś wyjaśnił by zastosowanie tych ząbków na iglicy? Bo czy jak z reszta pisalem w poprzednim poscie jest iglica na samym dole to ogolnie kreci wyzsze obroty niz byla by na gorze czy te zabki nie wplywaja na obroty lecz na ich szybszy wzrost czy jakos tak??
:D
Z gory dzieki :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 22:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
z tym zasłonięciem to jak mówię nie do końca się sprawdza bo mi gasł po jakichś 2-3s a i tak nieszczelność była,
może powinien od razu nie wiem, najlepiej odkręcić magneto i wszystko pięknie widać :)
tylko moze przepuszczać też od strony wariatora, może był rozpoławiany i źle złożony, może uszczelka, dużo jest opcji naprawdę ..
Uszczelniacz kosztuje do 10 zł. wyjmujesz stary i jedziesz z nim po nowy ( oczywiście jeżeli stary przepuszcza)

Co do tej iglicy to nie opowiem Ci dokładnej zasady działania bo takiej wiedzy nie posiadam, ale to się po prostu czuje kiedy jest dobrze ustawiona.
teoretycznie im wyżej podniesiona tym powinien kręcić wyższe obroty po dodaniu gazu.
Najpierw reguluj mieszanką i dyszami, powinieneś czuć kiedy jest dobrze.
później ustawiasz iglicę tak aby obroty tak jak szybko wchodzą, tak i schodziły.
jeżeli zapinka jest na samej górze iglicy a obroty wolno schodzą to znaczy że trzeba ją podnieść i dać na 2 ząbek, jeżeli nadal wolno schodzą to na następny, i tak samo w drugą stronę, jeśli jest za nisko to schodzą szybko ale źle sie wkręca na obroty.
Najważniejsze jest to aby pierw wyregulować dyszami i mieszanką a iglicę najlepiej zostawić sobie na koniec,
aha .
przed regulacją dyszami/mieszanką ustaw najlepiej iglicę na środek i dopiero reguluj, a po regulacji ustaw sobie iglicę tak aby było dobrze
Z tym że nie wyregulujesz dobrze gaźnika jeżeli jest nieszczelność, lub też jeżeli jest słaba kompresja. to niemożliwe .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Yhmm.. dzięki za odpowiedź.. na dniach to sprawdzę i postaram się dobrze wyregulować gaźnik, bo wcześniej było ok a teraz troche przygasa oraz sprawdzę te łapanie lewego powietrza.. chociaż wydaje mi się, że problem i tak tkwi jesli cos jedynie w regulacji mieszanki w gazniku bo sam go regulowalem i byc moze cos przeoczylem a mieszanka wydawala mi sie ok sadzac po wygladzie swiecy...
a co do napedu polecil bys cos bo jestem niemal w 100% pewny ze pomimo iz lepiej dzieki twoim rada wyreguluje gaznik to nie wplynie to znaczaco na jazde skutera a przynajmniej na jego vmax a jak pisalem za bardzo on niereaguje na regulacje moim zestawem to nw czy pokusic sie o twardsza centralke??
Czy stage6 medium byla by odpowiednia? Nie za twarda troche na moj setup?? Bo chcialbym to dosyc szybko zrobic a nie wyregulowac do konca gaznik np jutro czy na dniach a potem czekac z tyg na przesylke ;D0
Jesli az tak dobrze nie znasz sie na regulacji i znasz osobe perfekcyjnie sie na tym znajaca to prosilbym abys polecil jej ten temat czy cos..
(nie mowie ze sie nie znasz ale jakbys mial watpliwosci xD)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 22:11 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Przeczytałem cały temat, i mam identyczny problem ,z tym ze ja posunąłem się troszke dalej, i wymieniłem łożyska na wale, uszczelniacze i wszystkie uszczelki etc

kupiłem też centralke czerwoną malossi rusza świetnie, ale przy cięższych rolkach nie ma siły jechać, a przy lżejszych v-max jest bardzo niski

Obecnie na Hebo czarnej i rolkach 5.75 osiągam najlepsze rezultaty v-max 70 z słabym przyspieszeniem ( set: Hebo NG i Leovince ZX ) Nie wiem co z tym faktem zrobić... Mam identyczną sytuacje jak twoja.
Więc podpisuje się pod tematem, i również prosze o pomoc :)




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 22:52 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 16:20
Posty: 5
Pojazd:
Tulus , zaświtało mi teraz co ja w swoim miałem , w karterze gdzie jest napęd , przeciekł mi przez simering olej , z wałka od koła (jest on doskonale widoczny jak zdejmiesz dzwon i sprzęgło) , przy czym olej poszedł na pasek , sprzegło i wariator , się ślizga dlatego jest slaby i ma małą prędkość , kiedyś myslałem że tam olej ma być jak odkręcałem karter i wylatywał , może masz tak samo ? Nie uważam cię za głupka czy coś , bo mnie możesz uwazać , że taką mysl ci podsuwam :)

Druga sprawa to , czy przypadkiem nie masz założonego stożka ? KAżdy filter powinien miećdobraną przepustowosc powietrza do dyszy i cylindra , miałem tak że załozyłem stożek to mi mocno mulił . Aha radził bym Ci założyć oryginalną dyszę , możę go zalewać tak też nie ma mocy .


Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 22:56 przez patryk5374, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Jak zdejmuję dzwon i sprzęgło to na tym wałku, na który te 2 cześci nakładam mam mokre ale nie pamietam czy to możliwe, że przeciekło, gdyż pamiętam, że wkropiłem kiedyś trochę miksolu na te łożysko co jest w korektorze momentu obrotowego w zasadzie nie wiem poco ale chyba aby mial lepsze smarowanie czy cos (te lozysko).
Ale co do twojego pomyslu to chodzi Ci bardziej o to, ze ten smar/olej to na sprzegle/wariatorze a dokladniej tam gdzie chodzi pasek jest czy ogolnie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 0:50 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Pewnie chodziło mu o ślizganie się paska na przeciwtalerzach przez ten smar, ale to raczej rzadko spotykane.

tulus, mam taki sam problem, i zaczynam zastanawiać się nad nowym cylkiem, bo w zasadzie to już tylko on u mnie może byc winowajcą, wszystko inne sprawdziłem.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 16:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Casey przy silniku nic nie twórz itp jesli masz dobra kompresje i ok wchodzi Ci na obroty bo to nic Ci nie da... a skoro piszesz ze ty sprawdziles wszystko to moze jakis specjalista by sprawdzil dokladniej? Bo u sb ja widze ze to wina napedu w glownej mierze bo to widac nawet po tym ze np na stopce obroty wchodza ok a pozniej tego nie przenosi na naped ale dziwne ze taki zestaw jest niewystarczajacy..
Ewentualnie jakis inny dziwaczny powod o ktorym nie mam pojecia i szukam rady na forum..
Jakies inne pomysly??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2013, 20:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Cytuj:
Siema, mam taki sam problem jak wy, dołączam się ale pierw zapytam.


JAKI MIALEŚ PROBLEM Z CIEKNACYM PLYNEM CHLODNICZYM I JAK GO NAPRAWILES?


Mam setup :
-Cylinder Seria 10 BAR
-Wydech S6 Pro Replica
-Wariator Stage 6 Sport Pro
-Sprzęgło Tec Evo regulowane
-Pasek Malossi X-Special
-Dzwon S6 Wincooler
-Uszczelniacze SKF4
-Centralka Hebo 90 % !!
-Sprężynki Top racing 50 %!!

Masakra, mam taki sam problem jak wy, rozpędza się troche wolno do 30, potem troche szybko do 60, i maksymalnie 60-70 na prostej, z górki 80.

Przy takim setupie powinienem osiągnąć ok 80 km/h z dobrym przyśpieszeniem pod górę..

POMOCY.


Pomóżcie, przez co mogę tak mieć? Przez co jest taki słaby v-max i przyśpieszenie?


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 14:00 przez Mrozu17, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 10:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
no więc tak, po pierwsze mieszanka jest źle ustawiona jak mówiłem bo świeca jest zbyt biała, ma za mało paliwa.
po drugie może Ci się pasek rozciągnął i na centralce wchodzi później ma ciężko.
z tym paskiem to kiedyś tak miałem.
nie możliwe jest że nie jeździ poprawnie na seryjnej sprezynie centralnej.
może coś masz z korektorem , chociaż wątpię.
MIESZANKA i sprawdź ten pasek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 13:20 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
tulus, a jak wygląda u ciebie wkręcanie się na obroty? albo jak ruszasz na piasku, koło ma siłe "zamieszać" ? u mnie to jest ciężkie, więc logicznie rzecz biorąc, to sprężyna centralna jest za miękka. Dziś zamówiłem Hebo Niebieską ( zamiast czarnej ) i zobacze efekty.

edit: Teraz tak sobie myślę że może błędem jest kupowanie twardszej sprężyny u mnie? Może potrzebuje miękkszej?
Chociaż na tej Czerwonej Hebo też jakoś jeździł.. lepiej startował :)
Dodam jeszcze że wydaje mi się że na zimnym silniku ( bez ssania ) skuter jest żywszy, później po nagrzaniu już tak troszke gorzej. No i słabo wkręca się na obroty.
Masz podobnie? Dam ci znać jak będzie na sprężynie troszke twardszej.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 13:32 przez Casey, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Casey co do jazdy i sily mojego skutera to on nawet na mokrej nawierzchni np asfalcie ma trudno zamielic jesli wgl zamieli..
A co do wkrecania sie na obroty to faktycznie przez te mieszanke moze troche gorzej jest ale dosc wysoko na stopce wkreca sie ale jak juz usiade i chce jechac to troche lipa na ciezszych rolkach z wkreceniem sie na obroty, a znowu na lzejszych problem jest z przekazaniem tych wedlug mnie odpowiednich obrotow na kolo..
I koniecznie daj znac jakie efekty na tych twardszych centralkach bo zastanawiam sie czy stage6 medium nie zakupic jesli nic nie da gaznik..
A i jak jezdzil Ci skuter na tej centralce Hebo czerwonej? Bo widze ze ona ok 55kg ma wiec dosc sporo oraz jakie rolki zakladales jak ja na niej jezdziles??

Scratch co do paska to troche dziwne bo po 1 kupowalem malossi x-speciala w czerwcu ubieglego roku i jakos sie nie zuzyl a po 2 tez podejrzewalem pasek ze moze sie nie dopasowal czy cos ale na seryjnym jest identycznie.. ://


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 17:41 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:50 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
tulus, nie miałem czerwonej hebo, tylko malossi czerwona, ona ma chyba 40kg, na niej skuter już dobrze ruszał, miał szansze zamielić, Ale było czuć że silnik nie radzi sobie przy wyższych prędkościach z włożeniem paska wyżej, bo silnik wył, a nie za bardzo jechał.
Więc ta będzie tera pośrednia, możliwe że wszystko się wyjaśni.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 18:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Bo właśnie również zastanawiam się czy nie kupić twardszej ale czy da rade.. Bo juz nie wiem co zrobic aby lepiej przenosil moc na kolo..
Scratch dobrze radzi z gaźnikiem i jestem mu wdzieczny za pomoc ale to w 100% nie wyjasni slabego przelozenia na kolo.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 18:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Zrób zdjęcie okładzin sprzęgła od boku sprzęgła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Skoro chcesz to zrobie wolną chwilą lecz sprzęgło jest nowe i okładziny ma grubosci jak w nówce wiec takie jak tutaj tyle ze troche starte tzn widac ze juz troche uzywane bo sa ruszone : link
http://www.google.pl/imgres?um=1&safe=off&sa=N&biw=1680&bih=925&hl=pl&tbm=isch&tbnid=2AoCl07WeijvYM:&imgrefurl=http://skuterkowo.xaa.pl/printview.php%3Ft%3D54%26start%3D30%26sid%3D198305b21f3f548fd154b710f6986a45&docid=SimaZ-cOSFx-HM&imgurl=http://p1.bikepics.com/2013/01/31/bikepics-2510022-800.jpg&w=800&h=600&ei=Lu2sUfygFYKz4ATJx4DgAQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:38,s:0,i:206&iact=rc&dur=130&page=2&tbnh=187&tbnw=244&start=30&ndsp=37&tx=110&ty=29
a po 2 to czy sprzeglo moze miec jakis wplyw na vmax? Bo rozumiem na przyspieche ale na razie chce sie vmaxem zajac bo ten lipny.. ://


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 20:26 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy