Dzisiaj jest 18 maja 2024, 3:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2013, 10:41 
*

Rejestracja: 09 sie 2011, 21:54
Posty: 14
Pojazd:
Witajcie :wink:
Jestem na zakupie modułu do mojej Agilitki. Po pierwsze chciałbym się dowiedzieć od kogoś doświadczonego, jak rozpoznać na 100% jaki mam typ modułu. Agility z roku 2006.
Przeglądając sklepy i aukcje natrafiłem na wiele modułów. O jednych ludzie piszą lepiej, innych gorzej.
a) http://allegro.pl/modul-c-d-i-odblokowany-kymco-4t-i3404079176.html - ten nie widzi mi się, jakiś tani i pewnie zaraz się przepali,
b) http://allegro.pl/modul-odblokowany-kymco-4t-agility-vitality-036-i3357340120.html - nad tym się zastanawiam, ale nie wiem, czy ta regulacja to jakaś bajka, co w ogóle nie zadziała (i po co ona jest ? podobno można więcej szkody niż pożytku tym uczynić), ktoś pisał, że po roku się przepalił oraz nierówna praca silnika,
c) http://allegro.pl/modul-zaplonowy-do-kymco-sym-4t-zasilane-dc-i3369862801.html - ten wygląda jak AC do chińczyków, boję się go, że jakiś syf jest,
d) http://www.scooterkingz.pl/modul-odblokowany-cdi-skz - ten wydaje się dobry, pytanie jak z jego wykonaniem (czy nie przepali się ?),
e) http://www.rooader.pl/?k=katalog&w=&szukaj=&BI=7&BI_porc=6&x=a&d=352&d1=4&d2=&d3=&lg=&ob=&od= (tutaj są dwa do Agility, nie da się w nie wejść, dlatego cała strona)
e.1 ) 42zł - pewnie od chińczyków nie najlepszej jakości,
e.2 ) 150zł - oryginalny od Kymco - odblokowany (kupiłbym go, ale jak moduły za 300zł od Naraku przepalają się, to szkoda by mi było tych 150 zł wydać na coś, co i tak się spali.

Przepraszam, że tak dużo tego :mrgreen: ale naprawdę jest wiele modułów i ciężko coś wybrać. Z tych co podałem każdy jest w moim zasięgu cenowym, ale najbardziej skłaniam się ku SKZ. Co Wy o tym sądzicie ?
Z góry dzięki za odpowiedzi :lol:

PS Zastanawiam się, czy nie odblokować modułu metodą Piórka, ale boję się, że jak się przepali to zostanę bez niczego. Gdyby ktoś jeździł na rozciętym module tą metodą, mógłby się tutaj wypowiedzieć, jak chodzi sprzęt (obroty) i czy się nie przepala/grzeje. Ogółem, czy ta metoda jest skuteczna i bezpieczna, ale potwierdzona długą i bezawaryjną jazdą :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2013, 14:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
arekini pisze:
PS Zastanawiam się, czy nie odblokować modułu metodą Piórka, ale boję się, że jak się przepali to zostanę bez niczego. Gdyby ktoś jeździł na rozciętym module tą metodą, mógłby się tutaj wypowiedzieć, jak chodzi sprzęt (obroty) i czy się nie przepala/grzeje. Ogółem, czy ta metoda jest skuteczna i bezpieczna, ale potwierdzona długą i bezawaryjną jazdą :cool:


Moduł będzie Ci tak samo "grzał" jak i przed odblokowaniem. U mnie wsio działało przez kilka lat, przy rożnych cylindrach, różnych obrotach i wszystko był oki ;) Stopniowo nacinaj żebyś za daleko się nie wciał i będzie ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2013, 16:04 
*

Rejestracja: 09 sie 2011, 21:54
Posty: 14
Pojazd:
dzięki, po powrocie z wczasów postaram się zrobić ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy