Dzisiaj jest 17 lis 2024, 18:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2013, 13:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Zakładałem temat kiedyś w regulacji ale nie otrzymałem odpowiedzi więc zakładam tu.
Otóż mam problem od pewnego czasu, otóż gdy na zimnym odpalę skuter chwilę go rozgrzeje po czym zaczynam jechać, mogę tylko ujechać z 200m na pełnej manecie i jest wszystko ok ale gdy spuszczę z gazu i przyhamuję np. na skrzyżowaniu po czym znów mam zamiar ruszyć to nie rozpędzi się więcej jak 20km/h przy czym muli jakby nie miał mocy i głośno warczy.
Dodam że jest tak na dyszy 92, próbowałem też na 100, 110, 118 i jest dużo gorzej.
Co do gaźnika próbowałem wszystkich opcji (paliwo/powietrze, iglica) i wciąż to samo.
Czy może być za duża dysza i go zalewa ?

-wydech Stage6 Pro Replica
-cylek Stage6 Street Race 70cc
-wał Top Racing Race HQ
-gaźnik Tec 21 Black Edition
-Wariator Top Racing SV1 (rolki Polini 5g)
-sprężyna centralna czerwona Hebo +90
-sprzęgło Tec Evo Racing
-filtr Revo S-type


Ostatnio zmieniony 21 cze 2013, 12:55 przez Słodki-Skc, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
miałem podobnie niedawno bo miałem wgnieciony tłumik w takim miejscu że nie widziałem i przypadkowo szukając przyczyny na to natrafiłem i gdy naprawiłem wgniotkę to od razu po problemie było. właśnie przy pro replice . a jeszcze sprawdź świece czy o dobrej ciepłocie masz od razu mówię nie wiem jaka powinna być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 14:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Nie, nie, wydech nie ma większych wgniot, jest jedna mała na kolanku ale praktycznie niewidoczna.
Po mojemu to coś z gaźnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
a pamiętasz w jakich okolicznościach ci się to stało nwm wymieniałeś coś rozbierałeś itp? a może uszczelniacze na wale?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 15:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Ta wgniotka zrobiła mi się jak kiedyś silnik na pieńku postawiłem i mi się zsunął.
A uszczelniacze niedawno wymieniałem i są suche.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 16:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
i po tej wgniotce tak zaczeło się dziać? jak masz możliwość to sprawdź na innym gaźniku. a jak nie to rozbierz go na części pierwsze i przejżyj czy wszystko dobre jest czy nic nie ułamane zatkane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 18:55 
*

Rejestracja: 28 sty 2012, 19:27
Posty: 11
Lokalizacja: Wdc
Pojazd:
Spróbuj wziąć mniejszą dysze;) sprawdź świece czy przylana i czy masz dobrą przerwe:)




_________________

Jazda motocyklem to przeżycie religijne im szybciej tym bliżej Boga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
piotrek23, Ta wgniotka wcześniej nic nie robiła i skut dobrze chodził.
Gaźnik to był setki razy rozbierany, czyszczony i regulowany, na innym patrzyłem dellorto 17,5 to ma problemy z napełnianiem.
Antoine991, To jak myślisz jakie zamówić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
A patrzyles zawor czy ma przeswity?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Zawór jak składałem silnik przez zimę był jak nówka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 21:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Szczerze mam to samo to lekko przylacze sie do tematu,tylko ze u mnie byly przeswity i wyginalem te blaszki i w poniedzialek mam zamiar zamowic nowe ^^

EDIT:ile moga dobre uszczelniacze kosztowac i w jakiej cenie robota bedzie kosztowac?


Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, 22:24 przez buniek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 23:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
mój kolega kiedyś tak miał tylko że to było ok 5 lat temu xD że jak odpalił i dał gaz to jechał i miał siłę, zatrzymał się i już nie miał. gasił skuter i odpalał i znowu jechał normalnie i tak w kółko i oddał do naprawy tylko do serwisu o dość złej opinii i niby wtedy miał zrobiony szlif i jeździło to normalnie a co tak naprawdę zrobili to tylko oni wiedzą. sprawdź najpierw sprężanie ale sprężaniem nie ma też się co tak sugerować bo ostatnio mierzyłem w kymco i wychodziło 8.5 czyli nie najgorzej a musiałem rozebrać silnik do łożysk i po wyjęciu cylka okazało się że są przedmuchy. najlepiej jest ściągnąć cylek i wtedy wszystko jasne. powiem tylko tyle że wtedy koledze nie reagował na żadną regulację śrubami gaźnika z tego co pamiętam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 4:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Nie wiem jak u kolegi ktory zalozyl temat,ale u mnie z cylkiem wszystko ok,kompresje sprawdzalem na palec :D U mnie troche kopci,mysle ze to te membranki,tylko nie chcialbym inwestowac w cos co nie przywruci mi bylej mocy,i tego wkrecania sie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 11:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
to sprawdź je najpierw




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 12:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
bart1aerox100, No wiesz mam ten sam problem co twój kolega identyczny :)
Tyle że mój cyl ma może przejechane z 200 km :lol: i jak przez zimę składałem i dawałem nowe uszczelki to nie miał rysek i gładź była w bdb stanie.
Jak mówisz żebym sprawdził to dla pewności sprawdzę ale po mojemu jednak to nie to.
Już mnie wuj strzela z tym skuterem wakacje a on stoi w garażu.......
Co do regulacji śrubkami to są minimalne różnice.
Dziś zdejmę filtr i sprawdzę jak będzie.
Może dlatego że dałem dużo więcej oleju do mieszanki bo mam całą świece zalaną olejem i strasznie kopci.


Ostatnio zmieniony 21 cze 2013, 12:52 przez Słodki-Skc, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 17:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Sprawdzalem plytki! Byly lekkie przeswity wiec je powyginalem.A moze to cos z plywakiem? slyszalem ze mozna go regulowac czy cos takiego,to prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 18:58 
*

Rejestracja: 28 sty 2012, 19:27
Posty: 11
Lokalizacja: Wdc
Pojazd:
Słodki-Skc, Dobrze zamontowałeś tłok?:) zamki pierścieni do góry?:) Dysze najlepiej pożycz od kolegi bo szkoda kupywać a ręki nie daje;) sprawdź świece to przede wszystkim :)




_________________

Jazda motocyklem to przeżycie religijne im szybciej tym bliżej Boga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Antoine991 pisze:
Dobrze zamontowałeś tłok?:) zamki pierścieni do góry?:)

No wiesz aż tak głupi nie jestem, nie pierwszy raz zakładam cyl :)
Dysze to raczej nikt nie będzie miał a 30 zł to nie jest dużo, a się chociaż upewnię, świeca mokra i czarna od oleju-wlałem za dużo do mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 19:49 
*

Rejestracja: 28 sty 2012, 19:27
Posty: 11
Lokalizacja: Wdc
Pojazd:
Słodki-Skc, Kolego spróbuj dysze 80 ;) ale podaj setup postaram sie oszacować :D
a że zakładałeś kilka razy cylek nic nie znaczy :) nawet doświadczony człowiek może być zamyślony i popieprzyć cokolwiek;). Tak więc podaj secik ;)




_________________

Jazda motocyklem to przeżycie religijne im szybciej tym bliżej Boga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 19:00 
*

Rejestracja: 28 sty 2012, 19:27
Posty: 11
Lokalizacja: Wdc
Pojazd:
zamów dysze 75 i 80 ;) ewidentnie gaźnik. Kumpel ma podobny set gaźnik 17.5 i dysze 90
podkręć mu powietrze. (Nie daje uciąć ręki)




_________________

Jazda motocyklem to przeżycie religijne im szybciej tym bliżej Boga




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy