Dzisiaj jest 18 lis 2024, 4:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 maja 2013, 18:23 
*

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:54
Posty: 57
Pojazd:
Siema!

Setup:
Malossi sport 70
Tecnigas RS2
Polini Speed Control ( mam rolki od 3,5 do 5g)
Malossi Fly( sprężynki czerwona Stage6, centralka Stage6 hard, ale mam jeszcze medium)
Gaźnik no-name 17.5

Jak kupiłem od razu Aprilie to jechała ponad 110, ale był to o wiele słabszy set. Jakiś cylinder 70cm no-name, wydech też od Tecnigasa ale zdecydowanie mniejszy niż mój tymczasowy. Wydaję mi się, że prędkość ta była lekko wymuszona, bo na początku był lekki muł do 30km/h.

W przekładni mam wszystko wymienione na nowe oprócz sprzęgła i dzwonu. Czy jeśli te części są zużyte to mogą wpływać na maksa? Dodam jescze, że gdy ruszam czasama z mała ilością gazu to jest takie szarpanie

Jak wycisnąć z tego setupu siódme poty?

Jaki wał byście polecili do tego setupu, bo niestety ale zerwała mi się nakrętka wału i mi zjechała cały gwint


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 18:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Zobacz czy nie masz fioletowego dzwonu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 19:18 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
możliwe że ma uślizg sprzęgło sprawdź stan okładzin no i dzwon . Jeśli są jeszcze okładziny to przeleć je papierem 100 tak samo dzwon od środka i zobacz cy są zmiany . Nie trzyj dużo tylko troszkę żeby się tylko zmatowiły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
A jeśli dzwon jest przebarwiony to może przerywać, albo zmniejszać prędkość?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 20:20 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Może, bo traci właściwości i się rozszerza pod wpływem ciepła.
I wtedy sprzęgło ślizga się po dzwonie, przerywanie? zależy jakie... jak szarpie to możliwe, ale jeśli coś z obrotami to raczej nie :P




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy