Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Stan tłoka .
Post: 18 cze 2013, 15:54 
**

Rejestracja: 24 lip 2011, 21:34
Posty: 268
Pojazd:
Witam, jak oceniacie stan tego tłoka i pierścieni :
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

jest ok ? czy raczej do wymiany ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 16:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Pierścienie puszczają nieziemsko. Przydało by sie zmienić.. tłok i pierscienie




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html


Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 16:22 przez Qubi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 17:21 
**

Rejestracja: 24 lip 2011, 21:34
Posty: 268
Pojazd:
pod Tym nagarem będzie oznaczenie jaki to tłok ?(teraz nie mam akurat dostępu do tego tłoka)


Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 17:21 przez karolik8, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 17:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2012, 18:05
Posty: 202
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco ZX

Ostrzeżenia: 1
tłok + pierścienie nowe się przydadzą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
wymieniaj go jak najszybciej nawet już nie próbuj na nim jeździć tylko nowy tłok i pierścienie. nie ma napisanego na tłoku wymiaru jaki jest musisz zmierzyć średnice gładzi i dobrać taki tłok pamiętając o luzie 0.05mm


Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 19:06 przez piotrek23, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 21:30 
**

Rejestracja: 24 lip 2011, 21:34
Posty: 268
Pojazd:
piotrek23 pisze:
wymieniaj go jak najszybciej nawet już nie próbuj na nim jeździć tylko nowy tłok i pierścienie. nie ma napisanego na tłoku wymiaru jaki jest musisz zmierzyć średnice gładzi i dobrać taki tłok pamiętając o luzie 0.05mm



a jak i czym zmierzyć tą gładź cylindra ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
Najlepiej mikromierzem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 21:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
suwmiarką ...
tłok do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 22:49 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
pawelhead, Hahaha mikormierzem tak najlepiej linijką zmierzyć albo miarą zwijaną:) Pytanie jak byś to zmierzył mikrometrem bo to tak się nazywa takim urządzeniem możesz sprawdzić dokładną grubość co do setnej milimetra danego materiału a nie średnice cylindra

Dokładny pomiar rozmiaru tulei sprawdza się średnicówką piotrek23, przeważnie każdy tłok biorąc 50ccm ma 39,95 pomijając te najtańsze po 15-20zł gdzie rozmiar wynosi 39,97

Najlepiej zmierzyć gładź średnicówką w kilku miejscach i sprawdzić jaka jest odchyłka w kształcie tulei bo jeżeli bd duża to nowy tłok i pierścienie nic nie dadzą ponieważ nie będą przylegać do całej tulei i nadal będa przepuszczać kompresję. Zanim nowy tłok ukształtuje sie pod tuleje to prędzej pierścienie ci się skończą :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 22:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
Naziol, miałem na myśli pomiar tłoka - bo o tym jest ten temat - z twoich postów domyślam się, żeś całkiem ogarnięty chłop, choć twój nick wskazywałby na zupełnie inna tezę...
Karolik8 jak chcesz kupić nowy tłok, zmierz ten - tak - mikromierzem - nazywam ten przyrząd mikromierzem, bo mikrometr to też jednostka miary (to dla ciebie specjalnie naziol) - np takim: http://allegro.pl/jonnesway-mikrometr-m ... 10790.html
Edit: swoją drogą naziol, ciekawe co by mu dało mierzenie średnicy cylindra średnicówką... Już lepiej zrobić szlif + nowy tłok na wymiar.


Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 23:14 przez pawelhead, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 17:18 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
pawelhead, Mierzysz cylinder w kilku miejsach średnicówką sprawdzasz jaka jest odchyłka kształtu i masz czarno na białym czy sam kpl tłok pomoże czy trzeba szlifować już cylinder. Co do tłoka jak najbardziej mikrometrem można zmierzyc. Po pytanie czym zmierzyć gładź cylindra napisałeś mikromierzem ale mniejsza o to :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy