Dzisiaj jest 26 lut 2025, 7:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2013, 14:05 
*

Rejestracja: 01 mar 2012, 14:58
Posty: 138
Pojazd:
witam mam pytanie poniewaz do mojego piaggio wlozylem cylinder motoforce 70 nowke.Lecz zdziwilo mnie to ze nie ma on mocy start jak przy 50 ,a nie chcialem jezdzic szybciej niz 40-50km h bo wiadomo na dotarciu czasami tez lubial sobie strzelic kompresja wiec pomyslalem ze cos jjest nie tak ,rozebralem cylinder i co sie okazalo ze nie zwrocilem uwagi a tlok bym zamkami do dolu i pekly w obu pierscieniach zamki i brakuje okolo pol lub nawet centymetra pierscienia zeby sie zamknal do konca w cylindrze.
PYTANIE BRZMI czy tak wolno jezdzil przez to ze tlok byl zalozony na odwrot?
przejechalem 50km z odwrotnie zalozonym tlokiem .. :DDD




_________________

| |
| |
| |
| |
|_______|


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lip 2013, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Nie wolno tak jeździć i ogólnie przez taki brak kawałka pierścienia i tak ubywa Ci kompresja, ponieważ ma ogromy prześwit.
1mm do bardzo dużo, a co dopiero 1cm :D
Tłok montujemy strzałką w kierunku wydechu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 22:33 
*

Rejestracja: 01 mar 2012, 14:58
Posty: 138
Pojazd:
f5




_________________

| |
| |
| |
| |
|_______|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 23:09 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
ciekawe czy już przytarłeś cylinder




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 15:46 
*

Rejestracja: 01 mar 2012, 14:58
Posty: 138
Pojazd:
1 rysa sie zrobila gdyz wypadl zamek z tloka pomijajac ta ryse jest jak nowy xD




_________________

| |
| |
| |
| |
|_______|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Jeśli jest rysa, to nie jest nowy i nadaje się do szlifu, albo i nie nadaje :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 17:18 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
rysa wyczuwalna palcem?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Napisał że mu wypadł, wyobraź sobie wielkość zamka i spróbuj to wpasować pomiędzy gładź cylka a tłok.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 20:07 
*

Rejestracja: 01 mar 2012, 14:58
Posty: 138
Pojazd:
noo gruba rysa i dosc dluga ale po zamontowaniu i tak bardzo ladnie jezdzi :P




_________________

| |
| |
| |
| |
|_______|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 20:08 
*

Rejestracja: 31 lip 2013, 19:18
Posty: 1
Pojazd: Simson sr
Witam jestem tu nowy i moim zdaniem nie strzałka jest ważna na tłoku ale to żeby zamki nie nachodziły się na kanały ssący i wydechowy w cyklu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2013, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Jesteś nowy nie tylko tutaj, ale najwidoczniej w temacie motoryzacji.
Strzałka wskazuje zawsze kierunek wylotu spalin, czyli kierunek wydechu i ma ogromne znaczenie w przypadku odwrotnego założenia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 7:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
skąd wy sie ludzie bierzecie żeby odwrotnie tłoki zakładać? bez pierścieni jeździć ? jeśli zamek wypadł to możesz sie już z tłokiem pożegnać i z cylkiem pewnie tez bo wątpię żeby szlif na to wydał




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 18:23 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
Kup pierścionki, zakładaj i jeździj. Pojeździ krócej niż powinien ale jeździł będzie :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Jeździć bez zamka ?
Dobra rada, brawo poziomu IQ.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 18:41 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
Nie doczytałem tego akurat. Nawrzucać to podstawa, prawda?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 19:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
Mateo87 pisze:
Witam jestem tu nowy i moim zdaniem nie strzałka jest ważna na tłoku ale to żeby zamki nie nachodziły się na kanały ssący i wydechowy w cyklu



brawo. długo nad tym myślałeś ?

teraz to ten cylinder się w dupę nadaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy