Dzisiaj jest 18 lis 2024, 3:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2013, 12:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Witam.
Zastanawiam się jaki tłumik wsadzić do PGO Big Max 50, bo seryjny się "połamał" tak, że nie ma nawet co tam spawać. Skuter jest na full serii (chyba, bo nie jestem pewien ale mówię wam, że z manetki stawał na koło prawie i miał nieziemskie przyśpieszenie (tam kiedyś mechanik zmieniał mi cylinder ale nie wiem niestety na jaki, ale na pewno nie chiniol)
Myślałem o Stage 6 Pro replica? co sądzicie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 13:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
pro replica straojona na 7500-8500tys wiec wysoko obrotówka wchodzi w rezo z dosyć specyficznym dźwiękiem. Jeżeli chcesz działać na kole co celuj w deko niższy przedział obrotów tj. zx, itp.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 13:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
czyli w porównaniu z seryjnym tłumikem stracę na przyśpieszeniu? I na replice na koło nie wejde?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
jeżeli chodzi o replice to możesz tylko zyskać jeżeli chodzi o przyspieszenie i v-max (większe obroty) a w zx'e lub z'tce możesz mieć bardziej elastyczny dół tj. dolna partia obrotów jest mozniejsza od wyższych. Oczywicie coś zyskasz na v-maxie lecz to nie będzie tak zauważalna różnica jak w przypadku replicy przy s6 bedziesz mógł mieć również efekt że w dolnycm przedziale obrotów ma muła (zniwelujesz go twardszymi sprężynkami sprzęgła)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Czyli tak kupując stage6 zyskam więcej na przyśpieszeniu i na vmax w porównaniu do seryjnego ale w na zx uzyskam najlepsze przyśpieszenie, ale mniejsze vmax niż na stage, tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy