Dzisiaj jest 17 lis 2024, 4:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2013, 5:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2011, 15:56
Posty: 133
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd: Lambros
Mam problem z moim nowym skuterem - Inca
Lambros Se z przebiegiem ~950 km. Na
zimnym silniku to po prostu full pakiet - rusza
od 4000 rpm ( wolne obroty trzyma przy 1000
rpm) i rowno ciagnie do konca ( 8000 - 8500
rpm) wtedy potrafi sie rozpedzic do 83 km\h
przy naprawde fajnym przyspieszeniu.
Problem polega na tym, ze po rozgrzaniu
silnika jest coraz gorzej. trzyma wolne przy
2000rpm, rusza od 3000rpm i ciagnie do
6500- 7000rpm, wtedy juz przyspieszenie
znaczaco spada i v max tez do 70km\h. na
starcie musze sie odpychac noga zeby ruszyl,
dopiero jak wejdzie pow.4000rpm to czuc ze
jedzie.
Jest odblokowany i ma zalozony wydech
Newstar czy jakis tam, chinski z allegro ponoc
sportowy.( z takim go kupilem).
pomozcie rozwiazac problem ;)
Mam jeszcze podejrzenia ze sie grzeje, wydaje
mi sie ze silnik jest za cieply ( sprawdzajac na
dotyk po jezdzie) w porownaniu do starego
skuterka (yamahy rex).
Odpala na dotyk, lub za pierwszym kopem. Na
zimnym kopci jak normalny 2suw.

-- 3 sie 2013, o 05:42 --

pomoze ktos? :)




_________________

Yamaha Rex Sport 70 --> Inca Lambros StuntEdition


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sie 2013, 8:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2012, 16:17
Posty: 196
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Runner 180
Imię: Karol
To normalne,że silnik kiedy jest zimny ma większego kopa a jak się rozgrzeje to ma tak jakby mniej mocy.U ciebie problemem może być np sprężyna centralna,która po rozgrzaniu się traci swoją twardość i przez to skuter ma muła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2013, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2011, 15:56
Posty: 133
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd: Lambros
A wiec tak, jutro jade do mech. aby sprawdzil kompre i bede pisal jaki wyszedl wynik. A druga sprawa, postawilem go na centralnej i wkreca sie do 9000 i troszke wiecej rpm. na cieplym silniku. Ale jak jade to ma mula na poczatku i sie wkreca max 6500rpm ( ostatnio jeszcze gorzej) ( v max dzis sprawdzalem to 60 - 65km\h) :/ A no i trzymalem gaz, jednoczesnie dodajac gazu i sie wkreca na obroty do 4000rpm. Sam nie wiem co to moze byc. :/

Jak bede na warsztacie to zdejme pokrywe przekladni i obczaje naped.

Tak wiec pomagajcie jak mozecie, prosze :) i czekajcie n ainfo ktore jutro napisze po powrocie od mechanika. ;)




_________________

Yamaha Rex Sport 70 --> Inca Lambros StuntEdition




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2013, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Sprawdź przekładnie, jak dla mnie to centralka traci swoje właściwości, a jeśli masz muła ze startu po nagrzaniu to sprężynki także. Dla pewności sprawdź stan ślizgów wariatora oraz kopert rolek.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2013, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2011, 15:56
Posty: 133
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd: Lambros
Tak wiec wrocilem od mechanika. Sprawdzalismy wszystko i powodem mula na poczatku bylo zle dostrojenie gaznika ( zle dobrana dysza) - wymieniona i mul znikl. Jednak to jeszcze nie jest to - dam sprezynki hebo niebieskie, ktore mam w garazu. Kompresje trzyma dobrze, wiec cylek i reszta jest w dobrym stanie. Jednak nie wchodzi powyzej 7500 rpm. ( na centralce ok. 9000 rpm - tak jak pisalem wyzej). Co moze byc powodem? Ogolnie slyszalem, ze inca ma inny ukad elektryczny ( prad staly czy zmienny, jedank innaczej niz pozostale skutery.) I ciezko jest z modulem do niego. A koles od ktorego kupilem sqter wymienil na modul taki zwykly do 2t odblokowany, ktorych pelno na allego. A gdzy skuter przekroczy prog 4500 rpm to zaczyna migac kontrolka ostrzegajaca o braku ladowania - rozladowany akumlator. Jak stoi i tylko przekrece kluczyk to wszystko jet ok. Myslycie ze to od tego modulu?

-- 18 sie 2013, o 20:30 --

F5 - Wymieniłem moduł na oryginalny i jest lepiej, tylko chyba ten napęd do mnie nie przemawia. Tak jak pisaliście możliwe że traci swoje możliwości :/ Patrzałem do środka i sprężyna centralna tak jak sprężynki sprzęgła są seryjne. Jedynie rolki są zmienione, ale nie wiem na jaką wagę. Co zrobić? - zmieniać na jakieś inne? Typu sprężyna centralna Malossi Biała/ Żółta i twardsze sprężynki np. Hebo Niebieskie? Czy co byście doradzili? POMOCY! ;)




_________________

Yamaha Rex Sport 70 --> Inca Lambros StuntEdition




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2013, 20:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Wymien centralke na seryjna ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2013, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2011, 15:56
Posty: 133
Lokalizacja: Żywiec
Pojazd: Lambros
ale mam właśnie seryjną ;)

-- 24 sie 2013, o 19:02 --

Temat do zamkniecia, wymienilem wydech i rolki na seryjne i problem znikl ;)




_________________

Yamaha Rex Sport 70 --> Inca Lambros StuntEdition




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy