Dzisiaj jest 08 maja 2024, 2:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lip 2013, 10:37 
*

Rejestracja: 29 lip 2013, 10:26
Posty: 2
Pojazd:
Witam.
Mam zamiar zakupić w najbliższym czasie enduro z silnikiem AM6. Proszę abyście odpowiedzieli w punktach na moje pytania:

1. Na co zwracać uwagę przy zakupie (konkretnie np. czy gdzieś nie stuka, nie ma luzów itd.)?
2. Jaki przebieg jest "bezpieczny" abym nie musiał przeprowadzać remontu miesiąc po zakupie?
3. Po jakim przebiegu (średnio) należy przeprowadzić remont i co najczęściej się psuje?
4. Jakieś inne mądre rady dot. zakupu? :)

Z góry WIELKIE dzięki za każdą odpowiedź :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lip 2013, 11:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
1. stan łańcucha, zębatek (ile zostało naciągu)
czy lagi nie pocą , czy z silnika nic się nie sączy, czy wydech szczelny, czy łożyska główki ramy bez luzów (mocno przedni hebel i pchaj przód tył - jak luzy to bedzie stukać), stan kolcków hamulcowych, czy tarcze progów nie mają, czy łądnie się wkręca i schodzi z obrotów, czy dobrze czuć rezo, ogółnie czy moc ma, czy sinik nie grzechocze,

2. nie patrz na przebieg tylko na stan

3. nie ruszane am6 ok 30-35k km

4. stuki silnika sprawdzaj na wciśniętym sprzęgle ( w am6 kosz stuka bez wciśniętej klamy - norma)
nie napalaj sie na pierwsze co obejrzyj, obejrz kilka i wybierz najlepszą cena/stan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 12:16 
*

Rejestracja: 29 lip 2013, 10:26
Posty: 2
Pojazd:
Ok dzięki :) Może jeszcze ktoś coś doradzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 12:51 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
wiekszosc motorow ma przebieg krecony. Najwazniejsze to stan walu i skrzyni biegow. Am6 nie powinno wibrowac. Pogazuj go na luzie. Biegi nie powinny wyskakiwac. JEzeli beda problemy z redukcja szczegolnie z 2 na 3 i z 2 na 1 to jest to raczej normalne bo am6 juz tak maja ze skrzynia jest gowniana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 21:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Tak. pisze:
wiekszosc motorow ma przebieg krecony. Najwazniejsze to stan walu i skrzyni biegow. Am6 nie powinno wibrowac. Pogazuj go na luzie. Biegi nie powinny wyskakiwac. JEzeli beda problemy z redukcja szczegolnie z 2 na 3 i z 2 na 1 to jest to raczej normalne bo am6 juz tak maja ze skrzynia jest gowniana.



pierwsze słyszę że z 2 na 3 jest REDUKCJA

i tak w ogóle to z 2 na 3 jak jest problem to to już jest defekt skrzyni begów

wyskakiwać to może z 1na 2 albo z 5 na 6 (2 luzy są w am6), a jak bedziesz za słabo wbijał to wgl Ci każdy może wyskoczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 22:56 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
No i po co sie przyczepiasz do takich pierdol? Logiczne, ze mi sie pomylilo, a jak mam sie przyczepiac to biegi raczej WYSKAKUJA w dol a nie w gore. Ostatnio rozbieralem skrzynie i byla nowka, wiec zadnego defektu raczej nie bylo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:34
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Tu jest fajny film :) http://www.youtube.com/watch?v=s87gCJPrDfY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy