Dzisiaj jest 28 sie 2025, 13:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Co blokuje?
Post: 23 cze 2013, 14:08 
*

Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:09
Posty: 14
Pojazd:
Siema!
Ostatnio zabrałem się za odblokowywanie mojego skuta. Wymieniłem moduł na sportowy, zdjąłem blokadę z wario. Na wydechu zwężki nie ma, ale wymieniłem pierścień uszczelniający i przed wymianą na stopkach łapał 8 tys obrotów (v-max 55km/h) , a teraz 7.5 i wskazówka się cofa (v-max 52 km/h). Co może go blokować, a może cylider sie kończy? Help :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 19:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 22:43
Posty: 407
Pojazd:
Daj większą dyszę :mrgreen:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

KALAJ MIDRACE !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 19:58 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 20:26
Posty: 355
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
tak pewnie się cylinder kończy, naładuj go i powinien być git ;)




_________________

Wojtas Perso

Moja madzia :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=215669




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 11:14 
*

Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:09
Posty: 14
Pojazd:
Dysza 67, dawać jeszcze większą czy podnieść trochę iglicę do góry?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 14:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2012, 11:53
Posty: 64
Lokalizacja: Chlewiska
Pojazd:
Ja bym sprobowal dysze. Jesli nie to iglice :)




_________________

Obejrzyj moją ,,PomarańczowĄ PszczółkE ,, :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=356181




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 20:40 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:58
Posty: 72
Pojazd:
może po prostu masz zablokowane przełożenia ? albo pasek się ślizga ? napęd do regulacji ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 11:12 
*

Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:09
Posty: 14
Pojazd:
Pasek na pewno się nie ślizga bo kupowałem tydzień temu nowy kewlar. Co do przekładni to nawet o nich nie pomyślałem, a co do napędu to nie wydaje mi się, źeby aż tak sama regulacja zaniżała osiągi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 12:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Może ten moduł co kupiłeś też jest zablokowany. I kręci mniejsze obroty bo ma odcinke niżej...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 12:14 
*

Rejestracja: 09 mar 2013, 10:06
Posty: 115
Lokalizacja: rawa maz
Pojazd:
załóż stary i zobacz do ilu zakręci




_________________

jak lecisz 50 to dobrze a jak więcej to twój anioł stróż cie nie dogania i powoli cie opuszcza asz cię opuści




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2013, 19:30 
*

Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:09
Posty: 14
Pojazd:
Nieee, moduł jest na 100% odblokowany. Po wymianie uszczelki pod wydechem miałem 8 tys obrotów na stopkach, założyłem nową i ledwo 7,5 tys. Uszczelka jest takich samych wymiarów, więc na pewno nie przysłania wylotu cylindra. Może faktycznie za mała dysza i przy większych obrotach dostaje za mało paliwska? :P


Ostatnio zmieniony 27 cze 2013, 19:34 przez EluSivePL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy