Dzisiaj jest 07 sie 2025, 0:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:26 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Witam wszystkich. Otoz zakupilem caly set sport. Cyl malossi sport yasiek r wal itd. I teraz mam taki problem. Na cylku zrobione mam gdzies z 40km. jest caly czas docierany. Ale co mnie zaciekwalilo to bardzo wysoka tempertaura. Nie wazne jak rpzyspiesze czy wolno czy szybko wzrasta taka sama skala. Max 86 stopni i wiecej nie chcialem bo szkoda cyla nie chcialem rpzegrzac. jesli natopmiast odpuszcze gaz jade rowno spada nizej. Ale tez jest w graniach 75+. To mnie zastnawia. Bo kazdy kolega na racingu. ma temperatura max 70 stopni. A ja na sporcie 86.. Wiec cos jest nie tak. Jakies rozwiazanie ? Dodam ze obieg jest. W glowicy nie ma termostatu wiec ciecz plynie caly czas. Weze sa cieple obie strony chlodnicy tez. Wiec w czym problem. Myslalem nad zastosowaniem tej pompy ssp. +40% ale nie wiem czy jest sens czy cos to da. Oraz chlodnicy przeplywowej. Pomocy. z Gory dziekuje pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sie 2013, 21:32 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Dokładnie sam posiadam dosyć mocnego racinga w roxie i z chłodnica przepływową i pompą ssp +40% osiągam w gorące dni tak jak dzisiaj max 68-72 stopnie . Problemem u Cb może być to ze masz zbyt małą dysz ,kijową regulacje, może chłodnica z wężami zapchana lub nie odpowietrzyłeś układu .




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:34 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
dysze mam 82 aktualnie. Nie zapchana nie jest. Bo wszystko plynie uklad odpowietrzony. A mowisz ze daja cos te chlodnice przeplywowe i pmpa ssp. ? Ale co ma wspolnego ilosc mieszanki paliwowej do chlodzenia ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:41 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Ilość mieszanki paliwowej dokładniej , chodzi ci o proporcje paliwa do oleju np w racingu stosuje sie przeważnie 1 :40 , w bardziej wysilonych 1:33 a w seri 1:50




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:46 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
aktualnie na dotarciu leje 1:33 ale dysza i stan mieszanki co ma wspolnego z chlodzeniem. Bo nie kminie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:51 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Chodzi o to że przy zakładaniu coraz większego gaźnika chłodzenie silnika od środka trochę się polepsza , dostaje wiecej mieszanki która wiadomo troche zmienia temperaturę , dostaje więcej powietrza oczywiście po regulacji .No co do dysz to ja nie odczułem dużej różnicy w temperaturze silnika gdy przy regulacji zmuszony byłem zalożyć dysz o 10# mniejszą




_________________

Jazda


Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 21:52 przez sebastian18vega, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:51 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
to jaka dysze polecasz? Ste malossi yasiek r gaznik 17.5 i stozek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:53 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
Szczerze nie mam pojęcia gdy dawno temu miałem jeszcze seryjnego roxa z Yasuni R, 17,5 gaznikiem i wariatorem sport pro to smigałem na dyszy 75. To w twoim przypadku może 82 cos koło tego




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:55 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
i taka jest 82.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 21:58 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
A na tej dyszy regulowałeś gaźnik ?masz stożek?




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 22:02 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Tak stozek jest. Regulowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 22:10 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
spróbuj może z tą pompą ssp mi ona tak naprawdę sporo dała i oczywiście lans :P




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 22:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Cyl poziomu racing jest alu, a ten Twoj sport żeliwo. On gorzej temp odprowadza. Miej to na uwadze.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sie 2013, 22:21 
**

Rejestracja: 09 paź 2010, 19:07
Posty: 305
Pojazd:
To fakt ;)




_________________

Jazda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 6:24 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Hm. Czyli najlepszym rozwiazaniem bedzie zakupienie pompy ssp i chlodnicy przeplywowej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 6:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Na pompie SSP będzie lepiej. Chłodnice jak chcesz to możesz kupić ale moim zdanie wystarczy sama ssp.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 6:42 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Okeey. No bo troche sporo stopni lapal az 86.. i przestalem ustalem. A jeszcze takie pytanie jak powinny byc weze podlaczone w pompie. dol to idacy od chlodnicy a gora idacy do cyla ta?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 6:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Górny z pompy do cylindra a dolny do chłodnicy.




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2013, 10:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Patrykcrazys pisze:
Górny z pompy do cylindra a dolny do chłodnicy.


Ja mam odwrotnie i śmigam.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2013, 9:35 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Jaka jest optymalna temperatura cylindra zeliwnego doj akiej sie nagrzewa..

-- 4 sie 2013, o 09:32 --

a czy dobrym rozwiazaniem po prostu bedzie dostawienie drugiej chlodnicy?

-- 4 sie 2013, o 09:32 --

a czy dobrym rozwiazaniem po prostu bedzie dostawienie drugiej chlodnicy?

-- 4 sie 2013, o 09:35 --

a czy dobrym rozwiazaniem po prostu bedzie dostawienie drugiej chlodnicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy