Dzisiaj jest 23 lis 2024, 13:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2013, 18:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Witam. Mam problem z moją tzr 125. Silnik taki sam jak w dt i innych. Problem polega na tym ze na luzie motocykl wkręca sie do 13 tys czyli max. W trakcie jazdy na 1 biegu do 10 tys a na 2-3-5 do max 7.5 tys. Wie ktos co może być przyczyną ze sie dusi? Zaworu wydechowy mam odłączony. Gaźnik 28mm Mikuni, dysza główna 210, filtr oryginalny. Motocykl nie trzyma tez wolnych obrotów. Dodam ze mam nie oryginalną śrubkę od składu mieszanki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 lip 2013, 8:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeżeli jest to 125 to z jakiej racji silnik jest taki sam jak w innych am6?




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 9:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
PikACZU94, poważnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 10:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
skolsik13 pisze:
PikACZU94, poważnie?



poważnie , am6 jest tylko 50 ccm, ty masz silnik Yamahowski




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 17:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
seb94, ja to wiem :) silnik który mam to 4DL, a to było pytanie retoryczne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 18:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
skolsik13 pisze:
seb94, ja to wiem :) silnik który mam to 4DL, a to było pytanie retoryczne



a to ok, nie wyczaiłem ironii :P


co do problemu to ja strzelam w dysze - sporo za duża, spróbuj kawałek bez filtra (pończochę załóż na wlocie do gaźnika)

mieliśmy to samo z kumpel w rs 125 tylko ze tam sie okazało że ssanie non stop włączone było - nie odbijało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 22:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
A u mnie bez ssania nie odpala nawet jak ciepły:D dysza jest originalna i taka powinna byc i ja juz nie wiem co mu jest. Moze jakies przebicie na wn




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sie 2013, 21:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
skolsik13 pisze:
A u mnie bez ssania nie odpala nawet jak ciepły:D dysza jest originalna i taka powinna byc i ja juz nie wiem co mu jest. Moze jakies przebicie na wn



ale spróbować bez filtra możesz kawałek - nic się nie stanie

moim skromnym zdaniem ta dysza jest za wielka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy