Dzisiaj jest 17 lis 2024, 16:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2013, 16:57 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 14:04
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Aprilia Gulliver
Witam. Mam następujący problem. Otóż gdy rozpędze skuter do 60 km/h to zaczyna się on wkręcać na wysokie obroty i słychać takie jakby zgrzytanie z okolic silnika. Czasamie nawet nie ma tych obrotów i już słychać zgrzytanie. Przedtem skuter jechał spokojnie 90- 80 km/h.
Co może być przyczyną?

Objawy są dokładnie takie same, jak na tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=pqoBqoNqcKs (50 sek.)


Ostatnio zmieniony 03 lip 2013, 15:36 przez dawidkali5, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 17:33 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 19:07
Posty: 40
Lokalizacja: nowy sącz
Pojazd:
może ząbki na wale zjechane ? zajrzyj do przekładni ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 19:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
A co mają jakieś ząbki na wale do wysokich obrotów. Moim zdaniem za lekka centralka, wsadź troszkę twardszą.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 19:35 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 14:04
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Aprilia Gulliver
Ząbki są w porządku, do przekładni zaglądałem już wielokrotnie, jaką centralkę polecacie?
Bo mam białą i niebieską polini, ale są za małe na mój korektor. Czy malossi biała nie byłaby za miękka?


Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 19:37 przez dawidkali5, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 20:06 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Nodisr, ciekawe od kiedy centralka jest za lekka...

dawidkali5, skoro wcześniej jechał więcej a stało się to nagle to patrzył bym "głębiej" w silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 16:13 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 14:04
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Aprilia Gulliver
Nikt nie miał podobnego problemu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 16:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 19:40
Posty: 450
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Aeroxik :D
Centralka i rolki do sprawdzenia a w centralke dalbym twardzsz na twoim miejscu :) Najprawdopodobniej ta stracila juz swoje wlasciwosci :)




_________________

Wejdź i zostaw Komentarz :))
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 >> RoX 70 cc, Nowe barwy, Zapraszam !:)
http://imgur.com/a/ss9NV Wbijamy. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 18:56 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 14:04
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Aprilia Gulliver
Rolki były sprawdzane- wszystko ok. W poniedziałek zamówiłem sprężynę Polini Evo Slider 22kg, więc zobaczę czy coś da. Może jeszcze jakieś sugestie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 17:43
Posty: 97
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Regulacja to jest ważny aspekt ale na pewno nie jest możliwe żeby był spadek prędkośi o 20 ;/ Moim zdaniem nie masz już kompresji, widać że nie ma mocy i słychać jak dzwonią pierścienie




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Benelki KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 21:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Poluźnij pasek (bez odkrecania wario) i sprawdz czy przeciwtalerz nie ma luzów.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2013, 22:05 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 14:04
Posty: 129
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Aprilia Gulliver
Sprawdzilem- zero luzów


Ostatnio zmieniony 03 lip 2013, 22:05 przez dawidkali5, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 17:17 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
na 100% to coś z cylkiem lub wałem.. luzy na wale lub cylek zajechany, ewidentnie dzwonia pierścienie lub lozysko korbowodu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy