Dzisiaj jest 26 lut 2025, 16:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 cze 2013, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2013, 13:58
Posty: 22
Pojazd:
Witam. Ostatnio moja gilerka jadac 90 km/h z górki zgasła i nie chciala juz odpalic. Zobaczylem ze zbiorniczek płynu chłodniczego jest pusty, odczepil sie przewod z plynem i po drodze caly sie wylal i pewnie dlatego skuter sie przegrzał. Problem w tym ze nie moge go odpalic. Silnik nie zatarł sie bo kompresja jest, benzyna dochodzi bo jak przyłoze palec do głowice bez swiecy to jest mokry w benzynie. Iskra tez jest ładna. Dodam ze jak zdjąlem wydech to było w nim sporo czrnej benzyny ok. szklanka, a z dziury silnika z która łaczy sie wydech przy kopaniu leciala chmurka benzyny. Skuter jest 2t 50c, jeżeli macie jakies pomysły co to może być piszcie. Pozdrawiam

Dodam jeszcze, ze mam uszkodzony kranik podcisnieniowy i benzyna po odłączeniu przewodu od gaznika leci swobodnie. Problemem moze byc zalewanie świecy? Komora pływakowa nie powinna blokowac nadmiaru benzyny?


Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 21:17 przez PaperCut, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 7:18 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jeśli płytki membrany mają prześwity to w tedy może nie odpalać gdy nie masz podciśnienia ale ja płytki nie mają prześwitów powinien odpalić ja ja właśnie jeździłem przez 2 tygodnie swoim nrg więc ten sam silnik i było popsute podciśnienie i normalnie odpalał tylko nie miał tyle mocy ponieważ dostawał trochę za dużo benzyny ale chodził więc na pewno przydało by się sprawdzić membrany i wymienić kranik a po za tym jak nie miałeś płynu to pewnie ci tłok spuchną i może spuchł ci tak porządnie że teraz ma za małą kompresję więc przydało by się sprawdzić ale jeśli tłok spuchł to nawet jeśli kompresja jest to i tak do wymiany bo u mnie też kiedyś spuchł a potem to coraz częściej puchł i prowadziło to aż do chwilowego zatrzymania tłoka w cylku :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 8:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2013, 13:58
Posty: 22
Pojazd:
Dzieki za odpowiedz, kranik zamowiony, tłoka mi szkoda bo to seryjny piaggio, w tamtym sezonie kupiłem jakis za 40zł tłok to puchł po 5 km jazdy, wiec wróciłem do piaggio, troche porysowany jest, ale komprecha 7 barow jest, wiec chyba powinien palic. Pozdrawiam

Wczoraj wyjalem gaznik zeby go przeczyscic, dzis rano kopnalem kilka razy i odpalil bez gaznika :) pochodzil 5 sec i zgasl, podlaczylem gaznik i nic, nawet ni slychac zeby benzyna wybuchała w cylindrze ;/ nie mam pojecia co jeszcze sprawdzic

Wymieniłem tłok i jest róznica, słychac wybuch benzyny, po 20 kopnieciach glowica sie nagrzewa, tylko w dalszym ciągu nie chce odpalic


Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 12:27 przez PaperCut, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 19:34 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no to może sprawdź filtr powietrza a najlepiej spróbuj bez a gaźnik to może byś skołował od kogoś i sprawdził na innym a i jeszcze możesz sprawdzić płytki membrany ale to raczej nie to ja bym celował w gaźnik a jak z włożonym gaźnikiem byś podlał bene pod świecę to odpali czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 13:09 
*

Rejestracja: 26 mar 2012, 14:21
Posty: 26
Lokalizacja: Luzino
Pojazd:
Miałem tak i uszczelki pod cylkem mi jebły a jak miałeś w wydechu "benzyne" chodz pewnie to płyn chłodniczy to zdejmnij cylek i wyczysć wszystko bo nie odpalisz jak jest mokro tam w środku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2013, 13:58
Posty: 22
Pojazd:
zaczał odpalac, ale po 5 sekundach gasnie, albo za malo benzyny dostaje albo za duzo, znacie moze jakis sposob zeby to sprawdzic?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 16:14 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jak akurat mam ac a ty pewnie masz lc więc sprawdź może woda się dostaje tak jak Areń, mówił bo to też może być a sprawdziłeś płytki membrany a jak to nie płytki i nie woda w cylu to szukaj przyczyny w gaźniku może wejdź na temat o czyszczeniu gaźnika i wyczyść tak jak tam jest napisane może coś pomoże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 16:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2013, 13:58
Posty: 22
Pojazd:
lc, ale caly płyn spuscilem jak tłok zmienialem, wiec nie mogła to byc woda, gaznik czyscilem, zastanaia mnie ten kranik podcisnieniowy, bo jak zasysam powietrze tym czarnym przewodem ktory z niego wychodzi to leci nim benzyna. a tym drugim benzyna leci caly czas, wiec moze mi go po prostu zalewac, kranik zamowiony, jak przyjdzie to napisze czy cos sie zmieniło, pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 18:58 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no to wygląda na to że zalewa ci podciśnienie więc zmień kranik bo ja myślałem że po prostu leci cały czas przez wężyk od paliwa i tyle a nie przez wężyk od podciśnienia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2013, 13:58
Posty: 22
Pojazd:
leci przez oba, tylko przez wezyk z benzyna leci cały czas, a przez ten od podcisnienia tylko jak sie zassie :D juz troche benzyny sie opilem przez to ;p teraz motor odpala i nawet trzyma obroty tylko jak go zgasze to znowu 20 razy musze kopac zeby zapalil. Przyjdzie kranik to zobaczymy czy cos sie zmieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 22:06 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
to napisz jak przyjdzie czy coś zmieniło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2013, 13:58
Posty: 22
Pojazd:
Witam ponownie. Kranik jeszcze nie doszedl, ale po zmianie cylindra i toka skuter odpalil za 2 kopnieciem, zgasilem go i potem znowu trzeba 20 razy kopnac zeby zaapal. Do tego zobaczylem, ze z gaznika do przewodu z benzyna wychodza pecherzyki powietrza podczas kopania, wiecie co to moze oznaczac? Na zimno skuter odpala za 2/3 kopnieciem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy