Witam leży mi od dawna mój stary cylinder hebo manston replica;) kiedyś delikatnie mi go chwyciło poniżej kanałów i tłok już do wymiany ostatnio natchnęło mnie delikatnie przeleciałem te ryski papierem wodnym i są nie wyczuwalne;)..chciałbym tłok dokupić do tego bo cyc widać jeszcze w dobrej kondycji jest;)
mam pytanie z tego co się orientuje tlok 1 a 2 pierscienowy różnią się osiągami siła tarcia jak przenosi sie to na moc?
Poczytałem trochę i sądze że 2 pierścieniowy tłok będzie lepszy będzie lepsza kompresja i trzymał bardziej niższe obroty:)
I czy podejdzie mi do manstonka taki tłok:P
http://allegro.pl/tlok-meteor-malossi-m ... 67989.html
i ten
http://sklep.motor-land.com.pl/p-1110-t ... 47-60-mm-/
P.s zalezy mi na tym tylko żeby skuter chodził i szło trochę pośmigać ponieważ obecnie mam cylinder chiński porting na 13 konikow ale pierścienie lecą jak szalone no i chlipać lubi;) a nie mam już zbytnio kasy ponieważ zakupiłem nowy wydech tecnigas rs malossi multivar gazior 21 delerusia:)oraz nowy korektor bo stary miał progi i jakiś zajechany był od paska kevlar:) i szukam dlatego taniego tłoka;)bo za chwile na paliwo nie na robię:)i mam jeszcze pytanie jaki jest rostaw zamków w hebo?ponieważ jak zamki trafią na kanały może być nie miło:)?.