Dzisiaj jest 17 lis 2024, 11:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2013, 11:31 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Witam.
Dziś składam silnik na Malossi 70 Sport żeliwny.
Kupiłem też gaźnik Tec'a 17,5

Mam kilka pytań dot docierania.
Mój skuter na rolkach 5g ma muła przez cały czas, a na rolkach 4 wyje a nie jedzie. Więc najlepiej jest na rolkach 4.5 Czy na dotarciu mogę jeździć na mieszanych rolkach?.
Będę docierał na fullsyntetyku Castrol bo taki mi polecaliście :) W jakis proporcjach go dozować? Opinie na ten temat również są podzielne.
Nie mam obrotomierza, a wydech to Leovince ZX.
Jeszcze jedno pytanie, ile km będe mógł robić w ciągu jednej ciągłej jazdy? Czy np po 15 km się nie zagrzeje?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lip 2013, 12:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Mój kolega docierając Malossiego Sporta robił postoje co 10km, tak z ok 10 min na papierosa czy coś. :P




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 13:42 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Miał AC czy LC?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 14:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
LC, przez pierwsze 100 km robił dużo postojów na początku co 5 km, potem co 10, i jak miał ponad 100 to potem już rzadziej, ale robi je do tej pory a przejechał już 600 km robi ok po 20 km.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2011, 18:27
Posty: 154
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Rolki można mieszać i nie szkodzi to silnikowi ale różnicą 0.5g Czyli: Możesz zmieszać np; 3,5g z 4g albo 4g z 4,5g itd...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 2:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Najlepiej jeździj w trasy gdzieś, nie po mieście. Lepsze chłodzenie jest, a co do postojów to nie trzeba robić, chyba że właśnie jedziesz gdzieś dalej to co 20-25km możesz sie zatrzymać na 5-10 minut




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 3:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Rób mieszankę najlepiej 1:45 a przerwy to zależy gdzie jeździsz - jak po mieście to co 5-10km a jak gdzieś w trasę to co 20-30 nie katując go na wysokich ciągle
Jak masz LC to po prostu nie przegrzewaj go i będzie spoko ciągle :)

-- 25 lip 2013, o 03:05 --

tfu, mieszankę 1:25 .. pomyliło mi się i powiedziałem na odwrót :D




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 14:01 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
mieszanka 1:25?
Będe jeździł na full syntetyku 1:40 nie wystarczy? albo 1:30 :) nie słyszałem o takim dawkowaniu 1:25

Mam AC będe jezdził w trasy ok 20km, tzn pierwszy dzień będe robił trasy po 5 km aby już chociaz troszke dotrzeć cylek, a później będe dojeżdżał do pracy

Najgorsze jest to że nie mam termometru, i nie wiem jaka temperatura jest w silniku.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 14:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
1:33 zalecenie producenta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 14:57 
**

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:48
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Aerox malossi 70
1:35 bedzie najlepiej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 15:10 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Zastosuje się do 1:33 :)
Wgl pierwsze 100km nie przekraczać 40 km/h tak?
a po ilu będe mógł już troszke dawać w palnik? Tzn rozumiem że obroty ciagle zmienne, ale już tak troszke szybciej przez dłuższy czas to od ilu km ? :P




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 18:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zalecałbym ostrożnośc z tym dawaniem w palnik przy docieraniu na full-syntetyku,ponieważ ma tkzw większy poślizg, a poza tym żeliwo dociera się powoli i długo ,docieranie trwa 800-1000km, ale warto . W dziale "zrób to sam" masz temat na temat docierania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 14:56 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Więc tak, nie zakładając nowego tematu, przy docieraniu skuter strasznie dużo mi pali średnia prędkość z jaką jadę to 40-50km/h czasem przegazuje do 60.

Do pustego zbiornika wląłem równe 5l + 150ml oleju full syntetycznego
zrobiłem ok 40km a w zbiorniku już mało paliwa, jakiś litr został może 2 :)

Dodam że troszke pluje paliwem z wydechu, bo jak trzymam chwile rekę to sa ślady paliwa

Co z tym zrobić? Gaźnik Tec Eco 17,5 Dysza 90 a iglica już nie pamiętam ale chyba 2 zabek od końca iglicy ( czyli opuszczona o 1 ząbek? sorki ale nie wiem kiedy jest opuszczona a podniesiona tzn tych pojęć nie ogarniam )




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2013, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
mniejsza dysza + regulacja gźnika.
patrz na kolor świecy ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 11:48 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Mam dysze o 10 mniejszą, da rade? Bo spalanie troszke duże, 80 aż tyle zmieni spalanie?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
t2 samo w sobie dużo pali a po zwiększeniu pojemności seryjnej 50cc jeszcze więcej więc nie ma co się dziwić. Zmniejsz dysze, zobacz jak będzie na tej dyszy o 10 mniejszej + jak ori filtr to załóż go ( jeżeli masz teraz stożek )




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 18:43 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Filtr jest seryjny, włożyłem tą o 10 mniejszą, świeca już nie pamiętam jak ostatnio wyglądała, ale chyba jest bardziej sucha...
Nie moge go jeszcze gazować, a przy takich niskich prędkościach z świecy chyba duzo nie wyczytam?

Mimo to spalanie nadal jest duże. Patrząc na licznik po 10 km wskazówka o dużo się obniżyła.

Czy regulacja samymi dyszami pomoże?

Muszę włożyć dużo mniejszą?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 19:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Tu nie chodzi tylko o to czy świeca jest sucha czy mokra a o sam kolor ( powinna być taka kawa z mlekiem, wtedy masz dobrze wyregulowaną mieszankę )
Sprawdź iglicę na którym masz ząbku i spróbuj obniżyć iglicę czyli ząbek up




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 20:19 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
rellanium, Dobra sucha czy mokra nie gra roli, ale na poprzednim gaźniku i cylku była kawa z mlekiem, a teraz jest czarna

Gdzieś wyczytałem że iglica zmienia wartość spalania w małych ilościach, a tutaj rozchodzi się o większą stawkę.
Czy znalazłem złe informacje?

Iglice mam na 2 ząbku, od góry ( chyba góry nie wiem jak to się odnosi do tych wartości góra/dół ) ale jest na 2 zabku.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy