Dzisiaj jest 20 lip 2025, 8:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 18:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Ostatnio miałem porównanie:
Yamaha Aerox na setupie:
- Malossi Multivar
- Leovince ZX
- Idealnie wyregulowany

Aprilia SR Factory
Setup:
- Malossi Mutlivar a i tak brała Rox'a

Potem w Apce jeszcze był ZX-R zła regulacja była ale i tak Rox wąchał tylko spaliny ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:56 
*

Rejestracja: 07 kwie 2012, 20:49
Posty: 39
Lokalizacja: okolice Ryk
Pojazd:
W p/g masz dłuższe przełożenia no i przez kartery przepływa ciecz co je odrobinę chłodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
ApriliaeSeR, chłodzenie karterów pierwsze słyszę... Kartery w P/G są raczej podgrzewane, a nie chłodzone przez co spalanie zmniejsza się oraz lepiej rozprowadzana jest mieszanka ale to raczej nie ma takiego wpływu na osiągi tylko raczej na żywotność podzespołów silnika. W P/G napęd jest lepiej zestrojony niż w minarelli przez co piaggio jest lepsze.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy