Dzisiaj jest 26 lut 2025, 12:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2013, 11:29 
*

Rejestracja: 30 maja 2013, 23:03
Posty: 2
Pojazd:
Witam
Od dłuższego czasu około 1,5 roku mam problem z moją maszyną piaggio nrg mc2. Zaczęło się gdy podczas jazdy spotkała mnie awaria zrobiło tylko bum i spod skutera zaczęła lecieć para (skuter chłodzony cieczą). Skuter oddałem do mechanika ( na moim terenie mało jest specjalistów od włoskich skuterów) zaś on stwierdził że do wymiany jest pompa wody , cylinder i tłok . Skuter został naprawiony jak przyszedł śnieg więc nie miałem okazji go przetestować i gdy zaczął się sezon zaczęły się problemy. Skuter przedtem miał oryginalny cylinder piaggio 50 i jeździł 100-110 km/godz cylinder ten został zastąpiony prawdopodobnie jakimś badziewiem ponieważ skuter strasznie stracił na mocy z miesiąca na miesiąc tracił "życie w sobie". Gdy jest zimny czuć moc ale po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej silnika odczuwalnie słabnie. Po około 4 miesiącach od owego remontu skuter oddałem do innego mechanika który zmienił rolki, przeczyścił gaźnik , sprawdził kompresje itp. i nic nie dało (trochę lepiej pracował) mechanik sam nie wiedział co w nim jest. Teraz skuter się muli, osiąga prędkość 30-40 km/godz mam sentyment do niego i chciałbym go wyremontować tylko nie wiem co mu jest. Czytałem parę podobnych tematów i dowiedziałem się że może puchnie mi tłok więc musiałbym zmienić cylinder. Mam gdzieś jeszcze schowany oryginalny który był wymieniany spróbuje dać go do szlifu i dopasować do niego tłok. Jeśli nie da rady to jaki cylinder polecacie do piaggio nrg mc2 SportSeries 1997 r. czy być może lepiej kupić używany ale taki sam jak miałem ( ponieważ nie ma nowych w sprzedaży) . Może jednak nie jest to wina cylindra, jeśli ktoś wie jak to rozwiązać będę wdzięczny za choćby małe wskazówki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 17:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
najpierw zmierz sprężanie. wróżyć Ci nie będę ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 8:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
A po drugie: kupujesz najpierw tłok, a dopiero później z tlokiem oddajesz do szlifu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 9:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a po 3 najpierw idziesz do gościa co robisz szlify i Ci mówi jaki tłok masz kupić ... :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 0:07 
*

Rejestracja: 30 maja 2013, 23:03
Posty: 2
Pojazd:
Nareszcie znalazłem mechanika co się zna na rzeczy. Sprawdził nie silnik a elektrykę okazało się że to wina walniętego impulsatora a tak dalej wymieniałbym kolejne części w silniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy