Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2013, 10:32 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam, chce kupic nowy cylinder i zastanawiam sie nad tymi cylkami. setup :
Pro replica
wario Stage6 sport pro
dellorto 19mm
sprzeglo tec evo
stozek TNT
zawor z kroccem Stage6
dzwon Malossi
i pare innych :p

Skuter jest AC, chcialbym wiedziec ktory z tych cylindrow ma wieksza moc, zywotnosc, ktory lepiej sie zgra i ogl wszystko :D Jak macie inne propozycje to dawac :)
Pozdrawiam :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Ostatnio zmieniony 09 cze 2013, 17:41 przez marcinzaki820, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
oczywiście malossi sport :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2012, 0:03
Posty: 415
Lokalizacja: Stronno
Pojazd: Yamaha Booster Rocket
Ja bym zobaczył airsala t6 .
A co do tego to Malka :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 13:51 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
A airsal jest zly ??? A Malossi z pro replica zgra sie ??? Bo podobno malossi bardzi lubi niskie obroty, wieksza moc na nich ma. Ktory z nich ma wieksza moc???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 13:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2012, 0:03
Posty: 415
Lokalizacja: Stronno
Pojazd: Yamaha Booster Rocket
Moc jest raczej porównywalna . Malossi jak i Airsal Sport lubią niższe obroty ;) Kup t6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 13:57 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Ciaraa, a powiedz mi Airsal T6 to juz mid race, nie musze walu zmieniac do niego ?




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2012, 0:03
Posty: 415
Lokalizacja: Stronno
Pojazd: Yamaha Booster Rocket
przydało by się do wszystkiego zmienić wał nawet do malka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 15:30 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
zmiana lozysk nie wystarczy ? Zastanawiam sie teraz nad tym T6 i chyba sie skusze bo do racinga airsala musialbym gazior wiekszy co nie?? :twisted:




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 16:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 20:58
Posty: 274
Pojazd: YamahaDT125/YamahaNeos
do malossiego nietrzeba wymieniac nawet łożysk




_________________

Zajrzyj do Mojej DT125
yamaha-dt-125-by-wiadro-t360660.html

http://neos.jud.pl/viewtopic.php?p=27271#27271




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 17:38 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
a co powiecie o airsalu T6 ??? Nada sie?? :twisted:




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wg. opinii na różnych forach dobry cylinder, weź t6, co do wału, to sprawdź uszczelniacze i łożyska, w razie potrzeby wymień i pojeździj, jak się zatrze, to będziesz wiedział, że trzeba wymienić. Powinno wytrzymać myślę, ale zobaczymy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 22:35 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Dobra dzieki, biore airsala T6 :twisted: TEMAT DO ZAMKNIECIA




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 18:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Daj znać, jak kupisz i zamontujesz ten cylinder, jestem ciekawe efektów, pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy