Dzisiaj jest 24 lut 2025, 16:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 18:15 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
lucek15 pisze:
A będzie Ci palić tyle, że hoohoho... Do tego opłaty.


baknie mu 20 gazu dużo? lpg po 2,2zł wychodzi tyle co jakiś malec z śmiesznym 1,4 pb.
opłaty macie te same... 2,6 a 4,2 bez różnicy
a6 2,8 lpg i gitara ;D e46 2.8/3.0 e39 2.8/3.0
tego bym szukał


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 23:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Zaraz znikam, dużo czy nie... Powiem Ci tak: jak nie masz stałego przychodu, to w życiu nie utrzymasz takiego auta.
Sam pamiętam pierwsze auta bez przychodu. Więcej "pucowania" niż jeżdżenia :P
Ogółem dopiero jak przeszedłem do Torunia, to można powiedzieć, że auto utrzymuję sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 23:24 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
nie zaglądam nikomu w portfel, ale limuzyna za 15tys?

dla mnie kompletny bez sens




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 23:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
Co sądzicie o golfie II ?
Interesuje mnie dokładnie silnik benzynowy 1.3 55km
Ma ktoś z nim styczność?
Jak wygląda z jego awaryjnościom ?
Na co uważać przy zakupie właśnie takiego samochodu z tym silnikiem?
Jakieś szczególne wady produkcyjne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 23:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Dla mnie to już śmiech na sali- 4.2 i gazownia. Nie po to robili ten silnik, aby montować LPG. Ale Polacy zawsze znajdą rozwiązanie. Ogólnie gazu to ja nie trawię ale już w takich wielkich motorach to jest istna profanacja i mijanie się z celem tego wozu. Niby wielki kocioł, luksus, przepych oraz hajs a tu gaz. Znajomy ma w A6 C5 zamontowany LPG w 4.2, niby ponoć instalacja kosztowała tyle co mój Golf hmm.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 23:47 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
czarekcw pisze:
Ogólnie gazu to ja nie trawię


Od wdychania gazu się umiera. Samochodom akurat nie szkodzi.
Nie lubie przepłacać.

Też nie wypada? Zarobił, kupił, przemyślał, zagazował. Idiotą raczej nie jest skoro ma takie cudo
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 cze 2013, 23:48 przez Zaraz znikam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 23:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Zaraz znikam pisze:
Też nie wypada? Zarobił, kupił, przemyślał, zagazował. Idiotą raczej nie jest skoro ma takie cudo

Oczywiście że nie wypada, mając Ferrari i montując LPG to on się ośmiesza. Ciekawe jak to zniesie silnik. To teraz może wytłumacz, czemu Ferrari nie wypuszcza aut z silnikami diesla (dla oszczędnych) oraz hybryd (dla pseudo oszczędnych). Albo jestem debilem albo rozumiem koncepcję tej marki ale tylko polaczki szukają oszczędności aby się pokazać (tzw nowobogaccy lub tatusiowe auta). Może w ramach oszczędności niech w F1 montują LPG :roll: . Ale jakoś na razie nikt nie wpadł na ten pomysł.

Zaraz znikam pisze:
Samochodom akurat nie szkodzi.

Kpisz sobie ze mnie. Udowodnione jest to, że na LPG podzespoły silnika dostają bardziej w tyłek. Ale co ja tam wiem ze swoim stażem :lol:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 0:04 przez czarekcw, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 0:15 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
Cytuj:
Kpisz sobie ze mnie. Udowodnione jest to, że na LPG podzespoły silnika dostają bardziej w tyłek. Ale co ja tam wiem ze swoim stażem :lol:


swiece i cewki... Faktycznie gruba sprawa. Twoje informacje są pare lat do tyłu

Kupując auto za 15-20 tyś to przy przebiegu 25tys na rok po 2 latach zwraca się cały samochód.

Duży silnik i gaz. Idealne połączenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 0:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Zaraz znikam pisze:
swiece i cewki

A napisałeś wcześniej
Zaraz znikam pisze:
Samochodom akurat nie szkodzi.

Więc się zdecyduj.
No i na pewno nie tylko te podzespoły lecą jak głupie przy gazie. Do tego częstszy serwis dochodzi.

Zaraz znikam pisze:
Kupując auto za 15-20 tyś to przy przebiegu 25tys na rok po 2 latach zwraca się cały samochód.

To kupiłbym zdecydowanie diesla niż benzynę z gazem w takim przypadku.

Cytuj:
Duży silnik i gaz. Idealne połączenie.

Chyba dla lamusów. W USA jakoś nikt (lub rzadko) wali to coś.

A odpowiesz mi na temat Ferrari czy już cię zagiąłem?

Powiedzmy sobie szczerze raz na zawsze- LPG jest dla osób, które lubią oszczędzać i nie stać na lanie tylko benzyny. I w zdecydowanej większości ludzie olewają serwis gazu i silnik jest dobrze zarżnięty. Mi- osobiście jako fana motoryzacji- byłoby wstyd lać gaz do luksusowego auta. Wolałbym kupić diesla i się nim wozić. Ale kto co lubi. Widziałem raz siurków w A8 D2 4.2 jak tankowali gaz. Za- uwaga- 25zł :lol: . Ot mi lans. Zawsze uważałem, że ten kraj to kraj absurdów. I choć wiem, że mój silnik ponoć idealnie znosi LPG to go za groma nie zagazuję z prostego powodu- czego nie ma to się nie zepsuje. A mi auto jest potrzebne niemalże ciągle bez zbędnych awarii.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 0:30 przez czarekcw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 0:54 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
czarekcw pisze:
A odpowiesz mi na temat Ferrari czy już cię zagiąłem?


Wyraziłem swoje zdanie.

czarekcw pisze:
Zaraz znikam napisał/a:
swiece i cewki

A napisałeś wcześniej
Zaraz znikam napisał/a:
Samochodom akurat nie szkodzi.

Więc się zdecyduj.


Padną szybciej ale koszt jest śmieszny. I szybciej to nie "od razu"

czarekcw pisze:
Chyba dla lamusów. W USA jakoś nikt (lub rzadko) wali to coś.


Usa to żeś powiedział. Patrz ceny paliwa.
czarekcw pisze:
I w zdecydowanej większości ludzie olewają serwis gazu i silnik jest dobrze zarżnięty.


Chyba w matizach. U mnie w A3 była książka gaz był co 10tyś lub pół roku na przeglądzie. Filtry regulacja.
czarekcw pisze:
nie zagazuję z prostego powodu- czego nie ma to się nie zepsuje.

jest taki magiczny guzik który przełącza na benzyne


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 0:56 przez Zaraz znikam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 1:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Z Obrazek wzięte twoje argumenty. Obnażyłem twoją "wiedzę" odnośnie aut
- Ferrari to nie dla polaczków
- gubisz się w zeznaniach odnośnie LPG
- co ma USA do ceny paliw? wątpię w to, że gaz jest tam nieopłacalny
-
Zaraz znikam pisze:
Chyba w matizach. U mnie w A3 była książka gaz był co 10tyś lub pół roku na przeglądzie. Filtry regulacja.
to żeś mało w życiu widział skoro tak twierdzisz
-
Zaraz znikam pisze:
jest taki magiczny guzik który przełącza na benzyne
wow oświeciłeś mnie. To po co mi ten guzik skoro jest instalacja, w której mam oszczędzać?

Naprawdę skończ pitolić swoje farmazony bo aż rzygam tymi mądrościami. Nie dość, że nie wiadomo co robisz w życiu (pewnie zawód: syn) to jeszcze mi tu zaczynasz racje dawać, że gaz w Ferrari to jest to co najlepsze. Zacznij patrzeć poza swoje ramy i klapki na oczach. Pewnie jesteś siurkiem, który jest na utrzymaniu rodziców więc wątpię, że znasz prawdziwe realia utrzymania samochodu. No ale każdy taki człowiek jest najmądrzejszy zza monitora. Naprawdę ubolewam nad tym.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 1:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Gdyby mi w ręce wpadło A6 4.2, od razu w LPG by poszło.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 1:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Już chyba bardziej rozwojowym silnikiem w tej budzie jest 2.7T (oczywiście pod względem wyglądu czyt. błotników jest gorzej). To już LPG + pewne modyfikacje i robi 4.2 jak chce :twisted:




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 1:25 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
czarekcw pisze:
to jeszcze mi tu zaczynasz racje dawać, że gaz w Ferrari to jest to co najlepsze.

hahahah co za leszcz

czarekcw pisze:
(pewnie zawód: syn

zawód leśniczy? Praca załatwiona przez tate?


czarekcw pisze:
- gubisz się w zeznaniach odnośnie LPG

Gdzie się pogubiłeś

masz dużymi bo wzrok to chyba nie najmocniejsza strona, DOBRA INSTALACJA NIE POWODUJE STRAT A DAJE DUŻE OSZCZĘDNOŚĆ


Borek96 pisze:
Gdyby mi w ręce wpadło A6 4.2, od razu w LPG by poszło.


x2


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 1:33 przez Zaraz znikam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 1:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
czarekcw, no tak, proste, że bym wolał 2.7BT (wolnossące silniki ssą jak dla mnie :lol: ), ale wcześniej była mowa o 4.2, to o nim pisałem.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 1:27 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 1:29 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
A temat ferrari, koleś udowodnij że się da, jeździ i podobno jest git. A poza tym ma furę której my co najwyżej możemy mieć plakat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 10:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
O jakim aucie byśmy nie rozmawiali proszę Was, nie mówcie o zerowej szkodliwości instalacji LPG. Każdy kto trochę literatury poczytał (nie tylko związanej z mechaniką, ale również z termodynamiką gazów), trochę bardziej profesjonalnych badań liznął wie, że gaz LPG ma inną charakterystykę spalania, inne parametry pracy, które-w mniejszym lub większym stopniu odbiegają od parametrów pracy na benzynie. Są silniki, które "znoszą" gaz, ale w nich też nie można mówić o zerowym wpływie instalacji, są po prostu dość pancerne, dobrze wykonane a przede wszystkim z materiałów dobrze znoszących niekorzystne warunki. Ja zawsze podchodzę do tego tak, że nie chciałbym mieć samochodu, który jest naszpikowany wadami konstrukcyjnymi (jakieś 1.4 tsi, 1.9 dCi) i też nie chciałbym go sam świadomie niszczyć, więc o gazie LPG zapominam (nie poruszam kwestii typu profanacja etc, to już do indywidualnego rozważenia). Widziałem też trochę silników zmęczonych przez gaz, w swoim służbowym miałem trzeci silnik, w międzyczasie była robiona cała głowica (stopione zawory, wypalona uszczelka). Wiem, że jeżdżę dość ostro, ale zimny silnik oszczędzam, w moich prywatnych autach silniki mam zdrowe, zero konsumpcji oleju, idealna praca, brak instalacji LPG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 10:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 22:57
Posty: 202
Lokalizacja: Niechłonin
Pojazd: Aprilia rs
Cytuj:
czarekcw
Zgadzam się w pełni z Tobą. Błagam was, jak można kupować auto za kilkadziesiąt tysięcy z silnikiem który pali ogromne ilości paliwa i jeszcze montować gaz -.-
Skoro ma się pieniądze na takie auto to powinno się mieć także na jego utrzymanie ( włącznie z benzyną )
A nie potem płakać że silnik do wymiany bo gaz był...




_________________

Wejdź i zostaw coś po sobie :) -------> aprilia-rs-50-project-2013-2014-by-crash-t375433.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 11:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Crash!., głupie podejście. Stać Cię np. na audi a4 b5 1.6 czysta benzyna i audi a4 b5 2.6v5 na sekwencji. Co robisz?
Nie wkręcaj mi, że kupisz 1.6, bo szkoda Ci auta z LPG :lol:

Śmieszne podejście macie... "bo niszczy silnik"... Każdy silnik się niszczy... Jeden mniej, drugi bardziej.

Wolę te swoje zagazowane 2.6 niż czyste 1.6, albo inne jakieś piździdełko. I jeżdżę jeszcze taniej niż Wy :) Przy obecnej cenie gazu(tankuję po 2.19zl) 100km po mieście robię za ~35zł. Kto z Was może pochwalić się takim wynikiem?

czarekcw, kupuj diesla i później płacz :) Nie wciśniesz nikomu, że diesel jest lepszą oszczędnością niż benzyna+lpg...


Z doświadczenia wiem, co lepiej wychodzi. Alfa, Almera, BMW, Audi były/ są na gazie. Mondeo(wiem wiem... TDCi samo mówi za siebie.) i Leon(ukochane przez wszystkich TDI). I ogółem wyszedłem z założenia że najbardziej opłaca się wolnossące duże pojemności z gazem :)


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 11:05 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 11:16 

Rejestracja: 26 gru 2012, 1:13
Posty: 0
Pojazd:
lucek15 pisze:
I ogółem wyszedłem z założenia że najbardziej opłaca się wolnossące duże pojemności z gazem :)


Potwierdzam.

Jeździłem sejem 1,1 śmiech na sali a spalanie 9l, blahahahah 1.8t paliło mi do 11l i to gazu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 599, 600, 601, 602, 603, 604, 605 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy