Dzisiaj jest 27 cze 2025, 0:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 paź 2009, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Chce wsadzic w swoje dziecko nowy tłumik. Ale nie wiem jaki.
Moze mi cos polecicie?
Szukam czegoś w miare taniego ale z efektem ;D
Da mi to v-max?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2009, 13:29
Posty: 180
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
nie wiem czy da ci coś tłumik w 4t, to nie jest 2T!!! ale moesz dać standard TecNIgaS next-r




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Super,9/75487




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
strus15.943 pisze:
nie wiem czy da ci coś tłumik w 4t, to nie jest 2T!!! ale moesz dać standard TecNIgaS next-r


Naucz się pisać i trochę myśleć ... przede wszystkim wyluzuj z wykrzyknikami ;/ .

Jeżeli chodzi natomiast o tłumi to nic tobie nie da . Chyba ,że serie pozbawisz wkładu to wtedy mocny basowy dźwięk ale jak cię pały zatrzymają to masz przechlapane :D




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Na innym forum byl opis dzialania silnikow 4T i pisalo tam tak: Tuning silnikow 4T ogranicza się właściwie do odblokowania modułu, oraz zmiany wydechy, lub rozwiercenia go, zmiany silnikowe to zazwyczaj zmiana przylegania zaworow oraz ostre walki rozrządu i kute tłoki z korbowodami, niestety to juz są duże koszta, w silnikach 4T i 2T biegowych do stuntu nalezy zmienic przedewszystkim zębatki duża z tylu mała z przodu i mocny najlepiej zakuty łańcuch oringowy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
A doczytałeś ,że to forum to o silnikach 600cm3 +++ a nie 50cm3 :) ? Ogólnie zasada jest taka ... od 50cm3 do 240cm3 panuje silnik 2t Ponieważ ma tone mocy i dość gwałtownie tą moc przenosi .. powyżej 240 cm3 ten silnik jest strasznie nie opłacalny w utrzymaniu . A teraz 50cm3 w 4T .. W 50cm3 słabiak jakich mało chodź ma dość dużą siłę pociągową dopiero przy pojemności 80-90-125cm3 zaczyna pokazywać co potrafi chodź 125cm3 w 4 suwie dla mnie jest nadal dość ospałe dopiero takie rzeczy jak tłumik i tym podobne rzeczy mają pierwszeństwo jak taki 4 suw ma pojemność powyżej 600cm3 . I właśnie dla tego do moto powyżej 250 cm3 montuje się tylko 4suwy ;).

Z tego co wiem to kolega ma tam w super8 wsadzony cylek 90cm3 i tylko to ... Jeżeli jest to kit Naraku to można do tego jeszcze wsadzić sportowy rozrząd i dopiero później zacząć próbować dobierać wariator i sprzęgło . Jeżeli silnik będzie wykazywał tendencje do ostrego przyśpieszania ale na v/max będzie kiepsko to polecam wsadzić większe przełożenia malossi do przekładni i wtedy pozostanie ostateczna regulacja napędu co powinno przynieść oczekujące efekty ;). Wszystko oczywiście powinno być robione z głową ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 6:55 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
ogolnie to jest scooter-*****.com cxyli o sqterkach ;D
A po drugie ogolnie to mam 90ccm
jezeli tlumik mi nieda nic to jakgo rozwiercic zeby byl ten basowy pomruk?
i co jeszcze dac zeby v-max wzrosl?

edit.

cylek jest pollini wrazie co ;D




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 19:20 przez KrysteQ, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... 6e916a9db4

Takie coś masz wsadzone ? Jeżeli tak to najpierw by pomogła wymiana głowicy i wałka rozrządu na coś do tego cylka bo jeżeli masz standardową głowicę to raczej więcej właśnie tracisz na kompresji i na samym dostarczaniu mieszanki niż na cylku . Później byś musiał jeszcze ostatecznie wyregulować napęd i wtedy to coś powinno dać ale w 4T dużo tobie nie obiecuje :|

Teraz o tym basowym pomruku ... Znam gościa który w quantumie wywalił cały ten wkład w seryjnym silencerze ... Gościu robił taki pogrom na ulicy ,że nie dało się z nim jeździć ale dźwięk był goodny ! :D. Natomiast wiercenie dziurek dużo nie daje i zazwyczaj jak się wierci dziury to gdzieś przy wylocie tylko nie zawsze uzyskasz taki bass ale bardziej pierdzenie więc też trzeba mniej więcej wiercić dziury w takich miejscach gdzie można to w razie czego zaspawać .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 19:28 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
mozesz mi podac dokladne nazwy czesci oraz jaka to czesc i do czego oraz ceny bo musze przygotowac rodzcow na swieta ;D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
No to jak już tak przygotowujesz starszych na święta to może nie lepiej pomyśleć o nowym tłoku ;> ?

No to dam dwie oferty .. jedna z nowymi bardzo mocnymi częściami a druga do poprawienia lekko tego poliniego .

oferta 1 . :

Cylek+głowica 90cm3= http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... 3948309155

wałek = http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... 3948309155

+ jakieś tam pierdółki do regulacji i wariator + sprzegło

Oferta 2:

głowica = http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... f0ed6be9e8

wałek = http://www.racing-planet.pl/scootertuni ... 3ee215adf6


Sam teraz osobiście powiem tobie ,że z kumplem będziemy pakować do jego s8 4T tą pierwszą ofertę żeby dostał jakiegoś tam powera i jak już to wszystko poskładamy to pewnie wejdzie ten projekt na neta ale jak na razie jeszcze zimy nie ma więc zostaje nam na razie katowanie zgorszonej serii :D




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 19:45 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
hmm. z tego co widze to ten pierwszy cylek daje 4-5 krotny wzrost mocy. ja mam ok 7 koni czyli 7 * 4 = 28? to jest wedlug mnie w skuterku nie mozliwe. a cylek musze zmieniac? mam juz 90 ccm to nie mozna samego tloka i tego walka? bo troche duzy koszt tego wszystkiego.
jaki i ile wariator jakie i ile sprzeglo?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 19:50 przez KrysteQ, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 20:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Ten x4 wzrost mocy to od seryjnego 50cm3 ;). Ale znajomi z klubu mi opowiadali kiedyś jak na autostradzie ich taki gościu wymijał bzykał tak ,że aż miło później się okazało ,że miał coś mocnego wsadzonego powyżej 70cm3 :D. Ogólnie jeżeli chodzi o twój cylek to z przykrością stwierdzam ,że to jest tylko 81 cm3 a nie 90 cm3 . Jak chcesz więcej km/h to trzeba by było zmieniać cylek chodź w sumie wymiana głowicy i wałka już coś sensownego powinna dać ;D . Wario i sprzęgło to zaczynasz kupować jak wsadzisz coś do tego silnika porządnego i będziesz wiedział na czym stoisz :mrgreen:




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Czyli głowice i wałek bym na święta wymieniał. Skoro już mi tak pomagasz to czy jeszcze mógł byś podać Nazwy i ceny tej w/w części?

edit.

tzn głowicy bo wałek już mówiłeś

w tym filmiku 1:14 koles ma tlumik zmieniony czyli chyba cos to daje

http://www.youtube.com/watch?v=vSsOPAhT ... re=related




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 paź 2009, 20:26 przez KrysteQ, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 20:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Ma tłumik zmieniony bo to niemiec i ma za dużo kasy a taki tłumik po za dźwiękiem nic nie daje ...

Link do głowicy masz w "ofercie 1: ~" Czyli jak tam zjedziesz ciut na dół to masz do wyboru tłok / cylek /uszczelki i inne duperele i tam pomiędzy tym powinna być głowica o tej nazwie = "Głowica sportowa NARAKU do cylindra 51 mm" i wtedy bierzesz tą głowice i ten racingowy wałek i w zimę to montujesz ;).




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2009, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 17:25
Posty: 24
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ok. Dzięki. Pomogłeś mi bardzo. W razie gdybym miał jakiś problem czy pytanie, będę wiedział do kogo walić :mrgreen: :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 6:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Spoko ;) . Jak coś to tam jeszcze jest gg wpisane :P




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 8:01 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
ogolnie jest tak:mam kymco s8 i nie oplaca sie ladowac w nieg okasy bo i tak nic nie daje :D lepiej zrobic A1 i kupic cos wiekszego...np ja kupilem honde shadow 125 i jestem happy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy