Dzisiaj jest 04 gru 2024, 18:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2013, 15:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 16:46
Posty: 327
Lokalizacja: Miami
Pojazd:
Witam ;) niedawno zatarłem cylinder chine 50cc w silniku roxa przerobionym na Ac
Teraz latam na cylku który ma 16k przebiegu :roll:
Szukam jakiegoś fajnego cylindra i tu jest pierwsze pytnie
Ac czy Lc :?:
Wiadome Lc lepsze chłodzenie i wgl .. ale z drugiej str cena przeróbki tez nie nalezy do najmiejszej
A teraz przejde do konkretów :

http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 1592.bhtml
Moze taki airsal ? najbardziej on do mnie przemawia
Ale mam kilka pytań co do niego MOc lepsza niz na serii :?: jesli tak to o duzo :?:
Jak z tym aluminum nie zajade go szybko :?:
A no i ogólnie o jakości wykonania szczególnie tłoków :roll:

Czy gaźnik 17,5mm starczy do niego czy lepiej 19mm :?:
A moze nei przepłacac za aisala i kupic zwykłego teca :?:
http://www.shop.mieloch.pl/cylinder-kit ... 2677.bhtml

Pomózcie :wink:
Bo nie wiem co wybrac , a moze macie inne propozycje cylindrów najlepiej zeby kosztowały do max 300zł
Lepiej zeby to były sport 50cc mocniejsze od serii :D




_________________

red-black-jet-na-sporcie-t397181.html
"Scooter tuning is my lifestyle"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 18:33 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Ja brał bym airsala na 100% jakość bdb nicasil wysokiej jakości wzmacniany cząsteczkami chromu. Jeżeli chodzi o tłoki tak samo złego nie powiem bo Mahle to naprawdę bdb firma




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 18:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 16:46
Posty: 327
Lokalizacja: Miami
Pojazd:
naziol, Czyli nie wachac sie z wyborem :?: To cieszy mnie twoja opinia :mrgreen:
Tylko teraz co wybrac AC czy lepiej Lc duza róznica w chłodzeniu :?: mocy :?:
Czy lepiej ac + gaźnik 19mm ,bo zalezy mi na tym zeby tego ALu nie przegrzac :roll:




_________________

red-black-jet-na-sporcie-t397181.html
"Scooter tuning is my lifestyle"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 11:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Airsal x2 moc nieźle wzrośnie. AC będzie na przyśpieche bardziej a w LC będzie prędkość i moc. Zrób jak uważasz




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 13:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Bierz LC i coś na nikasilu ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy