Dzisiaj jest 26 lut 2025, 15:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2013, 20:54 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
witam mam taki problem właściwie to mój kolega go ma i prosi mnie o pomoc ale ja nie wiem co mu jest ponieważ kupił zestaw motoforce eco założyliśmy go wszystko ładnie weszło strzałka w stronę wydechu. po odpaleniu skutera chodzi ładnie nie faluje obrotami lecz gdy przyszedł czas na jazdę próbną okazało się że skuter nie ma mocy zrobiliśmy nim z 50km i dalej jest słaby ledwo co ciągnie oczywiście olej ma ponieważ jest rozrabiany z benzyną więc to odpada nawet założyliśmy nowy tłok i to też nic nie dało wcześniej zanim pękły pierścienie skuter był zrywny z miejsca


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 23:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
heniek22, pewnie wypadałoby wyregulować gaźnik.
Zdejmijcie go, wyczyśćcie i wyregulujcie od nowa.

Po każdej zmianie w cylindrze reguluje się gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
regulacja gaźnika ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 11:23 
*

Rejestracja: 12 maja 2013, 13:37
Posty: 6
Lokalizacja: okolice Radomia
Pojazd:
Gaźnik jest nowy i wyregulowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Daniel98TpH50, no chyba nie jest, skoro masz takie problemy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 16:54 
*

Rejestracja: 12 maja 2013, 13:37
Posty: 6
Lokalizacja: okolice Radomia
Pojazd:
jest ponieważ mi go regulował i dobrze go wyregulował coś czuje że to przez cylinder mi tak słabo chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 15:08
Posty: 831
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Daniel98TpH50 pisze:
ponieważ mi go regulował i dobrze go wyregulował


piszą wam że macie wyregulować to regulujcie a nie sie zapieracie że wyregulowane ^^
jak mozna pomóc komus kto nie umie gaznika regulować ?
i zwala wine na cylinder :shock: nowy !




_________________

Gilera Stalker full sport [*] ; (
Aprilia Sr ♥ !! ; D na sporcie !
viewtopic.php?p=2048958#2048958
https://www.facebook.com/pages/F0xers-g ... 222?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 17:13 
*

Rejestracja: 12 maja 2013, 13:37
Posty: 6
Lokalizacja: okolice Radomia
Pojazd:
Przecierz heniek22 go regulował a on się zna na skuterach i umie wyregulować gaźnik nawet mi łożyska wymieniał a ty twierdzisz że źle wyregulowany.I tak sprzedaje go na części i kupuje nowy tgb x-race.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2012, 15:08
Posty: 831
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Daniel98TpH50, To brawo wymienać piaggio na TGB :)




_________________

Gilera Stalker full sport [*] ; (
Aprilia Sr ♥ !! ; D na sporcie !
viewtopic.php?p=2048958#2048958
https://www.facebook.com/pages/F0xers-g ... 222?ref=hl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 17:24 
*

Rejestracja: 12 maja 2013, 13:37
Posty: 6
Lokalizacja: okolice Radomia
Pojazd:
A co ci nie pasuje czytałem o tej marce i wychodzi że jest dobra i przynajmniej będę miał spokój bo kupiłem piaggio za 1500zł i na początku wszystko pięknie a później cylinder do wymiany gaźnik do wymiany łożyska do wymiany itp.
Chce kupić nowe tgb ponieważ widzę same dobre opinie o tej marce no i co prawda będę jeździł te śmieszne 45km/h do końca gwarancji ale nie będę wkładał kasy w naprawę co miesiąc a jak gwarancja minie to heniek22 zdejmie blokady i 80km/h :D .No i będę miał w tedy spokój.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 17:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Może zła mieszanka?
Ale w to wątpię.

Sprawdzić cały układ paliwowo-powietrzny (począwszy od kranika, kończąc na króćcu).


Ale coś mi się wydaje, że łapie lewe powietrze.
Skoro wymieniane były łożyska, to zapewne też simmeringi.
I pewnie to one puszczają lewe powietrze.

Także życzę powodzenia i niech będzie to simmering od strony magneta, bo ten drugi to raczej problemowy z tego co pamiętam.

Na początek jednak poszukajcie w innych miejscach:
Filtr powietrza może gdzieś pęknięty, króciec i na koniec simmeringi.

Na 100% to jest to.

Ps: Świeca pewnie ma kolor idealny, ale to nie jest wyznacznik :)


Ostatnio zmieniony 02 cze 2013, 17:44 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 17:57 
*

Rejestracja: 12 maja 2013, 13:37
Posty: 6
Lokalizacja: okolice Radomia
Pojazd:
Lucek15 tnx na rade :)
Ale już mam kupca na pare części.
Króciec nowy, filtr dobry więc to raczej simering.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:22 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
ok teraz może ja się wypowiem bo nie wchodziłem z 1 tydzień na mielocha więc tak ktuciec nowy bo tamten był dziurawy w końcu to skut z 94r więc nie ma co si dziwić gąbka od filtra też kranik podciśnienia sprawdzony działa jak należy membrany w porządku bez prześwitów świeca nowa gaźnik był zmieniany miech temu na dellorto 17,5 przed pęknięciem pierścieni na gaźniku 17,5 chodził ładnie później pękły pierścienie więc jak remont to remont więc zostały wymienione łożyska i uszczelniacze na wale i nowy zestaw motoforce eco co chyba nie było dobrym posunięciem ponieważ podejrzewam a nawet jestem pewien że to on jest sprawcą tego że skut się wlecze ponieważ też mam piaggio tylko że nrg wsadziłem jego cyl do mojego nrg i muł totalny fakt faktem miał trochę więcej siły niż w typhoonku ale to pewnie było spowodowane tym że w moim jest sportowy tłum i rolki 4,5g więc do tych 55 km/h się rozbujał na pół manety ale trwało to bardzo długo a gdy założyłem swój cyl całkowicie inny skut zapier... jak należy 80km/h również zanim założyłem cyl do siebie wsadziłem go do typhoonka i chodził jak należy zero muła więc NIE POLECAM ZESTAWU MOTORORCE ECO a i jeszcze jedna sprawa to że chce zmienić typhonnka na tgb to już jest jego sprawa bo w typhoonka jak by włożył z 500zł to by chodził jak nówka ale jeśli chce nowe tgb no to trudno ale słyszałem że ta marka cieszy się dość dobrym uznaniem :D temat uznaje za rozwiązany wszystkim dziękuje za wypowiedzi w końcu chcieliście pomóc i wiadomo że nie jesteśmy magikami i nie zawsze damy trafne diagnozy ale jeszcze raz z góry wielkie dzięki za chęć pomocy temat uważam za zamknięty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy