Witam,forum jest dla mnie już ostatecznością ponieważ zwykle sobie radzę sam z regulacjami. Od pewnego czasu usiłuję się pozbyć muła na starcie lecz bez skutecznie
Mój setup w Piaggio Nrg Power to:
Malossi Sport 70 + Porting
Wał Top Racing Evo Ng
Wariator Malossi MHR Overrange
Sprężyna dociskowa fioletowa z zestawu overrange
rolki 4,8g
sprężynki sprzęgła stage6 białe + po 1 ciężarku w okładzinie sprzęgła stage6 Torque Control MK II + nacig na 3 kreskę od końca
Dzwon Stage6 Wingcooler
Pasek Malossi X-special
Przeciwtalerz Stage6 Racing Drive
Przekładnia pierwotna Stage6
Gaźnik 21mm Dell'orto Black Editon
Filtr Malossi E13
Króciec prosty Stage6 Viton
Wydech Polini Evo 8
C.D.I Malossi K15
Dysza główna w gaźniku 92 , iglica 2 ząbek
Problem polega na tym że jest ten przeklęty muł na starcie po przekręceniu manetki, miną 3/4 sekundy i zaczyna się wkręcać na obroty. Teraz jak już się wkręci i trzyma się full manetkę to po pół minuty przerwie szarpnie i znów ciągnie dalej, i jakby nie odpuścić manetki to tak cały czas. Może ktoś doradzić jakie dać zestawienie żeby Nrg latał jak ten na filmiku :
http://www.youtube.com/watch?v=7V8WhuYdK20 (Wiem ze na video jest Nrg z setupem racing ale u mnie powinno być podobnie bo części oprócz cylindra nie mam słabsze). Jeśli jest ktoś w stanie mi pomóc w regulacji to bardzo proszę o pomoc, wiadomo wakacje, zloty itp. więc chce się jeździć a ze słabo regulowanym napędem to średnia przyjemność
Panowie Help. Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzięki. Pzdr.
-- 18 lip 2013, o 11:21 --
Widzę że nikt nie jest w stanie mi pomóc...
_________________
NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095
Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720