Dzisiaj jest 03 mar 2025, 18:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Derbi Senda..
Post: 30 cze 2009, 10:09 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Witam, ostatnio doznałem chęci sprzedaży skutera i pomyślałem o kupnie crossa.. Jakoś tak właśnie spodobała mi się Derbi Senda (raczej SM), gdyż nie jest za droga, ładna i chyba porządna.. I mam kilka pytan do Was w związku z Sendą (2001 - 2004r), ile one palą (zależy mi chyba najbardziej na tym, gdyz codziennie dojeżdżam do szkoły na moto i dosyć często jeżdżę) ile spalanie wynosi w mieście (czasami korki itp.) i w terenie (ostre lasoranie)..? Jak jest u Derbi z awaryjnością i jaki tam jest silnik (Mina AM 6)?? I co byście zrobili na moim miejscu - sprzedaż Malagi i kupno Derbi?? czy może cos innego.. Ps. Może wie ktoś ile wynosi V/Max serii (realny)?? :mrgreen: Pozdr0.


(sorki zły dział proszę adma o przeniesienie do odpowiedniego)..


Ostatnio zmieniony 30 cze 2009, 10:19 przez *Hbi*, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 10:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Derbi ma swoje silniki przypominające am6. Spalanie coś w granicach 4 l. Sprzedawaj malage. Ja też sprzedaje i chce sm kupić .




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 10:56 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
czyli coś takiego jak keeway`e?? :? Mam nadzieję, że ktoś się jeszcze wypowie na temat Sendy ;PP.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2009, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Silnik powiem że nawet żwawniejszy od AM6. Mam wersje X-trem i powiem że np. od jakiegoś Rieju lepiej wykonany i lepiej jeździ;D Polecam;D zupełnie inna rzecz niż skuter;D




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 16:27
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Pewnie że kupuj zupełnie inne wrażenia z jazdy :mrgreen:




_________________

Derbi a myślałeś że co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2009, 20:37 
*

Rejestracja: 18 cze 2009, 14:06
Posty: 28
Pojazd:
Te 80 km/h poleci spokojnie :D Mój kumpel ma Sende (x-treme) i nawet daje rade.... Tylko ,ze powiem szczeże ( nie chwale sie czy cos w tym stylu) moja aprilia ma lepszego buta :mrgreen:




_________________

-tecnigas next r chrom
-malossi multivar
-pasek POLINI kevlar
-rolki POLINI 6.3 g


v-max- 76 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 8:40 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 8:24
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Doradźcie mi bo planuje kupić derbi sende R 70cmm i moje pytanie jest z tym związane bo mam na oku sende tylko że trzeba kupić nowy tłok bo nie rozleciał i opone zmienić bo jest dosłownie łysa.Jeśli się tłok rozleciał to cylinder też do zmiany ? On chce za nią 3 tys jest to rok 2002.Cylinder airsal 72ccTłumik METARKIT THOWER carbonFiltr powietrza Polini airbox
Gaznik dellorto 19mm ma takie rzeczy pozakładane i jeszcze sportową kierownice. Odp prośba doradźcie mi bo sie nie znam na tym a podoba mi się z wyglądu.

Edit.
Na któych biegach z gazu pójdzie na koło ? Ile poleci na takim zestawie ?

Opcja Edytuj! Zapoznaj się z regulaminem! // Suchy.


Ostatnio zmieniony 08 paź 2009, 9:27 przez doomiin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 9:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Bierz w ciemno nawet na części. Te graty co on ma tam pozakładane to 2/3 wartości tej ceny. Dopytaj się tylko jaki jest wał korbowy (najlepiej zeby był jakiś rachunek czy faktura zakupu na dowód), bo do tego cylindra powiniem być jakis wzmacniany.

Jeśli wadami są TYLKO ten tłok i opona, to nic tylko brać. Na wstępie zakupisz sobie cylinder (no chyba że ten stary da sie odratować, ale to by musiał jakiś fachowiec od szlifowania/honowania ocenić) w komplecie z tłokiem, pierścionkami itd. Cena podejrzewam, że juz od niecałych trzech stów coś się wyrwie (mam na myśli 50ccm), opona to koszt 150-200 zł (szosowa lub kostka), uzywka ~50 zł. Jeśli wał i korbowód są ok, to się opłaca. Dopytaj się jeszcze o dyfuzor (seryjny czy sportowy), bo chyba tylko jego brakuje w tym komplecie...

pozdr.

edit: na koło z samego gazu to nie wiem z których biegów pójdzie, bo to nie ktm a motorower, może z pierszego przy odpowiednich przełożeniach... No ale jak sobie pomożesz sprzęgłem, to sytuacje wygląda inaczej. Są filmiki na yt, na których bardzo długo udaje się kierowcom utrzymac koło w górze :wink:


Ostatnio zmieniony 08 paź 2009, 9:45 przez MVP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 9:47 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 8:24
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A tłok pod tą 70 ile może kosztować ? trzeba będzie docierać ? Ile Km ? A jak z osiągami jak się to zrobi ?

Edit.
Ile mogę wziąść za taką sende na chodzie jakby dobrze latała już zrobiona ?

Mimo moich ostrzeżeń Ty dalej piszesz post pod postem! Jeszcze raz a dostajesz ostrzeżenie!
Suchy


Ostatnio zmieniony 08 paź 2009, 9:57 przez doomiin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 10:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Człowieku, czy ty nie umiesz se sam poszukać cen części? na allegro i googlach też dostałeś już po 3 warny i bana? Wystarczy wpisać nazwę tego, czego szukasz. To wbrew wszystkiemu proste. A mówią że w Warszawie to inteligentni ludzie...

Sorki za powyższe, teraz na serio. Jak pękł tłok, to cylinder jest praktycznie zmarnowany, jaki by nie był, nawet ze szczerego kuźwa złota. Jedyna nadzieja to taka, że byc może tłok pękł tak szczęsliwie, że nie narobił głębokich rys i uda się zrobic szlif. A z kolei źle zrobiony szlif, to same problemy. Dopiero był taki wątek na forum.

Nie myśl, że kupisz sam tłok, ile by on tam nie kosztował, i ew. cylinder lub szlif tamtego. Do tego dochodzą jeszcze uszczelki, świeca, płyn chłodniczy, olej przekładniowy, łozyska na wał + uszczelniacze, reszte simmeringów do silnika, co by nie kapało potem - aha, bo nie napisałem: oczywiście czeka cię rozbiórka silnika, bo trzeba sprawdzić, czy do skrzyni korbowej nie nawpadało resztek tłoka. Warto tez zwrócic uwagę, czy sam korbowód czasem nie ucierpiał. Docieranie oczywiście wg instrukcji. Żadnego szalenia zaraz po kupnie.

Ogólnie, może się pospieszyłem ze stwierdzeniem, że warto w twoim przypadku to kupić. To nie motor, tylko klocki lego. Trzeba umieć go rozłożyć i złożyć oraz znać ceny części, żeby wyjść na swoje na tym interesie. Jeśli chcesz motorower do jazdy od razu po zakupie, to poszukaj czegoś innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 10:26 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 8:24
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dzięki kolego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 11:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
sorki za to co napisałem, troche mnie nerwa szrpnęła; forum ma tą wadę, że wszystko co wie sie o swoim rozmówcy to te pare linijek tekstu, które byc może on w pospiechu sformułował.

Wiesz, robiłem remont tak okazyjnie kupionego motoroweru młodszemu bratu. Poszukaj w moich postach, cos tam znajdziesz o cenach wszystkich z tych podzespołów, o których pisaliśmy. Wprawdzie ja naprawiałem minarelli am3/6, ale to juz daje jakieś pojęcie i o kosztach, i o wielości czynności, jakie trzeba przeprowadzić. Poszukaj, a potem pytaj co do konkretów. W miarę posiadanej wiedzy postaram się pomóc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 15:52 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 8:24
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A w cylku Airsala 72cmm można zrobić szlif ? I wtedy bym kupił tłok od 80 i chodziło by to ? Jak to by wyglądało cenowo i jak z prędkością,mocą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 15:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Jakbyś zrobił szlif to poszerzyłbyś cylek o niecały milimetr a nie od razu do 80ccm...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 15:57 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 8:24
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Aha. A jakby to chodziło ? Gdzie można kupić taki tłok i ile on może kosztować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 17:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Zwiększy ci moc o ok. 0,01 konia mechanicznego... Jak cylek sie zatrze to dopiero rób szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy