Dzisiaj jest 17 lis 2024, 21:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 cze 2013, 20:27 
*

Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:07
Posty: 105
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Witam. Mam bardzo ważne pytanko w sprawie dziwnego objawu mojej neoski. Gdy jadę sobie z prawie full prędkością tj. 70km/h tak gdzieś przez 10 kilometrów oczywiście nie daję ciągle na full manecie (zwalniam odrobinę co jakiś czas) . I po przejechaniu tych 10km skuter nagle gaśnie jak by mu zapłon odcięło i przez chwilę gdy stanie, rozrusznik w ogóle nie zakręci wałem tylko pyka. Po odczekaniu jakichś 10min skuter normalnie odpali z lekką trudnością :/ i gdy się rozpędzam lub puszczam manetkę i zwalniam to słychać takie brzęczenie/dzwonienie tak jak by łożysko na korbie lub wale???? Nie wiem co z nim się dzieje ale obstawiam że go przytarłem bo zanim zaczęło tak się dziać to skuter leciał max 82km/h(licznikowe) a teraz max ledwo 73km/h. Czy mogłem go przytrzeć????


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
ile masz przejechane na tym cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 21:09 
*

Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:07
Posty: 105
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
To jest seria oryginał ma jakieś 20000 przebiegu, dokładnego nie znam ale coś koło tego :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 21:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:24
Posty: 1070
Lokalizacja: Augustów
Pojazd:
No to wygląda na objawy przytarcia.




_________________

Keeway <3
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 21:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
rozbierz cylinder i zobacz w jakim stanie jest tłok bo już pewnie będzie wypracowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 23:41 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Brzęczenie dzwonienie to pierścienie na tłoku :) w silnikach lc tego nie słuchać bo pracę wycisza płaszcz wodny w cylindrze a w ac zawsze będzie je słychać jak się zużyją. Prawie 10km na pełnej manecie chłopa to ja nigdy w życiu tak nie skatowałem skuterka




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)


Ostatnio zmieniony 19 cze 2013, 23:41 przez naziol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 7:52 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Siemka, :) tyle naklepac km na seryjnym cylku to pieknie. Na zeliwie to jest rekord. Na pewno tłok juz do wymiany, przy czym przedmuchy na pierscieniach sa pewnie tez kosmiczne. Rozbierz cylinder jak napisał piotrek23, i bedziesz wszystko wiedziec. :wink:




_________________

airsal tech racing 70cc iwf24
Phbg 21 dysza 80
Top perfomance nardo
Sprzęgło stage6 sport pro
Dzwon S6 R/T
Sprężynki sprzęgła s6 hard
Zawór Top Performances by tarasini
Wariator S6 sport pro 5.8g
Centralka Polini 15%
s6 boost bootle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 8:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
Tłok już nie daje rady i puchnie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 13:16 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Ale wy glupoty *** , ja w roxie robilem szlifa cylka przy 28 tys km i nie mial nawet jednego progu , zadnej ryski..20 km to polowa tego co moze nawinac firmowy skuter.:D
Tylko ze to jest AC a ja mam LC..:D zrob szlifa + dobry tlok wertexa za 120 zl + pierscienie i masz nowe serce.


Ostatnio zmieniony 22 cze 2013, 17:32 przez NeuTroN., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 18:05 
*

Rejestracja: 16 kwie 2012, 14:07
Posty: 105
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
A jednak. Cylek zatarty jednym słowem. Rysy jak nie wiem i pęknięty pierścień który rozpadł się dopiero po demontażu :D a tak to siedział na swoim miejscu tyle że w dwóch częściach :shock: . Mam jeszcze jedno pytanko. Co powiecie na temat zestawu cylindra, tłoka itd. tec eco 50ccm ??? Czy jest wytrzymały, czy tłok nie puchnie. Szlif mi się nie opłaca bo u mnie kosztuje 80zł + do tego muszę kupić tłok za 120zł to już wole zamiennik seryjnego :P .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 18:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
marcin1992_3b, zrób ten szlif i kup tłok RMS.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 19:08 
*

Rejestracja: 06 maja 2012, 17:12
Posty: 114
Pojazd:
Szlif + dobry tlok na tym zestawie zrobisz 2 razy tyle km ile na zamiennym cylku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 19:26 
**

Rejestracja: 28 lis 2010, 18:22
Posty: 423
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
NeuTroN. pisze:
Szlif + dobry tlok na tym zestawie zrobisz 2 razy tyle km ile na zamiennym cylku.

X2

Ja kupiłem teca hq to po 800km tłok się wykończył, pierścienie przepuszczały, a ani razu nie spuchł, niby odpalał ok ale tracił moc po zagrzaniu. A na serii cylindrze miałem lepsze osiagi




_________________

Setup:
Malossi sport 70
bidalot s2r
hebo ng
tec 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 23:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
10 km to ma max manecie to nie jest żaden rekord ... swoim robiłem po 35km z czego 20-25 było na max i nic a nic się nie działo i nie dzieje ... żadnych spadków osiągów.
jak jest oryginalny tłok to nic się nie stanie bo jest dobrej jakości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 4:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Nie kupoj zadnych zamiennikow! Rob szlifa,kup dobry tlok Meteora lub Vertexa i smigasz dalej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 11:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
dobry tłok to vertex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 21:22 
**

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:48
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Aerox malossi 70
20k to duzo? Kolega rox 2009 ma 30 i nic jezdzi jak ta lala




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 21:54 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
najlepszy tłok jaki możesz wstawić asso werke :) ale rms też moge polecić z całego serca




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 22:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Dobre sa te tloki RMS'a?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 9:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
buniek, ja RMS polecam ;)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy