Dzisiaj jest 12 gru 2024, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2013, 18:58 
*

Rejestracja: 05 sty 2013, 21:36
Posty: 101
Pojazd: BARTON FALCON 125i 4T
link
czy wymiana fabrycznego na odblokowany coś d w 4T? Co tam jest odblokowane dokładniej? czy tylko większe dysze? czy do takiego gażnika potrzeba wiekszy filtr powietrza?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak zmieniasz gaźnik, to dysza pewnie będzie większa, wyjmij tą rurkę z filtru powietrza ( odblokujesz go ), blokada może być jedynie w króćcu ssącym, w samym gaźniku nie, chodź widziałem kiedyś podkładki przy przepustnicy, że jej otwarcie to maks 3/4 ale to można samemu sprawdzić, czy otwiera się do końca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
On sie niczym nie różni od seryjnego. Jedynie dyszą może.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy