Dzisiaj jest 23 lis 2024, 15:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2013, 17:11 
*

Rejestracja: 27 cze 2013, 17:04
Posty: 15
Lokalizacja: Głogów
Pojazd: Hoda S-Wing 125ccm
Witam,

Tydzień temu zakupiłem Yamahe YZF R-125 2009 rok, Jezdzi się przyjemnie jednak brakuje jej jeszcze troche mocy przyspieszenia , v-max jaki osiagnąłem to 115km/h na 5 na 6 nawet nie chciala dalej wkrecic na obroty wiecej nie chciała pójść moja waga 87kg 178cm. Przydało by się okolo 140-150 km/h :) Wiec postanowiłem zakupić sportowy zestaw Malossi.



Skład tuningu mechanicznego:


- Sportowy cylinder 180cm3 MALOSSI
- Sportowy wydech MALOSSI
- Moduł MALOSSI FORCE MASTER 2
- Sportowy wałek rozrządu MALOSSI
- Sportowy filtr powietrza (stożek) MALOSSI


PS. Co z głowicą ma zostać seryjna?? w zestawie nie ma głowicy 180ccm i nigdzie nie moge znaleść takowej.



I teraz mam pare pytan do was forumowicze :)

1. Jaki moge osiągnąć v-max na tym zestawie?
2. Ile kilometrów i na jakich obrotach sie dociera taki KIT?
3. Ile wzrośnie moc silnika seria 15 KM?
4. Jak bedzie wygladało z przyspieszeniem?
6. Czy wybrałem dobry zestaw?


Bardzo byłbym wdzięczny za opinie

Pozdrawiam Serdecznie Michał


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 11:14 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
tez mam yzf 125r i mi na seri i wtdechu rozpedzilem sie max 129km/h, cos za u ciebie jak na 180
1. Po zmianie napedu(zebatkek) z przodu 15,16z byłaby ok i mozliwe ze te 145-150 pojdzie
2. docieraj pierwsze 500km z jazda do 5tys , nastepne 500km do 7tys czasami mu tam daj chwilowo:) jak bedziesz mial juz z 700km zrobione
3. Producent podaje ze 26KM niby a ile w tym prawdy?
4.na oryginalyn napedzie(14/48) bedzie sie zbierac duzo lepiej mysle ze w 10s sie zamknie do 100km/h
6. Bardzo dobrze wybraleś, oprócz filtra powietrza;/(stożek) duzo lepiej by bylo jakbyś kupił filtr K&N , a wałek rozrządu nie koniecznie :).
Do tego wszystkiego przedewszystkim wydech Przelotowwy! , masz katalizator w seryjnym ta gruszka , ja robiłem sam wydech przelotowy koszt ok 250zł mnie wyszło , niema sensu przepłacać po 1,5tyś za wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 11:45 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
moja eRka jak chodzi na wydechu przelotowym bez DB killera http://img607.imageshack.us/img607/6638/9ujuwjqjctirykpcyjyygp.mp4


Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 11:46 przez krz-yamaha125, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 14:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Rozwalają mnie te regułki o docieraniu.
Po prostu staraj się nie przegrzać, robiąc częste przerwy i nie ciśnij go na v-maxie od razu :)
A tak to po prostu normalnie jeździj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 14:57 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
bum^^,
bum^^ pisze:
Po prostu staraj się nie przegrzać, robiąc częste przerwy


Dlatego niech jezdzi spokojnie do 5tys obrotów zeby nie przegrzewac ;] , przerwy nie sa tu wgl potrzebne wystarczy ze bedzie pilnowac obrotów i nie piłować ciagle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 17:31 
*

Rejestracja: 27 cze 2013, 17:04
Posty: 15
Lokalizacja: Głogów
Pojazd: Hoda S-Wing 125ccm
zakupilem tydzien temu ten zestaw http://moto125.pl/p/203/409/zestaw-wysc ... amaha.html plus do tego dedykowany wałek rozrzadu http://moto125.pl/p/203/807/sportowy-wa ... amaha.html ponoć zeby wszystko sie zgrało misi byc to co kupiłem, jednak dzwonilem do ASO YAMAHY w Zielonej Górze spytali mniE czy mam do tego zestawu głowice 180ccm a w zestawie nie ma takowej i skad wziać 180CC głowice do YZF R125 ?

PS. na seri V-MAX mam 115KM/H przy mojej wadze 90kg 178cm na 5 biegu 115KM/H wbijam 6-stke i nie ma siły wiecej jechać...


Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 17:36 przez prefo86, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 20:16 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
prefo86, noto niewiem co jest nie tak;/ powinnien isc twoje moto do odcinki na 6biegu przy takim zestawie, ja waze 65kg i mam 173 wzrostu i bez problemu 115 osiagam na prostej czy na 5 czy 6biegu, 130 na prostej swoj moto rozpedziłem nnajwiecej ,a we 2osoby jakies 130kg 124max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 20:56 
*

Rejestracja: 27 cze 2013, 17:04
Posty: 15
Lokalizacja: Głogów
Pojazd: Hoda S-Wing 125ccm
krz-yamaha125 pisze:
prefo86, noto niewiem co jest nie tak;/ powinnien isc twoje moto do odcinki na 6biegu przy takim zestawie, ja waze 65kg i mam 173 wzrostu i bez problemu 115 osiagam na prostej czy na 5 czy 6biegu, 130 na prostej swoj moto rozpedziłem nnajwiecej ,a we 2osoby jakies 130kg 124max



115KM/H idzie na seri nie na tym zestawie... na ten zestaw czekam jeszcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 21:16 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
prefo86, a jak na seri to w miare ok :) przy twojej wadze i wzroscie , na 180cc duzo lepiej bedzie isc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 22:48 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
krz-yamaha125 pisze:
nastepne 500km do 7tys czasami mu tam daj chwilowo:) jak bedziesz mial juz z 700km zrobione

Mozesz mi powiedziec co ma dawac takie "dawanie" po 700km? Wszystkie artykuly o docieraniu na ostro sa oparte na metodzie motomana, gdzie mowi on zeby dawac w palinik przez pierwsze 30km w celu lepszego ulozenia sie pierscini. WIec nie wiem co ma na celu dawanie w palnik po przejechaniu wiecej jak 30km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2013, 17:51 
*

Rejestracja: 27 cze 2013, 17:04
Posty: 15
Lokalizacja: Głogów
Pojazd: Hoda S-Wing 125ccm
Pytanie co z głowica? w zestawie nie ma od 180ccm i nigdzie takowej nie moge znalesc czyzby miałoby byc na seryjnej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2013, 18:03 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 19:51
Posty: 80
Pojazd:
prefo86, wychodzi na to ze ma byc seryjna :) , jedz do mechanika wyregulować zawory bo moze być ze dlatego moto jest słabe, tutaj masz jaki ma być luz :
Luz zaworowy (na zimno)
Ssący
0.10-0.14 mm (0.0039-0.0055 w)
Wydechowy
0.20-0.24 mm (0.0079-0.0094)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 19:32 
*

Rejestracja: 27 cze 2013, 17:04
Posty: 15
Lokalizacja: Głogów
Pojazd: Hoda S-Wing 125ccm
W przyszłym tygodniu przyjdzie zestaw to nie bede juz teraz grzebac na seri:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy