Dzisiaj jest 14 lut 2025, 14:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2013, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Tak jak w temacie, wydech jest łączony za dyfuzorem do kolanka, możliwe, że dało radę go zamontować do innych silników. Na końcówce tłumiącej jest napis "Leo Vinci Carbon Silencer". Prawdopodobnie jest to model TT, czyli lipny... Pracuje teraz on z cylindrem motoforce 80ccm po lekkim portingu i nawet daje radę, ale chciałbym przespawać kolanko i dać do silnika EBS od Sendy. Pracowałby z Airsalem 70 racing po portingu i gaźnikiem 21mm. Wie ktoś coś więcej na temat jego? Opłacalna przeróbka by była?

Obrazek




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Ostatnio zmieniony 05 cze 2013, 15:13 przez Żwirex, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy