Dzisiaj jest 16 lis 2024, 17:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2013, 22:59 
*

Rejestracja: 25 cze 2013, 22:37
Posty: 8
Pojazd:
[center]Witam. Mam do Was pytanie związane z v-maxem mojego skutera. Jeśli jest to zły dział, prosze o przeniesienie.. bardzo dzięki z góry za odpowiedzi. Więc tak, przejdę do sedna. Mój skuter to Barton Challenger (Chińczyk) Wymieniłem w nim następująco:

- cylinder 80 ccm
- filtr sportowy
- sportowa sprezyna centralna +1500 obr
- nowe rolki
- swieca NGK
- sportowy wydech

Nie będę wymieniał co wymieniłem jeśli chodzi o optyke bo to nie ważne.

Miałem źle wyregulowany gaźnik, więc pojechałem do serwisu, wyregulował mi podobno na max przepływ paliwa, wymieniłem filtr przy okazji bo podobno był do wymiany, no i nie powiem skuter może troszkę mocniejszy w dwie osoby, lepsze chyba przyśpieszenie i wglle ale jeśli chodzi o mój v-max to tylko 70 km/h może go czasami rozbuja do większej prędkości np tak 78 ale to z lekkiej górki i na prawdę musi sie nameczyć... powie mi ktoś co jest? cyz jest tak jak powinnO? moim te 80 powinien leciec bez problemu a i jeszcze jedno pytanie , jak bym wrąbął większa dysze to będzie mi więcej palił? bo go przytyka i podobno zalecana wieksza dysza .. zatyka go jak np jade full maneta i puszcze gaz i dam znów tak od razu to go zatyka a jak minimalnie to ok czekam na odpowiedzi pozdrawiam![/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Pewnie kupiłeś chiński cylek, ciężko z takimi ale po pierwsze sprawdź czy nie masz żadnej blokady.

Na wariatorze, module, przełożenia czy nie są krótsze, w wydechu zwężki, w filtrze zwężki itp, czy cylek ma okno wydeechowe dość dopasowane do wydechu, jeśli to wszystko sprawdzisz to daj znać. A skoro się dusi to znaczy że go nieprawidłowo wyregulowałeś, kup zestaw dysz i kombinuj.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 0:54 
*

Rejestracja: 25 cze 2013, 22:37
Posty: 8
Pojazd:
Czyli twoim zdaniem powinien lecieć więcej? Nie no, regulował i czyścił mi gaźnik gościu w serwisie wiec raczej dobrze zrobił. No wszyscy mi mówią ze dysze powinienem mieć wieksza i takich problemów miał nie będę. Ale czy większa dysza oznacza większe spalanie? Sprawdzę czy gdzieś blokad nie mam mam i dam znać. Proszę o dalsze wypowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2013, 1:58 
**

Rejestracja: 14 maja 2011, 20:02
Posty: 344
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: BYŁ keeway JEST aerox VR :)
no wiadomo czym wieksza dysza tym wiecej paliwa dostaje sie do cylindra wiec wiadomo ze spalanie wieksze, co to za glupie pytania -.- , wymien dysze sprawdz blokady jezeli to nie pomoze to widocznie tylko tyle było mu pisane ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy