Dzisiaj jest 02 gru 2024, 0:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2013, 16:58 
*

Rejestracja: 05 cze 2013, 16:54
Posty: 2
Pojazd:
Witam,
Posiadam Piaggio Sfera, oraz od kilku dni borykam się z pewnym problemem, otóż do talerza który trzyma pasek na wale, jest przykręcony przeciwtalerz wariatora. Jest on przymocowany śrubą, i gdy jadę, to on się odkręca przez co strasznie brzęczy, wiec wole nie jeździć. Czemu ta śruba która go trzyma odkręca się? Starałem się raczej dość mocno to zakręcać, a wciąż jednak się odkręca.



Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 17:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Musisz bardzo mocno dokręcić. Jak nie zda rezultatu to nakrętka kontrująca i dobre dokręcenie powinno dać radę.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 21:56 
*

Rejestracja: 05 cze 2013, 16:14
Posty: 3
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Sprawdz gwint na wale w jakim jest stanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 22:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Daj podkładkę przed nakrętkę , tylko nie za grubą , żeby cała nakrętka złapała gwintu na wale :) u mnie tak się robiło właśnie jak nie było podkładki pomiędzy zabierakiem a nakrętką na wale ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 8:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
I dokręć pneumatem :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 14:46 
*

Rejestracja: 05 cze 2013, 16:14
Posty: 3
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd:
Lepiej nie jak u siebie dokręcałem to gwint się zwalił :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 14:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ja dokręcam od lat naprawiam skutery wszystko co jeździ i nigdy nie zerwałem gwintu :mrgreen: - chyba że masz pneumata za 1000zł który ma dużo mocy to też bym nie ryzykował :mrgreen:

Mowa tu o zwykłym kluczu pneumatycznym co w wulkanizacji mój wujek używa :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 19:36 
*

Rejestracja: 05 cze 2013, 16:54
Posty: 2
Pojazd:
Dziekuje za pomoc.
Dzisiaj zauważyłem jeszcze że ta zębatka co jest przy wariatorze jest pogięta lekko. Może zna ktoś fachową nazwę jej? Znalazłem zdjęcie jej. (zaznaczona na czerwono)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2013, 20:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
mazda313, no to masz winowajcę odkrecania się wariatora :) przeciwtalerz :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy