Dzisiaj jest 31 mar 2025, 8:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 cze 2013, 21:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=YnA57SH7wfM jak widać na filmie...nie jest to gaźnik, bo zmieniałem na inny od kumpla i to samo . czy aby na pewno cewko moduł ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2013, 15:05
Posty: 84
Lokalizacja: Trójmiasto
Pojazd: E46 & Aerox
Zmienialeś świece ?




_________________

Obrazek
Klikaj ==> Roxana <3 Forum <==
Klikaj ==> Sztos factory Yamaha Aerox Project <3 Facebook <==

Składnie silników, regulacja, tuning, naprawa. Pomorskie, okolice Gdyni.
Klikaj ==> Kontakt poprzez FanPage <==




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 13:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
taak. bez efektów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 14:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2013, 15:05
Posty: 84
Lokalizacja: Trójmiasto
Pojazd: E46 & Aerox
A ma dobrą kompresje ? Ciężko pali, czy normalnie.




_________________

Obrazek
Klikaj ==> Roxana <3 Forum <==
Klikaj ==> Sztos factory Yamaha Aerox Project <3 Facebook <==

Składnie silników, regulacja, tuning, naprawa. Pomorskie, okolice Gdyni.
Klikaj ==> Kontakt poprzez FanPage <==




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 14:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Lewego powietrza nie łapie? Sprawdziłeś stan membran?

Sprawdź czy cewki całe. Wystarczy, że jedna jest ruchoma i może być powodem bardzo ciężkiego wkręcania się (kiedyś przerabiałem ten problem w Suzuki TS).

Raczej cewkomoduł nie powinien ulec uszkodzeniu, ale na podmiankę zawsze by się przydał, wtedy by było wiadomo, że to nie cewkomoduł.

Sprawdź kabel WN też i wszelkie połączenia od iskrownika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 14:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Kompresja nie ma nic do takiego odcinania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 14:55 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 17:26
Posty: 37
Pojazd:
A może zapłon się przestawił?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 17:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Bym zapomniał sprawdź także klin na wale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:28
Posty: 205
Pojazd:
ale jak sprawdzić membranki ? jakby były dziurawe to by się zalewał...


Ostatnio zmieniony 24 cze 2013, 21:12 przez haazel3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 6:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
haazel3, Sprawdź czy nie mają prześwitu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy