Dzisiaj jest 01 maja 2025, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2013, 18:41 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Nawet w autoryzowanym serwisie byłem i mechanik powiedział że dobrze wyregulowany jest a to co z tłumika leci to woda z smarem...
Dysza była zmieniana ale to leciutko większa chyba z 68 na 70 czy też podobnie, wiem że różnica była mała. W sumie ten problem jest od nowości z początku myślałem że to zbyt bogata mieszanka i pluje olejem, większość mówi że to olej a niektórzy że to woda z smarem.
Myślałem żeby dozownik wypieprzyć i robić mieszankę tylko pytanie ile oleju lać na 4-5l?
W Zico z pierwszej rewizji jest bak 4.5L ale i tak nigdy pod korek nie leje, przeważnie 4L.
Z początku (zwłaszcza gdy zimny) kopci i pluje olejem(?) tak od 0-28km/h muł jest i potem już nie kopci gdy się rozgrzeje i ciągnie normalnie choć delikatny muł jest przy starcie ale to chwilowe. Rozgrzany dobrze chodzi ale i tak tłumik jest u-rypany od oleju(?)
W serwisie jeszcze sprawdzili i trochę obroty podkręcił za co w sumie wzięli 15zł.
Nie mam zbytnio gdzie go rozebrać i przy nim grzebać, znajomy mówił że teraz garaż zarypany będzie miał bo parę sktuerków do zrobienia ma przed wakacjami...
Ma ktoś może tą tablice z mieszanką ile ml na 1l,2l itd?


Ostatnio zmieniony 02 lip 2013, 18:42 przez MaG1K, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Olej lejesz 100 ml/5l czyli obliczasz, na 1l lejesz 20 ml oleju, na 2l lejesz 40 ml.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 8:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 17:43
Posty: 97
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Moja siostra też ma zipp-a simpli, tez strasznie kopci na zimnym i wycieka taka maź ;p myśle że to wina wydechu ala sportowego, bo jak założyłem jej mojego tecnigasa to nie było problemu. Ale da sie żyć z tym kopceniem. Nie przejmuj sie, od czasu do czasu przetrzyj szmatką i już :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Benelki KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 10:19 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Benelli49x pisze:
Moja siostra też ma zipp-a simpli, tez strasznie kopci na zimnym i wycieka taka maź ;p myśle że to wina wydechu ala sportowego, bo jak założyłem jej mojego tecnigasa to nie było problemu. Ale da sie żyć z tym kopceniem. Nie przejmuj sie, od czasu do czasu przetrzyj szmatką i już :)


No bo już ogłupieć szło, dzięki za info. Dzisiaj miałem sam mieszankę zacząć robić ale skoro skuterek dobrze chodzi to nie zrobię tak. Wiesz może jakie spalanie ma twojej siostry simpli? Mi i tak się wydaję że u mnie to spalanie przechodzi normy bo ja nie lubię się tłuc 40-50km/h.
Chciałbym 70cc sport ale raczej się wstrzymam do 125 manuala. Ten tłumik jest na prawdę dziadowski, przy laser x-pro/leovince zx musiałbym tykać napęd?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 17:43
Posty: 97
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
No spalanie jak w każdym skuterze, tylko w simpli jest mały bak, nie 4.5 l tylko 3,5 dlatego ci sie może tak wydawać. Jak zmieniasz wydech to naped oczywiści też trzeba tknąć




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Benelki KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 0:19 
**

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:22
Posty: 243
Pojazd:
Benelli49x, To by miało sens, dzisiaj końcówka na liczniku 20km zrobiłem 60km patrzę a tu 2-1 kreska skacze. To z tego co ty mówisz mój skuter normalnie pali uff ale ulga :mrgreen:
A jak mówiłem nie lubię tykać napędu, choć rolki niedługo i tak na wymianę zapewne pójdą.
Dzisiaj położyłem się w zakręcie bo się zapatrzałem ( było na co :mrgreen: ahh te lato) i tarłem stópką z 1cm do końca opony był ślad że się położyłem. RSką zapewne próbował bym na kolanka zaraz tylko gdybym wyczuł ten motorek :twisted: taki ładny asfalcik aż sam się prosi :cool:
A wracając do tematu chinole mogli dać większy bak bo na stacji (zbyt często bywam) to już jak przeleje te kilka groszy i szukam w portfelu to mówi że nie trzeba, bo ja też zawsze te 2-10 groszy zostawię. Tylko czemu gdzieś pisze że bak ma 4,5l a jeszcze gdzieś czytałem że 5.5 może to te nowsze bardziej blokowane wersje. Twoja siostra też miała tylko blokadę na module?


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 0:21 przez MaG1K, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 13:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 17:43
Posty: 97
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Miała na module kabelek który szedł z przekładni i pierścien na wariatorze, po za tym nic




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Benelki KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy