Witam
Mam malaguti z silnikiem minarelli horizontal AC.
Do rzeczy. Na seryjnym wydechu pogniecionym i zdezelowanym przyspieszał do 20km/h powoli a później dostawał mocy i już cisnął ładnie (nie wiem ile).
Zmieniłem wydech na giennelli next.
Jest tak że rusza powoli w ogóle jakby mocy nie miał. Później przyspiesza do tych 20km/h powoli bardzo bez mocy(pod górke nie podjade z miejsca) i później dostaje mocy i już ciśnie ładnie,choć mógłby lepiej.
Wiem musze wyregulowąć naped i gaźnik. Za cholere nie wiem jak. Napisze co do tej pory zrobiłem w tym celu:
-Jazda na trzech rolkach ,było troche lepiej bo lepszy rezonans ale i tak zero przyspieszenia
-naciągnąłem sprężynki w sprzęgle na max (sprzęgło tec evo racing)
i próbowalem powietrzem w gaźniku regulować.
Najbardziej mnie zastanawia dlaczego jak się nawet pochylę i nacisnę przedni hamulec i dam cały gaz nawet na trawie to opona albo z tylu sie nie ruszy albo ledwiuśko kręci "dlaczego?" przecież to powinno od razu się wkręcać i koło powinno sie mocno krecić.
Mam zamiar pokombinowac z iglicą ,bo sam nie wiem za co sie zabrać.
Co byście zrobili na moim miejscu ? Kupować jakieś części ? Jak tak to jakie, konkrety prosze
Pozdrawiam!
SET:
Rolki 5g polini
sprzęgło tec evo racing z niebieskimi sprężynkami
centralka malossi biała
dzwon s6 wing cooler
wario seria
w gaźniku dysza 78 gaźnik seria
tłumik giannelli next
Filmik z jazdy na trzech rolkach
http://www.youtube.com/watch?v=rkFL6HBjZWYI na sześciu rolkach
http://www.youtube.com/watch?v=0kJt10M7fwEPanowie takie duże forum i nikt nie pomoże ?
NA prawde nikogo nie ma kto sie zna na regulacji ?
-- 17 lip 2013, o 20:07 --
Odświeżam!