Dzisiaj jest 17 lis 2024, 16:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2013, 17:36 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 19:07
Posty: 40
Lokalizacja: nowy sącz
Pojazd:
Witam , planuję zmienić cylinder w swojej aprili sr 93r. minarelli vertical , ponieważ mój jest już na wykończeniu , chcę założyć 50ccm , aby silnik nie był zbytnio wysilony i co za tym idzie długo mi posłużył ...
Znalazłem dwa cylindry które mnie zainteresowały :
kit tec eco 50ccm - http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 2680.bhtml
kit motorforce eco 50ccm -http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-motoforce-eco-50cc-bez-glowicy,pZ045582.bhtml
który z nich będzie bardziej wyrzymalszy i mocniejszy ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 lip 2013, 17:57 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
moim zdaniem to jedno i to samo . Powiem tak . Zastanawiał bym sie nad kupnem uzywanego cylka polini lub mallosi mozna znalesc bez tłoka za 80zł do tego tłok jakis tłoczek i wychodzi tylko pare zl drozej a bdz szybszy i nie bdz miał problemu z docieraniem całego cyla <500km>tylko samego tłoka<150-200> . :D ten tec ma strasznie słabe tłoki jak i motorforce. Ale jak juz chcesz koniecznie wszystko nie uzywane to kup juz Tec HQ duzo lepszy i tłok z lepszego materiału ;d masz tu linczek http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec ... 3521.bhtml




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2013, 18:31 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 19:07
Posty: 40
Lokalizacja: nowy sącz
Pojazd:
a wał i łożyska jakie polecasz ? też jakieś nie drogie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2013, 18:47 
*

Rejestracja: 24 lis 2012, 10:47
Posty: 177
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Powiem Ci ze kolega kupił china wał i łozyska z allegro za 120 zł i jezdzi juz 3 sezon i zero luzów. Ale to kwestja szczęscia raz sie dobrze a raz zle trafi ja osobiscie polecam Łożyska i uszczelniacze RMS Teflon a jak chodzi o wał to jak nie planujesz zmian na jakis cyl racing to polecam Wał korbowy RMS STD a jak chcesz go potem troche podrasowac to bierz Wał korbowy Tec Racing

Masz lu linki :D
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-tec- ... 3448.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-rms- ... 3006.bhtml
http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 0013.bhtml




_________________

Zapraszam Do mojego Boobstera http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... cc#2339862 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2013, 19:33 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 19:07
Posty: 40
Lokalizacja: nowy sącz
Pojazd:
czyli muszę kupić :
-http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-rms-std-10mm,pZ033006.bhtml -150zł
-http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-uszczelniacze-rms-teflon,pZ000013.bhtml -90zł
-http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-tec-hq-50cc-bez-glowicy,pZ043521.bhtml -220zł
Czyli 460zł ;/ trochę wyjdzie , jak myślicie czy podniesie to osiągi i jak długo to pośmiga ?

dodam że mam wydech leo vince rs i wariator top performance .

-- 9 lip 2013, o 09:09 --

zresztą najpierw go rozkręcę i zobaczę w jakim stanie jest wał (chodzi o luzy ) bo gwinty i frezy na wario ma dobre , bo jak będzie dobry to tylko łożyska zmienię i cylek i będę jeździł dalej .

-- 9 lip 2013, o 19:25 --

jak myślicie czy przybędzie mu mocy i v-maxa ? teraz jedzie 50-70km/h dodam że z lekkiej górki idzie dużo lepiej niż na prostej tzn. na prostej czuję tak jakby nie miał siły się więcej rozpędzić a z lekkiej górki jak się rozpędzi np. do 70km/h i potem wjadę na prostą to wskazówka zostaje na 70 a jakbym chciał się rozpędzać w tym miejscu to tylko do 60 i koniec , ( czuć że chcę jechać szybciej ale brakuje mu mocy ;D )a jak pojeżdżę na full manetce ok.10km to potem ciężko go zapalić ( lekko się kopie ) ale jak odpali to już chodzi jak myślicie czy wymiana cylindra pomoże i podniesie osiągi silnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2013, 20:38 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jeżeli masz bardzo słabą kompresje to odczujesz przyrost mocy na 100% ale ogólnie cylindry tec są nisko strojone ten co podałeś jest niżej strojony od oryginału na twoim miejscu wolał bym kupić motoforce 50 bo tec to to samo co te chińczyki po 60zł




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2013, 20:57 
*

Rejestracja: 17 cze 2013, 19:07
Posty: 40
Lokalizacja: nowy sącz
Pojazd:
taki ? http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 5582.bhtml

-- 9 lip 2013, o 20:57 --

czy lepszy np tak ? http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1593.bhtml co o tym sądzicie ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2013, 21:04 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
lepiej kup zatartego nominała ( mi sie za 60 zł z głowicą udało kupić Top performer trophy) i tłok vertexa + szlif i bd miał cyl nie do zajechania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy