Dzisiaj jest 18 lis 2024, 3:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 13:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak masz tyle nalatane to bierz nowy wał. wolał bym z coś z topa


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 13:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
no czyli tak jak powiedział Słodki : http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 1501.bhtml ten wał będzie śmigał :D




_________________

Stage6 Streetrace 70cc. !
Sprzęgło Tec Evo Racing 107mm !
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing 107mm !
Sprężyna dociskowa Top Racing + 15% (zielona)!
Wariator RMS STD!
Wentylator Wariatora Hebo Nickel HQ !
Rolki Malossi HT 15x12 3,2 g !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
czemu wy się tak sracie z tymi 70'tkami, owszem jest moc są obroty, jak się nie myle do 2005 silniki minarelli horizontal miały toporne wały. Były przypadki że seryjne waly przeżywały kilka cylków "70'tek) i jakoś nikt nie nażekał. s6 sr, to tak w sumie około 3-4 konie więcej od serii, nie czarujmy się ale takie są realia. Kolego, a bardziej założycielu tematu, na twoim miejscu poważnie zastanawiałbym się przed zmianą wału. Oddać serie do jakiegoś specjalistycznego zakładu, niech Ci wymienią dolne łożysko korbowodu i przy okazji mogliby wypolerować korbe, zaoszczędziłbyś około 200zł. Co do łozysk. Głupotą jest kupywanie łozysk które warte są 70zł wraz z pudełkiem które przekracza wartość produktu. Nie myśl że te łożyska są testowane... Nie mogą być, SKF wypuszcz partie pakowane hermetycznie, a s6 nie mogłoby sprzedawać testowanych łożysk jako "nowe"
Zastanów się poważnie.
Dodam jeszcze link wraz z łożyskami:
jezeli tak sie sracie o te teflony
Kod:
http://allegro.pl/lozysko-6204-tn9-c4-skf-do-tuningu-wyczynowe-i3253393071.html

uszczelniacze:
Kod:
http://allegro.pl/uszczelniacze-walu-corteco-minarelli-aerox-neos-sr-i3247726573.html

koszt 2 paczek to około 110zł kwapiłbym się jeszcze zadzwonic do tej hurtowni co sprzedają łożyska i zapytać się czy mają może uszczelniacze corteco do tych łożysk.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 14:22 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Cześć. Niedawno sam wymieniałem łożyska wału robiłem to 1 raz, trzeba przy tym myśec jesli nie mamy do tego sprzętu i kombinować w jaki sposób coś zrobić.

Tutaj przykładowy filmik jak zdjąć łożysko jeśli zostanie nam na wale
https://www.youtube.com/watch?v=O8FfJmgherc

a sam wał z karterów lekko wychodzi.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Baker89 ja Cie rozumiem , ale skuter ma juz ponad 30 tys przebiegu , wiec to juz nie bedzie to samo co nowe ;) a jeżeli okaże się ze wał jest krzywy ?
aa co do łożysk i uszczelniaczy , to bym zaoszczędził tylko 20-30 zł , wiec po co kombinować , jeździć , szukać , dzwonić jak w sumie to na jedno mnie wyjdzie ;)


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 14:45 przez kamil24642, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 14:46 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 14:30
Posty: 73
Pojazd: Cpi Sm 50/80
Baker89 dokladnie ja zaplacilem 18,64 x 2 za lozyska i uszczelniacze corteco 3,69 i 4,35 wiec mozna to kupic za grosze
skf c4


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 14:53 przez Diabang9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 16:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
dobra , to zrobię tak jak mówicie , i podjadę sobie do sklepu motoryzacyjnego i dowiem się co i jak ;) aa teraz chce zmienić temat na całkiem odległy , nie orientujecie sie może jaka kupić sportowa kierownice razem z adapterem ? widziałem adaptery ale one sa strasznie długie i bardzo brzydko to wygląda ;( , orientujecie sie moze czy mozna by było zrobic cos takiego zeby ten adapter http://www.shop.mieloch.p...,vZ045226.bhtml przetoczyć na średnice sztycy w malaguti f15 ? zeby pasowało , ewentualnie skrocic ten adapter ? zeby kierownica nie siedziała tak wysoko ?


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 17:00 przez kamil24642, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
kamil24642 pisze:
Baker89 ja Cie rozumiem , ale skuter ma juz ponad 30 tys przebiegu , wiec to juz nie bedzie to samo co nowe ;) a jeżeli okaże się ze wał jest krzywy ?
aa co do łożysk i uszczelniaczy , to bym zaoszczędził tylko 20-30 zł , wiec po co kombinować , jeździć , szukać , dzwonić jak w sumie to na jedno mnie wyjdzie ;)

nie widze sensu kupywania łożysk S6, takimi zagraniami tyclko napędzasz ich firme... płacisz za cos co i tak będzie "wywalone. A jeżeli chodzi o wał to nie "pieprz" mi tu głupot że co stare to złe. Mówisz że może być krzywy, otóż nie. przy wymianie dolnego łożyska korbowodu, wał musi być na nowo "centrowany" wyważany więc nie widze innego sensu.. po wymianie łożyska wał jest w sumie jak nowy a polerowanie korby tylko go może wzmocnić ;)
jak widać jesteś przeciętnym "plug and play'arzem" co dowodzi że wolisz kupić zrobić i jeździć co mnie i chyba wielu innych mało nie dziwi, bo jakby inaczej... W pewnym sensie Cie rozumiem, nie zrozum mnie źle, ale zaoszczędziłbyć kasy swoich rodziców na samodzielnej pracy. Co do łożysk, jest takie pewne przysłowie "Kto pyta, nie błądzi" więc zadzwonić i zapytać nie jest karalne, a nóż możesz mieć jeszcze jekiś rabat lub mają niższe ceny uszczelniaczy ze wszystkich sklepów oferowanych przez allegro.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Baker89 pisze:
nie "pieprz" mi tu

Jak chcesz mogę ci nagrać film jak lata korba w starym wale od sliderki który jeździł na sporcie 70cc.
Jak był zakładany jak nówka, po przebiegu z 3-4 tyś to korba miała takie luzy jak ....
Za wymianę łożysk na korbie i wyważenia jak to ty mówisz to nie jest wcale taka tania zabawa, po mojemu lepiej dołożyć i kupić nowy, wzmacniany wał i łożyska niż bawić się w regeneracje.
W jednym się z tobą zgodzę że nie opłaca się kupować łożysk w pudełku s6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Słodki-Skc pisze:
Baker89 pisze:
nie "pieprz" mi tu

Jak chcesz mogę ci nagrać film jak lata korba w starym wale od sliderki który jeździł na sporcie 70cc.
Jak był zakładany jak nówka, po przebiegu z 3-4 tyś to korba miała takie luzy jak ....
Za wymianę łożysk na korbie i wyważenia jak to ty mówisz to nie jest wcale taka tania zabawa, po mojemu lepiej dołożyć i kupić nowy, wzmacniany wał i łożyska niż bawić się w regeneracje.
W jednym się z tobą zgodzę że nie opłaca się kupować łożysk w pudełku s6.

jak ja bym tak zakładał "nówki" to moje wały też by tak kończyły ;)
dlatego jest cos takiego jak regeneracja. W pobliżu mojej miejscowości regenerowanie i wyważanie wału to kosz rzędu całej 100... no dobra max 140
ale co tam lepiej jest dopłacić tylko niecałe 200 stówki i mieć nowy, gdy ze starego można zrobić żylete. Mówisz mi że masz luzy w sliderce, a łożysko dolne korbowodu było wymieniane? górne też? :)

Ha, zapewne napiszesz że "tak" ale wież mi i tak nie uwieże ;)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 17:30 przez Baker89, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:50 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 14:30
Posty: 73
Pojazd: Cpi Sm 50/80
Baker89 regeneracja czegos to jest o du.. potluc wszstko po regeneracji moment i sie spyie bo jest cos takiego jak zmeczenie materialy. Ja zamozylem w swoim minarelli horizontal ac cyl malossi sport 70 na orginalny wal (24tys przebiegu i wal nie mial zadnych luzow) co z tego jak po 300 km korbowod pekl . Bym ci wyslal zdjecia ale nie mam juz czego zrobic bo z walu sa juz zyletki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Baker89 : po pierwsze to rodzice nie maja nic wspólnego z tym co teraz robię , wszystkie cześć które sobie wymieniam , to jest tylko i wyłącznie z mojej kieszeni , sam przez siebie zarobiłem sobie ta flotę ;) po drugie : nie słyszałem zeby w mojej okolicy sie cos takiego odbywało ;) , tym bardziej ze mam troszkę daleko do " miasta " w którym mogłoby takie coś być wykonane ;) aa choćby nawet chciałbym tam jechać , to mimo wszystko muszę zapłacić na transport ( bus , samochód kumpel( trzeba rzucić na paliwo ) ) wiec jedynie z łożyskami coś wymyśle tak jak mówisz , ale wał kupie nowy i przynajmniej przywiozą mi go pod sam dom ;)




_________________

Stage6 Streetrace 70cc. !
Sprzęgło Tec Evo Racing 107mm !
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing 107mm !
Sprężyna dociskowa Top Racing + 15% (zielona)!
Wariator RMS STD!
Wentylator Wariatora Hebo Nickel HQ !
Rolki Malossi HT 15x12 3,2 g !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 18:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
kamil24642 pisze:
Baker89 : po pierwsze to rodzice nie maja nic wspólnego z tym co teraz robię , wszystkie cześć które sobie wymieniam , to jest tylko i wyłącznie z mojej kieszeni , sam przez siebie zarobiłem sobie ta flotę ;) po drugie : nie słyszałem zeby w mojej okolicy sie cos takiego odbywało ;) , tym bardziej ze mam troszkę daleko do " miasta " w którym mogłoby takie coś być wykonane ;) aa choćby nawet chciałbym tam jechać , to mimo wszystko muszę zapłacić na transport ( bus , samochód kumpel( trzeba rzucić na paliwo ) ) wiec jedynie z łożyskami coś wymyśle tak jak mówisz , ale wał kupie nowy i przynajmniej przywiozą mi go pod sam dom ;)


"nie zrozum mnie źle, ale zaoszczędziłbyć kasy swoich rodziców na samodzielnej pracy."
widze że jednak to źle przyjołeś. Nie obchodzi mnie skąd masz kase ani ile. Wiem jedno, zaoszczędziłbyś.
transport. Mówisz ze masz daleko, jest to odległość rzędu 100-150km? Nie wierze!!
Dobry kolega zawiózłby Cie za 4-paka ;)

ktoś wcześniej napisał że mu pękł wał. Ludzie wy czegoś nie rozumiecie, oddaje się wał do regeneracji po to aby go zregenerować a nie spieprzyc... Piszecie że wkładacie waly bez luzów i wam pękają tak jest tak się nie wie co się zakłada. Po regeneracji napewno wytrzymałość takiego wału by znacznie wzrosła, a polerowanie korby by ją wzmocniło już w znacznym stopniu. Zmęczenie materiału. mowicie o rozlepaniu? bo jeżeli o pęknięciach to się zgodze, może to prowadzić do pęknięcia korbowodu.
rezklepanie osłabia materiał w stopniu równym prawie zero.
Słuchajcie, nie chce robić offtopu, to co miałem napisać , to napisałem. Widze że jest na tym forum wielu "mechaników" którzy wsadzają NOWY WAŁ który ma 24tys. przebiegu :lol:


"Róbta co chceta"




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 18:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
zależny tez od zakładu czy ta " regeneracje " wału zrobili by dobrze ;) trzeba miec dobry i zaufany zakład którego ja w okolicy nie znam ;)




_________________

Stage6 Streetrace 70cc. !
Sprzęgło Tec Evo Racing 107mm !
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing 107mm !
Sprężyna dociskowa Top Racing + 15% (zielona)!
Wariator RMS STD!
Wentylator Wariatora Hebo Nickel HQ !
Rolki Malossi HT 15x12 3,2 g !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 20:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja bym wolał tak samo jak niektóre tu osoby kupic nowy wał i mieć spokój. nigdy nic po regeneracji nie jest takie jak nowe i tyle ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
noo właśnie bart1aerox100 oni musza ten wał rozebrac , aa składany to juz nie jest to samo co nowy , elo ;) kupuje nowy wał :D




_________________

Stage6 Streetrace 70cc. !
Sprzęgło Tec Evo Racing 107mm !
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing 107mm !
Sprężyna dociskowa Top Racing + 15% (zielona)!
Wariator RMS STD!
Wentylator Wariatora Hebo Nickel HQ !
Rolki Malossi HT 15x12 3,2 g !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Baker89 pisze:
Mówisz mi że masz luzy w sliderce

Nie ja, ale u kolegi, łożysko od sworznia było tylko wymieniane, nie chcesz nie musisz wierzyć :)
Baker89, Mądrzysz się tak, uczepiłeś się tej regeneracji jak rzep...
Chłopak ma kasę, chce kupić nowy wał a ty mu mówisz żeby zaoszczędził, co Cię to obchodzi ?
Podrzucasz jakieś teksty i uważasz się za "szpeca" :lol:


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 20:34 przez Słodki-Skc, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
dobra dzieki panowie za pomoc ;) jak złoże wszystko i będzie śmigać ;D to podrzucę wam może jakieś zdjęcia ;) albo filmik nagram z pierwszego odpalenia , siemanko dziękuje bardzo i pozdrawiam ;)




_________________

Stage6 Streetrace 70cc. !
Sprzęgło Tec Evo Racing 107mm !
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing 107mm !
Sprężyna dociskowa Top Racing + 15% (zielona)!
Wariator RMS STD!
Wentylator Wariatora Hebo Nickel HQ !
Rolki Malossi HT 15x12 3,2 g !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 23:35 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 14:30
Posty: 73
Pojazd: Cpi Sm 50/80
powodzonka uwazaj na gwinty :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 23:44 
*

Rejestracja: 11 kwie 2012, 14:30
Posty: 73
Pojazd: Cpi Sm 50/80
A i jeszcze jedno Baker89 skoro mowisz ze na forum jest tak wielu szpeców chcial bym zobaczyc jak skladasz silnik bo napewno nie masz zielonego pojecia o wielu rzeczach. I ludzie wiedza co wkladaja bo wiekszosc wie jak wyglada oryginalny wal i regeneracja jesli dla ciebie polega tylko an wymianie lozyska igielkowego na sworzniu to niezle masz za caly zestaw korbowod sworzen lozysko i inne tam pozostalosci trzeba zaplacic choc 100 ale za lipe cos lepszego to juz 150 + robocizna pewnie lykna ze 100 zeby nie wiecej to juz masz nowy wal.
I osobiscie moja opinia jest taka i pewnie 99% osób na forum jest taka ze lepiej kupic nowe i zapie.....ć na tymi miec pewnosc ze sie nie popsuje niz wyjedziesz gdzies dalej i dzwonisz po lawete bo ci sie wal ukreicl. Wole wywalic 300 na nowy wal niz 250 na o dupe potłuc regeneracje


Ostatnio zmieniony 03 cze 2013, 23:47 przez Diabang9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy