Dzisiaj jest 17 lis 2024, 18:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Dobór cylindra
Post: 02 lip 2013, 22:06 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
Witajcie, ostatnio kiedy zmieniałem oponę dokręcałem tłumik do cylka i trzas rozwalił mi się cylek, a kokretnie właśnie przy jednej śrubce która łączy tłumik z cylkiem. Miałem seryjny cylinder. Mój skromny setup: (w Aerox 2008 r.)
-Tłumik Laser X Pro
-Malossi multivar
- rolki 5 g
- sprężynka żółta malossi

Muszę wymienić ten cylinder bo strasznie mi ryczy skuter, bo trzyma się na tylko jednej śrubce, tylko, że cylindry są bardzo drogie i chcę żebyście powiedzieli mi coś na temat kupowania cylindrów:
- czy mogę kupić zamiennik za 80 zł i będzie dobrze chodził ?
http://allegro.pl/nowy-cylinder-tlok-pi ... 49711.html

- może lepiej kupić używkę serii ?
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=356860
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=357622 - co to jest za śruba wystająca? Jakieś kombinowane ?

Wydaje mi się, że najfajniej byłoby kupić 50 ccm sporta ale nie znalazłem nigdzie na mielochu żadnych ofert, wszyscy chyba przerzucają się na 70 ccm a ja nie mam teraz kasy żeby wymieniać wał..

Muszę zmienić cylinder a nie za bardzo mam dużo pieniędzy. Chciałbym, żebyście podzielili się swoim doświadczeniem. Z góry dzięki!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2013, 22:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
dawfidek007, Może da sie uratować cylek zespawaniem ? Kumplowi w roxie tez sie oderwało i mu postawali .

Jakby nie to :
Tego nie waż się kupować !
http://allegro.pl/nowy-cylinder-tlok-pi ... 49711.html
Tylko 50cc serie używke oby nie zatartą i git .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Jak kupujesz 70ccm sporta, to nie musisz zmieniać wału, wystarczą łożyska i uszczelniacze.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 16:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Mrozu17 pisze:
Jak kupujesz 70ccm sporta, to nie musisz zmieniać wału, wystarczą łożyska i uszczelniacze.

nieraz i nawet bez tego się obędzie..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 9:30 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
Naprawdę? I wszystko musi wytrzymać ? Co muszę sprawdzić, żeby wiedzieć, że to się będzie trzymać bez wymiany wału ?

I jak chcę włożyć 70 ccm to co muszę innego niż 50 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 9:41 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
nie kupuj chińskiej 50!!!!!!!! jak chińśką to tylko 70 ona chodzi nawet minimalnie lepiej niż orginał 50....ja też miałem kupić używkę orginał ale jak sobie pomyślałem że cylek 40zł z przesyłką tłok jakiś lepszy t0 jakieś 120zł z pezesyłką i uszczelki itp to cie wynieśie jakieś 200zł....a za 140zł masz komplet chińskiej 70




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 9:46 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
A więc najlepiej i najtaniej włożyć chińską 70 ? I muszę coś wymieniać, kiedy będę ją wrzucał ?

btw. to jest chińska 70 tak?
http://allegro.pl/cylinder-70ccm-yamaha ... 62495.html

Ile kosztują łożyska, które trzeba wymienić? Można prosić link ?


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 9:49 przez dawfidek007, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 10:04 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
tak to taka...ja miałem chińską 50 to tylko 70v/max a teraz mam 70 i prawie 90v/max i reszta full seria...


łożysk nie bierz z neta...lepiej z jakiegoś sklepu z Twojej okolicy....ja zmieniałem bo u mnie były padnięte i płaciłem po 20zł za łożysko




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 10:15 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
A ile ich jest i czy łatwo to zmienić (łożyska) ? Dam radę czy trzeba u mechanika najlepiej i ile to może kosztować?


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 10:15 przez dawfidek007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 10:22 
**

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:48
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Aerox malossi 70
NIe bierz chińskiego gówna do aeroxa ... ogarnij się Og_r92, co ty mu doradasz?!.
Miałem tak samo idz do pierwszego lepszego gościa co spawa i Ci szpilke przyspawa w stare miejsce i normalnie bedziesz przykręcał. Chińska 70 - o wiele wiecej pali, zatrzesz zaraz i wgl ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 10:34 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
koksiik,
a co aerox to jakieś guru jest????

jak nie umiesz wyregulować to ci dużo pali... zaraz zatrzesz???? jakim trzeba być wieskiem żeby takie rzeczy pisać....

a dawfidek007, chyba chce nowy kupić tak???? tylko zamiast 50 niech lepiej 70 sobie
kupi




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 10:36 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
dawfidek007, są 2 i zmienisz je spokoinie sam




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 10:40 
*

Rejestracja: 11 maja 2013, 14:13
Posty: 39
Pojazd:
No tak, po prostu szukam taniego cylindra, który dobrze by jeździł, ale oczywiście spróbuję najpierw czy nie da się uratować tego dospawujac szpilkę.

I właśnie chcę poznać wasze zdanie co sądzicie o chińskich 70 .. Czy wszystko będzie dobrze działać, żywotność, jakość, osiągi.


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 10:41 przez dawfidek007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 10:46 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
1 działa wszystko dobrze
2 żywotność to max 10tyś km
3 jakość na 3+
4 osiągi...sluchaj mnie zadowalają a innych to nie wiem...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 12:53 
**

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:48
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Aerox malossi 70
1.Spalanie duże :) Regulacja nie pomoże
2. Słaba żywotność.
3. Osiągi takie sobie. Porównywalne do 50cc seryjnego.
4. Pierścienie to jakaś masakra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 13:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Jak masz kompresje too nie opłaca sie zmieniać. W minarelli jest dużo sposobów naprawy urwanego mocowania.

Sam mam naprawione na patencie i się nie rozwala.

Daj fote to powiem ci jak najłatwiej to naprawić.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 13:45 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 17:14 
*

Rejestracja: 16 cze 2013, 9:44
Posty: 23
Lokalizacja: Przeorsl
Pojazd:
kup sobie ten chinski cylek tulko tłok vertexa i pierscienie dobre i bedziesz smigal jak szalony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy