Dzisiaj jest 18 lis 2024, 4:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Swap
Post: 14 maja 2013, 16:43 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 13:32
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Siema chcę zrobić swapa mam motowella magnet sporta i chce włożyć do niego silnik też z chińczyka jednak 90ccm 4 suw, myślicie, że podejdzie? Drugie pytanie to czy felga będzie pasowała on ma10" a ja 12" i czy dałby radę przerobić jego bęben na moją tarczę?




_________________

Radek321 pisze:
ona, ze albo solowa, albo przyznam, ze ona by mnie rozwaliła... no a głupio mi było tak przyznać więc chyba w pon czeka mnie solówa z nia, kurde nie wiem czy brac kumpli zeby jak cos pomogli?

http://www.polskajazda.pl/Profil,Motowe ... port/73533


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 17:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
marcinx260494, Jak już koniecznie chcesz robić swap to pakuj silnik P/G albo minarelli horizontal.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2013, 18:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ty masz 2t czy 4t ? jak miałeś podróbę minarelli to swap na minarelli. jak 4t to swap na pg i nigdy nie na 4t ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2013, 14:32 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 13:32
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
moj jest 2T czemu nie na 4T?




_________________

Radek321 pisze:
ona, ze albo solowa, albo przyznam, ze ona by mnie rozwaliła... no a głupio mi było tak przyznać więc chyba w pon czeka mnie solówa z nia, kurde nie wiem czy brac kumpli zeby jak cos pomogli?

http://www.polskajazda.pl/Profil,Motowe ... port/73533




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2013, 22:41 
*

Rejestracja: 25 maja 2013, 11:34
Posty: 9
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
Ja robie swap z minareli na p/g oba 2t tylko minareli to powietrze a p/g to cziecz.Zleży jak z mocowanim silnika dolna czy górne jak cos to będzie troche spawania, no i elektryką.Wiadomo jak robić swap to zawsze na 2t najlepiej ciecz ale jak tak chcesz to rób.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 7:15 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Glupota robienie swapa z 2t na 4t na tej 90bd jechal jak pg czy minarelli seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 15:29 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
To tak jak zmienić silnik z 1.6 na 1.4 czyli jeśli chesz większą moc to bez sensu. 4 t chińskie nigdy nie pojedzie szybko. Taka już jego konstrukcja. Zakładaj minarelke horizontal i będzie lux, będą duże możliwości tuningu i prostsza obsluga. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy