Dzisiaj jest 23 lis 2024, 13:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2013, 1:59 
*

Rejestracja: 08 cze 2013, 1:51
Posty: 2
Pojazd:
Witam,problem wygląda następująco:
jakieś 2 lara temu kupiłem kmx 125 2002r po remącie,dostałem stare części itd ale motor miał drgania dość wyczówalne ,wraz z przebiegiem było coraz gorzej śróbki się odkręcały i tak dalej,pękały szpilki wydechu,po pękały mocowania plastików,aż na koniec pękły mocowania silnika,wszystko było poskręcane motor miał dużą moc, wał bez luzów,łożyska na wale bez wyczówalnych luzów niby wszystko ok, i tu moje pytanie czy to źle złożona przeciwwaga silnika? czytałem że zębatki mają być według jakiś znaków?,żeby to ustawić to musze rozpołowić silnik? bo czytałem że w większości takich silników 2t ostawaia się to pod pokrywą sprzęgła,niech sie wypowie ktoś kto miał podobny problem. :/

Dzisiaj ściągłem dekiel,sprzęgło i znaki były źle ustawione ustawiłem tak: gdy tłok jest w najwyższym punkcie to kropka na zębatce wału zgrywa się z trójkącikiem na karterach i kropka na zębatce przeciw wagi zgrywa się z trójkącikiem i powinno być ok? ,bo było źle ustawione :P nie mam silnika w ramie więc nie wiem czy problem ustał.


Ostatnio zmieniony 08 cze 2013, 17:39 przez michu4773, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy