No więc tak jest to włoska marka Gilera Runner. Zakupiłem ją w tamte wakacje, została ona sprowadzona z Niemczech za drobne pieniadze i jestem z niej bardzo zadowolony.
Rocznik: 1997 r.
Lokalizacja: Szczytno
Pojemność: 50 cm3
Moc: 9 KM
Zużycie paliwa: 3.50 l/100km
Rodzaj paliwa: mieszanka
Pseudo: bzyk
Opis: Pod nazwą Runner kryje się cała rodzina skuterów z silnikami od 50 ccm do 200 ccm. Pojazd ten wyróżnia się charakterystycznym wysokim tunelem środkowym. Nadaje mu on niecodziennego, jak dla skuterów wyglądu. 12-calowe koła i mocne tarczowe hamulce pozwalają na wygodne i bezpieczne przemieszczanie się. Do tego dochodzi ciekawostka w postaci ogrzewania nóg powietrzem nagrzanym przez chłodnice. Model bardzo udany i ciekawy pozwala z pewnością wyróżnić się z tłumu. Jest też dosyć duży i przez to dwie osoby podróżują nim w miare wygodnie, a wysokie osoby nie będą narzekały na brak miejsca. Bagażnik powyżej średniej zmieści nie tylko kask, ale także małe pudełko na narzędzia. Brakuje niestety małego schowka przy kierownicy i miejsca na wieszanie zakupów. W wersji 180 i 200 ccm ma 21 KM i jest jednym z najszybszych skuterów na świecie (osiąga 140 kmh). Ostatnio gilera odeszła od swojej idei dużego dwusuwowego skutera i runner 125, 180 oraz 200 jest dostępny także w wersji czterosuwowej.
Bardzo dobre rozłożenie masy sprawia, że zachowuje się w doskonały sposób przy pokonywaniu zakrętów. Co za tym idzie, niestety, 50-tkę trudno jest postawić "na gumę".
Runner jest wielkim zwycięzcą w większości plebiscytów na najlepszy skuter, jest też uznawany za jeden z najlepszych na świecie skuterów sportowych.
Silnik: 2 - takt
Moment obrotowy: 4,7 Nm
Chłodzenie: ciecz
Skrzynia biegów: automat
Starter: elektroniczny
Hamulec przód: tarczowy 220 mm
Wymiary w mm: 1880 x 720 x 1160
Masa własna: 106 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 290 kg
Tuning: Na razie nic ale są plany a i kasy brak ;PP
Silnik: Silniczek jak narazie pracuje bardzo ladnie, pracuje bez żadnych zażutów, jest naprawde ok. jego przebieg to 21746 km. Ale widze że takie Gilery z tego samego rocznika co mój mają taki sam przebieg i bardzo dobrze sie trzymają, i myśle że jeszcze dużo posłużą
Nadwozie
Nadwozie jest w oryginalnym lakierze, zero malowania i podmalowywania. Narazie nowa opona tylko z przodu ale niebawem będzie z tyłu.
Zawieszenie: Zawieszenie jest twarde, przystosowane do sportowej jazdy. I ten skuter został wyprodukowany na zagraniczne drogi tam gdzie jest równa nawierzchnia, niema dzór, a nie na polskie drogi. Le idzie wytrzymać.
Pamiętna podróż/przygoda: Narzie niemam takich pamiętnych przygód, ale zamierzam dojechać Nią na parade motocykli w Giżycku ( serdecznie zapraszam ), i do mojej babci tam gdzie zaczełem interesować sie motorami, i dostałem Wsk od dziadka na pamiątke. Dokładnie z mojego domu 101 km.
Perspektywy: kupić pare części do niej.
Plusy i minusy pojazdu:
+ szybka
+ zrywna
+ duży v-max
+ duży zbiornik paliwa
+ dobra pozycja kierowcy
A minusów niema ;p.
Osiągnięcia: Samochody ze świateł przegrywają w odległości 500 m, najczęściej z przednim napędem ;p. V-max 90 km\h (słychać pierścienie). 5 sekund do 60 km\h
FOTY jak by ktoś chciał ;d
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a67 ... 3c5c9.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d2 ... e5bfe.html
Więcej na:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gil ... r_50/52350