Dzisiaj jest 17 lis 2024, 23:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zapłon aerox
Post: 15 cze 2013, 11:22 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:59
Posty: 59
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd: Roxana <3
Siema
Mam problem z moim aerox'em (2001r) setup: silnik kompletny seryjny po remoncie we włoszch na oryginalnych częściach (gaźnik dellorto 12). wszystko w bdb stanie. Iskrownik od chinoli zamontowany bo ktoś sie bawił instalacją ;/ (z statorem, cały zapłon, oprócz magneta)

rox jest strasznie mułowaty i nie chce sie wkręcać na wysokie obroty gdy jedzie (gdy rusza z miejsca wkręca się czasami ale momentalnie słabnie, obroty spadają do takich średnio wysokich i nie wkręci sie więcej niezależnie od tego jak przekręcę manetkę, a w porównaniu do innych seryjnych roxów powinien jeszcze dużo więcej kręcić) . Sprawdziłem już wszystko co było możliwe : Świeca, fajka, kompresja, masa, regulacja gaźnika, filtr,zawór membranowy, cały napęd (od rolek po sprężynki sprzęgła), wydech( było ciut lepiej ale dalej mulił, częściej jechał normalnie niż na moim wydechu), wszystko szczelne, nie łapie lewego itp. Czasami zdarzy mu się fajnie wkręcić i jechać ale tylko przez krótki odcinek i muł powraca Jedyna rzecz jaka mi już przychodzi do głowy to ten zapłon, po porównaniu ze zdjęciami na necie do oryginału wydaje mi się że stator jest delikatnie w innym miejscu :x przez co być może jest przestawiony zapłon, jak myślicie jest to możliwe ? mam pomysł jak przestawić ewentualnie ten zapłon tylko w którą strone ?



Dla osób które mają gdzieś iskrownik w pobliżu prosił bym o zmierzenie tej odległości co zaznaczona na fotce :


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6a ... 6d517.html


Wedy porównam ją z moim i będę wiedział czy jest przestawiony


z góry dzięki za zainteresowanie tematem ;) prosze bez głupich odpowiedzi będe sie starał odpisywać na bierząco ponieważ zależy mi aby to zrobić ponieaż jeżdże Roxem do szkoły a on nie chce przekroczyć 60km/h i słabnie (czasami zdarza mu sie rozpędzić do ponad 90 o.O) dziwnie jak sie nie ma mocy wyprzedzić seryjnego chinola ;x a czasami ciągnie jak szalony.


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 11:28 przez szxb, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 16:57 
**

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:48
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Aerox malossi 70
co ma iskrownik do mułu ? Wstaw twardsza sprezyne dociskową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 21:11 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:59
Posty: 59
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd: Roxana <3
może mieć to że stator jest w innym miejscu co oznaczało by przestawienie zapłonu. Napę przeszedł całkowitą regulacje 5 kompletami rolek, 4 twardościami sprężyn centralnych , 4 kompletami sprężynek. Obecnie założone jest : rolki 3.75g, sprężyna ok 45kg i sprężynki średnie. Skuter na tym ustawieniu jedzie najlepiej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
słuchaj ,a pierścienie to jakie Ty masz ?
bo ja miałem tak na airsalu
na zimnym była piz*a a po 3 minutach miał muła, ze ledwo mnie ciągnął a v-max to 20km/h




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 21:50 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:59
Posty: 59
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd: Roxana <3
Pierścienie nie wiem jakie są :x nie ściągałem cylka ale kompresja wysoka więc powinno być git :) Problemem jest to że nie ważne czy on jest ciepły czy zimny, na zimnym też sie tak dzieje, a na ciepłym silniku zdarza mu się też wkręcić i jechać bardzo dobrze o.O więc nie wiem co może być z tym związane :( Dlatego obstawiam ten zapłon bo nic więcej nie mogę wymyślić :angry: Proponujcie dalej :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2013, 9:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:14
Posty: 36
Pojazd:
Mam ten sam problem. Aerox ma bardzo mało siły i sie nie wkręca na obroty na początku od 0-50 km/h jedzie w miare ale nie ma tej siły co powinien miec juz po tej prędkosci nie ma obrotów i nie chce sie rozpędzac. Robiłem juz w nim wszystko wymieniłem zapłon , cylek , wariator , korektor , sprzęgło i dalej nic teraz zamówiłem centralkę malossi czerwoną zobaczymy co będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 16:41 
*

Rejestracja: 20 cze 2012, 12:59
Posty: 59
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd: Roxana <3
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ? :roll: Jak by sie komuś chciało podać tą odległość o którą prosiłem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:14
Posty: 36
Pojazd:
Jutro przyjdzie mi centralka jezeli cos da to napisze. Mam nadzieje ze się poprawi bo juz kiedys tak miałem i po wymianie było ok. : :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 17:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2012, 20:14
Posty: 36
Pojazd:
Zmieniłem centralke na Malossi (czerwona) i aerox chodzi świetnie przy rolkach 4.0g. Radze ci tez zmienic centralke na twardą . :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy