Dzisiaj jest 26 lut 2025, 16:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2013, 15:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Witam.mam w moim p/g 70cc chine ,gaznik 19mm stozek ,dysze #85 iglice na 3 od dolu wydech sportowy MK HM , i skuter ma moc do 40kmh i nagle dostaje mula i sie powoli buja ,50cc szybciiej jedzie ,na zimnym odpala na strzala wystarczy lekko kopnac a na cieplym trzeba kopac 3 razy z maneta na maxa otwarta. Jest ktos w stanie mi pomoc?dodam ,ze sruba od powietrza musi byc wkrecona prawie na maxa bo jak odkrece wiecej niz jeden obrot to buczy przy 40juz.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2013, 15:55 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
zła regulacja gaźnika skoro śrubka musi być wykręcona to potrzebuje powietrza więc zmniejsz dawkę paliwa na iglicy o +/- ząbek




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ja napisałem ,że śrubka musi być wkręcona , a nie ,że bardziej wykręcona jak by mu paliwa zabrakło. Bo przy 40 jest odcinka i stożek buczy. A o dziwo świeca brązowa ciemno pod czarny podchodzi elektroda juz więc ja sie poddaje.


Ostatnio zmieniony 09 cze 2013, 21:50 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 22:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Masz za mala dysze i za duzo powietrza dostaje a za malo paliwa, albo zaloz seryjny filtr albo kup wieksza dysze. Tez musialem miec wkrecona na maxa srubke z powietrza przy stozku . Ale sprobuj jeszcze iglica sie pobawic




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts


Ostatnio zmieniony 09 cze 2013, 22:43 przez Buffi369, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 22:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Świeca ma kolor kawy z mlekiem minimalnie może ciemniejszy . Jak podniose iglicę albo odkręcę powietrze bardziej to 50 nie przekroczy.
Na zimnym pali na strzała a na ciepłym trzeba dać full gaz i kopać 3 -4 razy.
Dodam ,że chinski gaźnik 19mm z auto ssaniem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Jak masz orginalny filtr to sprobuj wyregulowac go na nim i daj znac. A jaki masz filtr gabka czy siatka?




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 19:40 
*

Rejestracja: 10 cze 2013, 19:10
Posty: 6
Pojazd:
Mm jak ja wymieniałem filtr powierza musiałem wymienić dyszę w gaźniku. A to z dobraniem jest ciężko. Lepiej wrócić do serii.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Dobra muła zlikwidowałem już , a teraz pytanie mam co to może być jak na ciepłym gorzej odpala za 3 razem i trzeba dodać gazu ? A na zimnym na strzała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
hehe mam dokładnie to samo, to tak jest, bo jak jest ciepły to się nagrzewa i raczej ciężej będzie palić :D dzięki tobie muł też odblokowałem xd
Edit: może ktoś powiedzieć czemu jak otworze prawie do końca manete to jest git a jak do końca to buczy i przerywa? xd


Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 15:22 przez Mefisto, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 10:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Mefisto pisze:
do końca manete to jest git a jak do końca to buczy i przerywa? xd


zalewa go




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 11:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
teraz mam drugi problem, iskra się straciła, przedtem wystarczylo wyciagnac i wlozyc kable z cewkomodulu teraz wgl jej nie ma, nowy cewkomodul mam w drodze. Po prostu jechałem i buuuuuu
Edit : Co do dziury w przyspieszeniu od 0-35 targa na jedno, później mul 35-70 18 sekund, od 70 znowu ciągnie aż do 94km/h
Edit 2 xd : dodam jeszcze że jak jechałem na full manecie to po 35 jak nie odpuściłem to go odcinało.


Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 11:46 przez Mefisto, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 14:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Kurde nie wiem czy ssanie czasami nie działa , bo ciągle zmiejszam dysze , iglice dałem na środek a i tak świeca jest prawie czarna. A jak odkręcę powietrze to też muli bardziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 17:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Up.
Zmierzyłem szerokość przepustnicy mojego chińskiego gaźnika i to nie 19 tylko 16mm tak jak w keewyach. Czyli jaką muszę dyszę celować ze stożkiem ? 95-100 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
btw jak zlikwidowałeś te dziure w przyspieszeniu?.




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 23:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Podkładka za wariator i rolki 4,2g sprężyna Hebo czerwona 90%


Ostatnio zmieniony 14 cze 2013, 23:43 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy