Dzisiaj jest 29 lis 2024, 17:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2013, 0:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 22:19
Posty: 62
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie
Pojazd: Malaguti F15
Witajcie, byłem dzisiaj u mechanika, ponieważ poszło mi zabezpieczenie "dasds" ( nie pamiętam :P to co trzyma ośkę od sprzęgła ) robił mi to i mówił, że mam za krótki pasek, ponieważ ciężko jest go założyć na tulejkę wariatora i powinien być dłuższy przez co skuter miałby lepsze osiągi mówił też, że nie wkręca się na samą górę wariatora co także jest przyczyną za krótkiego paska. Nie chcę zbędnie wydawać kasy, pasek jest seryjny i tak czy siak musiałbym go wymienić ponieważ skuter ma już 11 tys, poprzedni właściciel - kolega nie wymieniał paska jak go kupił tak go sprzedał wymienił tylko gaźnik ponieważ seria była 10 MM i vmax to 35 - był z jakiegoś kraju gdzie tak są poblokowane... I nie wiem czy słuchać się tego mechanika czy nie, ponieważ pasek jest seryjny CHYBA więc jak może być za krótki? Mówi, że szukał u siebie ale dłuższego nie miał. Nigdzie też nie mogę znaleźć wymiarów jakie powinien mieć pasek do silników CPI...
Z góry dziękuję wszystkim którzy udzielą się w tym poście aby mi pomóc.
Pomoc której potrzebuje to:
- czy mechanik ma racje
- wymiary paska
- czy dłuższy pasek będzie wkręcał się wyżej i to coś da w osiągach


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 20:33 przez iwan., łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 9:03 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Mysle ze mechanik nie ma racji bo wiadomo zeby zalozyc pasek trzeba troche wysilku i sprytu a ten mechanik moze myslal ze zalozy go jedna reka ;) Dluzszy pasek poprawil by ci osiagi ale jak bedzie za dlugi to sie bedzie slizgal :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 22:19
Posty: 62
Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie
Pojazd: Malaguti F15
Ok, rozumiem, ale ... Dlaczego nie wkręca się do końca? A tak min. pojawił mi się kolejny problem...
Skuter na tłumiku TG NEXT R , nowym wario NoName, rolkach 4,5, docisku top racing + 22 jechał mi 71km/h a teraz stało mi się coś takiego, że jedzie max 55 km/h i jak odpalam bez gazu to jakby był na biegu jedzie do przodu a jak ostygnie jest ok i jedzie szybko... Ale gdy już pare razy ruszę to słabo wchodzi na obroty, sprężyna dociskowa?


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 20:29 przez iwan., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 13:25 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
mozliwe, spezyna stracila wlasciwosci. Kup nowa i sie przekonasz :D




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy