Mostek:
- kupujesz mostek z p/g to będziesz musiał u tokarza dotoczyć tulejkę redukcyjną, aby potem nasadzić mostek w kierownicę
- kupujesz mostek od mina hor (ja tak zrobiłem) i tokarz Tobie wytacza w mostku 1mm i pasuje dobrze, ale jest 1 ale
Mostek od mina hor jest długi, od p/g krótki
U mnie to tak wyglądało(mostek minarelli):
Co do części, wariator można dopasować, ale trzeba dorabiać tulejkę, a z cylindrem jest trochę inna sprawa.
http://www.youtube.com/watch?v=_BzUE5W-GHQ
Z tym userem rozmawiałem na temat tego cylindra co wstawił co S9 ( cylek Stage6 racing mina hor) wystarczy wyszlifować 4-5mm od strony głowicy (chodzi o squish) i pasuje, ale kolanko wydechu już byłoby trzeba dopasować, bądź wydech z miny (jak kto woli).
Miałem MK po porcie i chodził wyśmienicie, ale już ten cylek jest praktycznie niedostępny, co najwyżej Airsal Racing, bądź Malossi Sport, który seryjnie nie jest mocny.