Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilla RX
Post: 11 paź 2009, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Witam
Na wstępie chciałem się przywitać. W temacie jestem już z 10 lat ale teraz pojawił się nowy pojazd o którym mam średnie pojęcie. Miałem Derbi Predatora LC po kompletnym tuningu (wszystko co się tylko da ..) była rakieta ale jednak cross to zupełnie co innego.
Więc zaczynamy.
1. Mam w nim wciśnięty silnik (podobno :P ) 80cc Morini (i ma wyryty napis Malaguti) Od jakiego modelu to moze być? Chciał bym w ogóle wiedzieć co to za silnik...
2. Jakie powinien miec zębatki? Wiadomo, że to kwestia tego czego się oczekuje od pojazdu jednak ciekawi mnie to, że wariat jest tylko na 2 pierwszych biegach a 2 kolejne żeby zapiąć to trzeba naprawdę się rozbujać. Mam teraz 12z przód i 42z tył. Dodam, że da sie ją rozbujać bo na 3 biegu to (odczuwalna .. a prędkosciomierz jedyny jaki mam to ten wbudowany pod skalpem ;) jednak jest dosć dokładny) .. to ok 70-80km/h (jak nie więcej).
3. Co z wydechem do tego silnika? Jest tylko w cylinder wsadzona rurka, która jak dla mnie wiecej tłumi mocy niż odgłosów :P ... silniczek "pierdzi" jak szalony (w sumie fajny dźwięk) a nawet po mocnych katacg tłumik jest jedynie .. ciepły. Da sie dotknąć go i nie parzy. Tak być chyba nie powinno.
Jak dla mnie konieczna jest wymiana ukł. wydechowego. Czy jest tak na prawde? (i co byście polecili do tego silnika? )
4. Są problemy z wrzucaniem jedynki jak pojazd stoi (w jeździe wchodzi bez większych problemów). Co z zasady jest za takie wybryki odpowiedzialne? I od razu pytanie. Będę zmieniał płyny. Jaki olej do skrzyni?

Przepraszam za takie ... z choinki urwane pytania. Jak bedzie chwila to cyknę fotkę czego trzeba itd. Za wszelką pomoc serdecznie dzikuję.
P.S nie ma nikt używanej tylnej opony 18" w bdb stanie na sprzedaż ;) ??
Pozdrawiam
Artur


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 12:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
No nikt nie wspomoże? Panowie.. wiem, że ktoś zna odpowiedź na któreś z tych pytań ;)
Załączam (raczej słabe) fotki pojazdu, silnika..
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 12:30 przez ALPAq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 16:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Nie denerwuj się. Ludzie tez chcą miec wolny weekend, a w poniedziałek od rana tez mało kto siedzi w domu. Jak by tu ktoś czekał na twoje pytania, to byłoby to pewne za opłatą. No i nie pisz postu pod postem.

1) nie wiem, nie siedzę w takich małych pojemnościach;
2) jak wyżej, zależy od silnika;
3) dyfuzor i końcówka wydechu może nie są złe jeśli chodzi o typ, ale może są zupełnie nieszczelne i nad tym by trzeba popracować, bo wymiana to droga zabawa (w przypadku tego sprzęcika zupełnie nieopłacalna);
4) jeśli sprzęgło "ciągnie", czyli nie rozłącza do końca, to właściwie usterka namierzona. Nie wolno tak jeździć, bo rozsypiesz skrzynię, a do tego silnika nie wiem czy tak od razu znajdziesz drugą. Jeśli to nie sprzęgło, to prawdopodobnie tej drugiej skrzyni już musisz szukać;
5) opona używana - na allegro cię zabanowali?? zwróć uwagę czy bezdetkowa czy nie.
6) olej ściśle według zaleceń książki serwisowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 16:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Po pierwsze ja się nie denerwuje .. po prostu przyzwyczajony jestem z for samochodowych uzyskiwać odpowiedź zanim jeszcze skoncze pisać pytanie ;)
Po drugie ... też mi wiele nie pomogłeś.. Z resztą nie musisz być nie miły.
Opona dętkowa oczywiscie .. książki serwisowej jak się domyślasz nie mam !! Zwłąszcza jak piszę, że nie mam pojęcia co to za silnik (bo nie jest oryginał z tego modelu..).
Sprzęgło nie ciągnie..
Wymiana wydechu nie jest mi straszna w żaden sposób.. a chodziło mi tylko o to czy takie łączenie wydechu z cylindrem jest właściwe (tylko pewnie sprężynki jeszcze się przydadzą..).
Ok tak czy inaczej dziękuję ;) I nie spinaj się tak :wink:




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 19:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Może chociaż tak mogę ci pomóc: dyfuzor łączy się z cylindrem bez śrób, na "kołnierz" i dwie sprężynki (oryginalnie w rx). No i powinien się nagrzewać do takie temperatury, przy której nie jest możliwe dotknięcie gołą ręką bez poparzenia, tak końcówki wydechu, jak i dyfuzor.


ps: po co kupowałeś motorower z tak rzadko spotykanym silnikiem? Przecież z góry było wiadome, że może być problem z serwisówkami i częściami, a na forach wyszyscy wywalą gały że takie cos w ogóle istnieje. Masz 64 odsłony i tylko ja z powodu mojego adhd zdecydowałem się coś napisać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 19:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
hehe bo ja to jestem ogólnie inny (zapraszam do linka z mojego podpisu :P )
Po co kupowałem? Bo miałem możliwosć zamiany mojej wyścigówki - Derbi Predatora LC po full tuningu na crossika + konsole. Konsola jak konsola ... ale cross mi przydatny jest bo i tak na skuterze już nie jeździłem wcale przez ponad 2 lata.. A mieszkam teraz pod miastem to mam się gdzie wyszaleć na tej pierdziawce, z której jestem bardzo zadowolony :) ..
Silnik może i rzadko spotykany ale chodzi o to że ... nawet o rzadko spotykanym silniku można się coś dowiedzieć a tu jak na razie nic ;) Ale mi to nie straszne.. Jak do samochodu wszystkie części z USA moge ciągnąć to i z RXem sobie poradze :] potrzebuje tylko odrobinę pomocy od osób, które miały stycznosć z tym modelem. Chodź by w kwestii zębatek, oleju itd.

Wracając do wydechu.. hmm u mnie jest normalnie wcisnięty w ten kołnierz jednak nie ma sprężynek - moze to przez nie się nie nagrzewa na maxa? W takich warunkach to pojazd traci moc, wydech się zapycha itd...

Dziękuje za pomoc :)




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 21:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Daj spokój, nie wyjeżdżaj z tym dziękuję bo za duzo rzeczywiście nie napisałem. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz: jeśli jestes starszy od dzieciarni, która tu pisuje (nie licząc mnie, emeryta), to po jaka cholere kupowałes TAK MAŁĄ POJEMNOŚĆ?? Mieszkasz poza miastem, więc nawet jeśli nie masz kat.A możesz sobie szaleć na crossach, enduro i czym tam da rade wymyśleć. No ale nie chcę byc wścibski.

Nie wiem czy ci się spodoba to co napiszę, ale moja propozycja rozwiązania twoich problemów jest taka, żeby jednak tym razem pójść na łatwiznę i sprzedać tego rx-a. To nie jest caddy żeby nie można było znaleźć u nas porządnego egzemplarza.

Jeśli chodzi o silnik minarelli am (oryginalny w aprilii rx), to takowy rozbierałem i w tym temacie mogę ci coś podpowiedzieć. Zębatka zdawcza powinna mieć od 11 do 13 zębów, tylna juz nie pamiętam, ale jakoś tak 48-50. Być może bolączką twojego pojazdu jest ciut za mała tylna zębatka. User manual do rx jest do ściągnięcia w wersji ENG po wpisaniu w google.

Sprężynki wydechu możesz zastąpić drutem tymczasowo. W tym miejscu wydech powinien być wyjątkowo szczelny, bo ma to bezpośrednie przełożenie na osiągi. Dalej również musisz zadbac o szczelność, to nie czterosuw, że im "wolniejszy" tym lepszy. A nagrzewa się nie poprzez styk z cylindrem, a od temperatury spalin. Może to świadczy o ewidentnej nieszczelności.. no ale na to pytanie to już ty musisz odpowiedzieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 21:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Dziekuje bo chociaż spróbowałeś pomóc :P
Po cholere 80cc?? po to, żeby dobrze nauczyć się odruchów w terenie i dokładnie techniki a wbrew pozorom jak się przepnie z 2 bieg to ten RX jest straszna rakietką :) (ma tylko 4 biegi .. co mnie dziwi) .. jedyne co mnie tu ogranicza to łysa tylna opona, któa po prostu traci przyczepność (ktoś chyba jeździł na niej po asfalcie).
Nie chce jej na razie sprzedawać. W sumie nie o to chodzi - to ma być wyłącznie moja zabawka a jak mi zabraknie mocy to mogę wsadzić silnik z RX 125 i dalej się cieszyć jazdą.
Odnośnie tylnej zębatki właśnie też mi się tak wydaje. Wsadzę 48 i zobaczę co będzie
Dalej wydech - dziwi mnie jak to ma być szczelne jak jest wyłącznie wetknięty w otwór w cylindrze (i ma odrobinę luzu). Będę musiał nad tym popracować :]
Ok poszukam user manuala chodź pewnie dużo mi nie pomoże w kwestiach związanych z silnikiem.
Pzdr

edit

Mam po Hiszpańsku :P .. może coś zrozumiem. Podaje zębatki 11 przód i 51 tył dla seryjnej RX z 6 biegami.. Co nie zmienia faktu, że coś w podobiu powinienem mieć. Zapodam sobie na początek 50 zębów na tył i zobaczymy jaki rezultat bo teraz w terenie 3 bieg to mogę wrzucić tylko na prostym odcinku i to i tak dopiero jak sie mocno bujnę na 2.
A olej do skrzyni podają SAE 75W-90
Tak czy inaczej czeka mnie zakup: opony, zębatek, filtra powietrza (bo ktoś zrobił coś co przepuszcza jeszcze lepiej od stożka :P ), oleju do skrzyni i płynu hamulcowego :)
Będzie crossik jak ta lala ;)
OK tu jest wszystko dla potomnych: http://www.serviceaprilia.com/public/lu ... ?l=RX%2050




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 22:17 przez ALPAq, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 22:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
ALPAq pisze:
mogę wsadzić silnik z RX 125


Masz takie zdanie na ten temat, że nie wiem czy powinienem to pisać. Silnik z rx 125ccm nie jest włoski jak minarelli z 50, a austriacki (rotax122/123) i 125 to nie większa 50 tylko zupełnie inny motocykl. Z trudności można by wymienić np łańcuch po drugiej stronie, długość wydechu ze 125 który będzie wystawał, potrzebę przełożenia całej wiązki silnika wliczając w to np. zamontowanie czujnika stopki. Zresztą nie obraź się, pisałem to już obszernie kilku osobom kiedy miałem jeszcze zapał. Możesz sprawdzić w moich postach.

ALPAq pisze:
Dalej wydech - dziwi mnie jak to ma być szczelne jak jest wyłącznie wetknięty w otwór w cylindrze (i ma odrobinę luzu).


U mnie w minarelli wchodzi bardzo ciasno w cylinder, a sprężynki są wystarczająco silne aby to ścisnąć (w sumie oryginał). Ale to i tak włoskie wykonanie, w wuesce było przykręcane i to była gwarancja pewności. Ech.

ALPAq pisze:
Ok poszukam user manuala chodź pewnie dużo mi nie pomoże w kwestiach związanych z silnikiem.
Pzdr


Raczej z silnikiem nie, z resztą motorka - trochę. To przecież instrukcja obsługi a nie książka napraw. Jakby co pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Ok Ok. Zejdźmy z tematu silnika (co najwyżej chętnie się dowiem cóż to). Mi na razie wystarcza :) Ale dobrze wiedzieć, że rotax jest zupełnie inną konstrukcją (ktoś nie kompetentny powiedział mi wręcz odwrotnie).
A ktoś wie kiedy RX 50 zaczął być produkowany? Bo z tego co wiem mój to przełom 94 i 95 a info widze tylko o modelu 97 (i zębatkach 12/51 w nim ;) )




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 22:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Jest na pewno jeszcze instrukcja do rocznika '96, bo ja gdzieś nawet mam (chyba?). Z tego co pamiętam twój sprzet to chyba jeden z pierwszych roczmików. Wczesniej było produkowane tuareg z rv4. W przypadku minarelli i rotaxa nie musisz mi wierzyć - porównaj zdjęcia i serwisówki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Sprawdziłem od razu jak napisałeś o stronie, po której idzie łańcuch.. No ok.
Ściągne jeszcze serwisówke Tuarega może tam coś napotkam.
Równie dobrze może uda mi się jutro jakieś oznaczenia silnika zgarnąć to będą większe szanse na znalezienie czegoś w necie.
No Silnik z Tuarega też to nie jest bo mam jeden bieg więcej i to oznaczenie "Malaguti" (chodź na fotkach silnik tuarega jest bardzo podobny).
Pzdr




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2009, 23:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Coś mi chodzi po głowie, że tuareg miał rv3 i rv4 (chyba z innego forum mi się przeczytało...), gdzie cyfry w oznaczeniu mówiły ile jest biegów. Musisz jednak to sprawdzic sobie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2009, 13:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Hehe juz wiem co to za silnik.
Morini FM 01 .. coś tam Giraldoni. Znalazłem te oznaczenia na silniku i doszukałem się na włoskim forum, że gościu ma ten sam problem bo nie wie co to jest :P
Piszą mu coś tam o tłumiku Simonini (dla poprawienia pracy) i właśnie taki tłumik mam (jak dopatrzyłem się na końcu dyfuzora jest dziura tylko ktoś ją zakleił :twisted: Zalałem tłumik nitrem a jutro jak wywietrzeje to zaspawam).
Dalej o silniku - jak sobie włoski potłumaczyłem to nawet oni mają problem czy to jest 50 czy 80 (a wg. innych 75). Coś pisali o oznaczeniu Giraldoni 1 (50) i 2 (80) ale u mnie jest samo giraldoni. Kolejna sprawa. Do 1994r były te silniki 3 biegowe, od 1994 cztero tak jak mój.
Jak coś jeszcze wybadam to napiszę. Płyn chłodniczy zmieniłem..
edit
ooo. Mam napisa Giraldoni 1 ... hmm czyżby 50tka? Muszę się coś lepiej podpytać Włochów bo coś mi się nie wydaje ;)
Tu jest to forum: http://antiscooter.mastertopforum.com/1 ... sc&start=0

Jak by ktoś w przeciwieństwie do mnie znał włoski to był bym wdzięczny..




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Ostatnio zmieniony 13 paź 2009, 13:49 przez ALPAq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2009, 15:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Słuchaj, mam w domu katalog Motocykle Świata 1994, jak poświęcisz chwilkę, aby znaleźć w jakich dokładnie jednośladach był twój silnik montowany (o ile to silnik z tamtych lat), to może uda mi się dostarczyć ci kilku podstawowych danych. Ja próbowałem jakoś na szybko poszukać, ale widzę, że to jednak potrzeba chwilę poszukać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2009, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
No i tu jest pies pogrzebany bo właśnie nie mam pojęcia. Nawet cholera jasna nigdzie nic nie piszą o tym silniku. Dorwałem ogromny katalog części do jednośladów Heidemann i tam jedyne morini o jakich piszą z chłodzonych cieczą to: G304-G30, TA 50/GS
Znalazłem tylko takie dane w necie:
Morini F. Motori Fm...
50ccm
0,9kW bei 3900U/min
3-gang
7mm ansaugstutzen mit plastikring vergrößert auf 14mm
FM 01 zilinder
FM 61 Zil.Kopf
Dellorto SHA 14-12B
76dB bei 3900U/min

Tylko nadal nie wiem co z tym Giraldoni 1 i 2 .. heh dziwna sprawa z tym silnikiem :lol: Grunt, że na razie chodzi bdb .. i jak dla mnie na pewno nie jak 50cc ;)

Gdzieś na italiano forum dopadłem, że gościu pisał właśnie o silniku G304 lub G30 z cylindrem FM 01 (że taki ma) wiec to prawdopodobnie moze być któryś z tych silników.

edit
No i coś sie znalazło po w/w symbolach. np. taki kit: http://www.subito.it/kit-cilindro-franc ... 096961.htm
Gdzie wygląda identycznie jak mój cylinder i ma oznaczenie FM 01 (czy dobrze widzę na fotce?) .. Ale czy to coś mi mówi? czy nadal nie mogę mieć pewności?
Idąc dalej tym tropem to silniki G304 były montowane m.in w maladze fifty.
http://it.catalogo.polini.it/catalogo/e ... rom=camamo
Tylko jak widzę zestaw morini 75cc i przykładowo fotke seryjnego 50cc morini to są identyczne :mrgreen:

No OK koledzy. Chyba jest duży trop:
Obrazek
Jest to silnik z Malaguti RST 70 .. identyczny jak mój (tylko cylinder juz na fotce inny bo zmieniony na malossi). Fotka stąd: http://simsony.net/showthread.php?t=5116
To już chyba wiem conieco.. Tylko nadal nie wiem jaka pojemność.




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Ostatnio zmieniony 13 paź 2009, 16:54 przez ALPAq, łącznie zmieniany 5 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 17:32
Posty: 212
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Ducati Monster 800
Cześć
Motorek lata jak szalony.. ale zdecydowanie wolniejszy się zrobił. tj. po zaspawaniu dziury w wydechu zmieniła sie zupełnie charakterystyka pracy silnika. Nie ciągnie już do takich prędkości na 2 biegu .. za to na 3 biegu ma odrobine więcej mocy niż wcześniej. Może wydech za mały do cylindra? Cholera wie. Będę musiał popróbować.
Myślałem też nad zmianą silnika na coś co jest oczywiste i do czego jest dużo części.
Jaki silnik (tylko jak najmocniejszy .. nie chcę nic co ma pożal się Boże 7KM :P ) przypasować? Nie chcę też żadnych hebo monster itd itp bo to przesada. Nie mam zamiaru łądować w niego tyle tysięcy co władowałem w Derbiego (i dziś mogę śmiało powiedzieć, że kasa poszła w błoto).
A tak osnośnie błota to dzisiaj nastąpiła bardzo przyjemna wyprawa :)
Obrazek
Pzdr
edit:
MVP pisze:
Sprężynki wydechu możesz zastąpić drutem tymczasowo. W tym miejscu wydech powinien być wyjątkowo szczelny, bo ma to bezpośrednie przełożenie na osiągi.

Co bym nie robił.. wydech nie jest w tym miejscu szczelny. Ok 1/4 wsszystkich spalin dmucha mi właśnie tamtedy. Możliwe, że to po prostu zostało wydeszysko od oryginalnego RX'a .. a to jest większy cyl .. itd i tak jest? Sztywno to napenwo nie siedzi
thx
p.s szukam dobrego silniczka do tego RX'a .. Musi być jak najmocniejszy. Żebym przypadkiem się nie zdziwił jak zienię silnik a tu muł. Aktualny mimo tych 4 biegów i za małej zębatki z tyłu lata jak dziki.. tylko żeby tak latał musi obrywać straszne katy a w związku z tym to może on długo nie wytrzymać + ta słabo działająca skrzynia. Dlatego jak by komuś obiło się o uszy to chętnie przygarnę coś mocnego co przypasuje bez problemu




_________________

Chrome N Paint Custom Shop- lakiery samochodowe House Of Kolor, Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels. Budowa pojazdów

WWW.CUSTOM-SHOP.PL

Soda Blaster- Sodowanie, Piaskowanie, Szkiekowanie

WWW.SODA-BLASTER.PL


Ostatnio zmieniony 27 mar 2010, 13:17 przez ALPAq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy